Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Burn schreef:Jordana schreef:Burn schreef:Ik zag hier een berichtje, en kreeg gelijk ene mailtje dat ik weer een PM had, toen dacht ik.. Dat moet Jordana zijn!
je mag niet mee raden meid
Sorryy! :flower:
Ja mag dat altijd
Slaap lekker!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:ABE schreef:Hooii, daar ben ik weer...
Hoi!
Wat heb je gedaan?
Werken....
En net kwam mijn vader nog even langs om mijn balkonstoelen af te leveren en mijn fiets, na een jaar, weer terug te brengen. Fiets is ooit bij paps blijven staan na een verjaardag van zijn vrouw. Ik kon hem echter nooit meer ophalen, omdat mijn hok zo vol was dat er geen fiets inpastte. Nu is alles opgeruimd en kan ik weer fietsen!
Gast- Gast
haha dat is wel fijn kun je weer fietsen. Ik heb gelukkig 2 fietsen dus afwisselen kan .
Net ff autootje zitten kijken en ben eigenlijk wel fan van de nieuwe micra. En met wat ik er op zou willen kom ik uit op zo'n 13000 euro. Die dingen zijn best heel erg betrouwbaar dus misschien over een paar jaar wel een mooie optie.
Net ff autootje zitten kijken en ben eigenlijk wel fan van de nieuwe micra. En met wat ik er op zou willen kom ik uit op zo'n 13000 euro. Die dingen zijn best heel erg betrouwbaar dus misschien over een paar jaar wel een mooie optie.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fietsen is wel fijn met dit weer Ik vind het echt helemaal niet erg dat ik geen rijbewijs heb met dit weer. Het is zo warm in de auto, ik kom er elke keer zo bezweet uit, alsof ik dat ding zelf moet aan-trappen ofzo.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik fiets nooit, Fairytale, maar het mooi als het een optie is.
Micra's zijn mooie auto's. Of ze betrouwbaar zijn, weet ik niet. Mocht ik in oktober toch een vast contract krijgen, dan wil ik voor een ietwat volwassen auto gaan dan ik nu heb. Ik ben de Ka een beetje zat.
Micra's zijn mooie auto's. Of ze betrouwbaar zijn, weet ik niet. Mocht ik in oktober toch een vast contract krijgen, dan wil ik voor een ietwat volwassen auto gaan dan ik nu heb. Ik ben de Ka een beetje zat.
Gast- Gast
ABE schreef:
En die is niet zo leuk
Zegt diegene die haar auto te koop heeft gezet
Jordana- Ratel
Jordana schreef:ABE schreef:
En die is niet zo leuk
Mijn Ka niet zo leuk?
Waarom heb je je auto te koop gezet?
Gast- Gast
ABE schreef:Jordana schreef:ABE schreef:
En die is niet zo leuk
Mijn Ka niet zo leuk?
Waarom heb je je auto te koop gezet?
Moet wel leuk zijn. Ik vind jou ka wel heel leuk,
Ik ben hem zat en ik wil wat zuinigers.
Jordana- Ratel
Hoi Maple,
Ik las, Jij hebt jeuheuheuk. En ik dacht nog:"Waar dan?" Maar jij hebt jeuk, dat is wat anders. Vervelend! Waren het die prikkebeesten?
Ik las, Jij hebt jeuheuheuk. En ik dacht nog:"Waar dan?" Maar jij hebt jeuk, dat is wat anders. Vervelend! Waren het die prikkebeesten?
Gast- Gast
Ik wil als ik straks mijn rijbewijs heb een Ka kopen. Of een witte Panda, alleen maar omdat dat gewoon te lelijk is. (En ik dus heel wat paaltjes mag raken).
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ik wil als ik straks mijn rijbewijs heb een Ka kopen. Of een witte Panda, alleen maar omdat dat gewoon te lelijk is. (En ik dus heel wat paaltjes mag raken).
Hahaha, dat is ook een reden om een auto te kopen.
Gast- Gast
ABE schreef:Geen Peugie meer dan?
Mijn Ka is leuk, omdat ik zo leuk ben!
Helemaal eens
Nope ik neig nou naar mazda 2 maar een daithasu serion 2 komt ook nog voor.
Maple: Dear, Heb je je woorden al gevonden
Jordana- Ratel
haha moest wel lachen je hebt zelfs een micra met parkeersensoren. Nou serieus dan kun je beter een botsauto kopen als je die nodig hebt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nee, hier nog geen prikkebeest gezien. Maar ik heb het idee dat ik behoorlijk allergisch reageer op m'n medicijnen voor m'n schimmelnagel. Slik het al twee maanden, eerste maand nergens last van gehad, toen begin het zo langzaam aan te kriebelen en inmiddels word ik echt gek van de jeuk. Morgen maar even de huisarts bellen.ABE schreef:Hoi Maple,
Gast- Gast
Woorden? Oh, je doelt op m'n PM gisteren, of niet? Ik was zó moe dat ik niet meer weet wat ik getikt heb en daarna heb ik alles gewistJordana schreef:Maple: Dear, Heb je je woorden al gevonden
Edit: Oh, dit staat er eigenlijk wel héél stom... Maar wilde even m'n berichten opschonen tegen eventuele nieuwsgierige aagjes, als je begrijpt wat ik bedoel
Laatst aangepast door Maple op di 26 apr 2011 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik wil een clio
Ik neig meer naar een Megane. Maar dat weet ik niet helemaal zeker, want vandaag zag ik er één rijden en die vond ik dan weer niet mooi. Ik wil geen VW, want die vind ik ook niet mooi (Behalve de shiroco of hoe je het ook schrijft, maar dat past niet bij mijn portomonnee) Ik wil geen Ford, want die roest onder mijn handen vandaan. Ik wil geen Peugie, want persoonlijk heb ik daar weinig mee. Fiat blegh. Dus ehmz.... Het wordt hem niet denk ik...
Gast- Gast
Maple schreef:Nee, hier nog geen prikkebeest gezien. Maar ik heb het idee dat ik behoorlijk allergisch reageer op m'n medicijnen voor m'n schimmelnagel. Slik het al twee maanden, eerste maand nergens last van gehad, toen begin het zo langzaam aan te kriebelen en inmiddels word ik echt gek van de jeuk. Morgen maar even de huisarts bellen.ABE schreef:Hoi Maple,
Dat lijkt me handig inderdaad. Je herinnert me er opeens aan dat ik waarschijnlijk morgen een afspraak heb bij de HA. (Voor mensen die nu willen vragen of het wat ernstigs is... Nope... Prikpil)
Gast- Gast
Het gaat wel hoor, ik baal alleen dat we pas volgende week onze vakantie gaan boeken, omdat mijn man dan pas zijn voortgangsgesprek heeft met zijn leidinggevende en hij wil weten waar hij aan toe is. En dat terwijl we de afgelopen dagen hotels, landen en weet ik veel hoeveel sites en boeken hebben bekeken en de helft daarvan waarschijnlijk volgende week volgeboekt is.
Gast- Gast
ABE schreef:Anousch schreef:Ik wil een clio
Ik neig meer naar een Megane.
Ja een megane coupe!! Of een megane RS
Hahaha beest komt los in me
Ja maple: Die van gister..... Ik snap het allemaal niet meer. Ow wacht ik stuur een nieuwe
Jordana- Ratel
Kan me voorstellen dat je daarvan baalt, ook al snap ik hem wel. Ik zou ook voor zekerheid willen gaan.
Morgen dus om een onchristelijke tijd een afspraak bij de HA. Om 08.50u. Dat is anderhalf eerder dan ik eigenlijk mijn bed uit had gewild. Hmmzzz...
Morgen dus om een onchristelijke tijd een afspraak bij de HA. Om 08.50u. Dat is anderhalf eerder dan ik eigenlijk mijn bed uit had gewild. Hmmzzz...
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: