Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Goeiemorgen!
Iedere keer zijn de gevelmannen er al om half 8, vandaag ben ik vroeg uit bed zijn ze er nog niet
Dus zit nu te twijfelen of ik weer even zou gaan liggen met m´n boek en heeel misschien nog even kunnen slapen...
Iedere keer zijn de gevelmannen er al om half 8, vandaag ben ik vroeg uit bed zijn ze er nog niet
Dus zit nu te twijfelen of ik weer even zou gaan liggen met m´n boek en heeel misschien nog even kunnen slapen...
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
goedemorgen, is het voor jullie gevoel ook zo koud buiten?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen. Ja hier is het ook nog koud ja. Twijfel ook of sandalen straks niet te koud zijn.
Patriesje> balen dat ze er om half 8 nog niet waren
Patriesje> balen dat ze er om half 8 nog niet waren
Gast- Gast
Ik vind het ook nog behoorlijk frisjes....
Mida4you- Ratel
heb mijn slippers ook maar niet aangetrokken. En ook weer een spijkerbroek aan. En dat terwijl het bed nog zo lekker lag, maar ja eerste dag is altijd het ergste gelukkig maar tot 3 uur en daarna heerlijk 2 weken vrij.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh nee ik trek wel nog mijn 3 kwart broek aan. Morgen wordt het nog minder geloof ik, dan doe ik denk ik de lange weer aan
Gast- Gast
Fairytale schreef:heb mijn slippers ook maar niet aangetrokken. En ook weer een spijkerbroek aan. En dat terwijl het bed nog zo lekker lag, maar ja eerste dag is altijd het ergste gelukkig maar tot 3 uur en daarna heerlijk 2 weken vrij.
Ooh jij hebt niets te klagen Je hebt straks lekker 2 weken vrij. Geniet ervan!
Mida4you- Ratel
Hier is het ook best frisjes! En grijs, het zonnetje komt nog niet echt door. Maar ach, vandaag werk ik toch thuis, dus ik hoef er niet doorheen en merk het dus ook niet als het wat kouder is.
Onze badkamer begint eindelijk vorm te krijgen! We hebben gisteravond de kast opgehangen in de badkamer en dat ziet er meteen zó anders uit! Ik ga vandaag tussen het werken door (in mijn lunchpauze) de tegels nog een keer vochtig afnemen om de cementsluier zo goed mogelijk te verwijderen en dan hoeven we eigenlijk alleen nog maar de douchewand, de wasbak, de spiegel en de douchekop te bevestigen en dan is de douche praktisch af! Nog een paar avondjes klussen dus. Het zou zooooooo fijn zijn om eindelijk weer gewoon thuis te kunnen douchen.
Onze badkamer begint eindelijk vorm te krijgen! We hebben gisteravond de kast opgehangen in de badkamer en dat ziet er meteen zó anders uit! Ik ga vandaag tussen het werken door (in mijn lunchpauze) de tegels nog een keer vochtig afnemen om de cementsluier zo goed mogelijk te verwijderen en dan hoeven we eigenlijk alleen nog maar de douchewand, de wasbak, de spiegel en de douchekop te bevestigen en dan is de douche praktisch af! Nog een paar avondjes klussen dus. Het zou zooooooo fijn zijn om eindelijk weer gewoon thuis te kunnen douchen.
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen! Ik vond het ook al nog wat frisjes!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hoi..ik lig ziek in bed, dus geen idee wat voor weer het is. Zie wel dat de zon schijnt in ieder geval.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Goedemorgen!
VC; Heeft N. zich gister nog vermaakt?
Jeanette; Ik was ff benieuwd wat je nu voor de dvdbox moest betalen..
VC; Heeft N. zich gister nog vermaakt?
Jeanette; Ik was ff benieuwd wat je nu voor de dvdbox moest betalen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Echt niet? Tggg!
Burn- Lady Post-a-lot
Hey Burn
Yup N heeft zich nog heerlijk vermaakt met op het balkon spelen gelukkig
Gisteravond lag hij in bed, hoorden we ineens een hels lawaai, bleek dat zijn gordijnen van de muur waren gekomen. Dus moest ik om 9 uur nog met spijkers in de weer om ze weer op te hangen :S
Yup N heeft zich nog heerlijk vermaakt met op het balkon spelen gelukkig
Gisteravond lag hij in bed, hoorden we ineens een hels lawaai, bleek dat zijn gordijnen van de muur waren gekomen. Dus moest ik om 9 uur nog met spijkers in de weer om ze weer op te hangen :S
Burn; Ze wilde opeens niet meer lager. Ze vond 40 euro toch te weinig..
Ik snap wel wat ze bedoeld hoor, ze had zich verrekend met de verzendkosten enzo.. Ze noemde €40 inclusief verzenden en dat is erg goedkoop natuurlijk. Alleen dan moet je dat even aanpassen en erbij zetten, dat je een foutje gemaakt hebt ofzoiets.. Niet gewoon klakkeloos een hoger bedrag erneer zetten en maar hopen dat niemand het ziet..
Gast- Gast
Ja, precies! Maar goed, heb dat haar ook ge'pmt!
VC; Leuke klusjes om 9u 's avonds! .. Gelukkig heeft hij zich wel goed vermaakt..
Jeanette, hmm.. Had ze denk ik iets eerder over na moeten denken! Edit: Maar zoals Donna het nu uitlegt, snap ik 't een klein beetje... Had ze idd niet zomaar moeten veranderen..
Ik ga er vandoor, moet 10u op school zijn, en nog een half uur rijden.. En ik lig nu nog in bed.. Dat wordt dus haasten!
Jeanette, hmm.. Had ze denk ik iets eerder over na moeten denken! Edit: Maar zoals Donna het nu uitlegt, snap ik 't een klein beetje... Had ze idd niet zomaar moeten veranderen..
Ik ga er vandoor, moet 10u op school zijn, en nog een half uur rijden.. En ik lig nu nog in bed.. Dat wordt dus haasten!
Burn- Lady Post-a-lot
Oh meiden, ik ga vanmiddag ossobuco maken en ik heb het nog nooit gemaakt, zie er nu al tegenop
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: