Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Alex - TOP! Hoop dat het voor jou werkt!
Caroow - Ik heb Lahmacun gehad en ben zo ziek geweest, dat ik nu wel uitgegeten ben. Dus tip, eet dat.
Jordana - Slaap lekker!
Caroow - Ik heb Lahmacun gehad en ben zo ziek geweest, dat ik nu wel uitgegeten ben. Dus tip, eet dat.
Jordana - Slaap lekker!
Gast- Gast
Ik vind dat enorm lekker ABE, maar ik krijg er altijd zo'n maagpijn van. Al het na-het-stappen-voer kan ik niet zo goed tegen. Ik eet shoarma maar ik voel een baksteen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ik vind dat enorm lekker ABE, maar ik krijg er altijd zo'n maagpijn van. Al het na-het-stappen-voer kan ik niet zo goed tegen. Ik eet shoarma maar ik voel een baksteen.
Dat heb ik ook. En dit keer had ik het dus als avondeten en ik voelde me vijf minuten erna niet zo heel erg geweldig. Na het stappen heb ik shoarma eten opgegeven. Mocht ik nog eten bij een shoarmakot, dan eet ik Vega-schotel met rode saus, iets waar ik de dag erna geen baksteen van op de maag heb liggen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb gewoon voor het eerst m`n nagels in een knalkleur gelakt!
Foto!
Gast- Gast
ABE schreef:Caroow schreef:Ik vind dat enorm lekker ABE, maar ik krijg er altijd zo'n maagpijn van. Al het na-het-stappen-voer kan ik niet zo goed tegen. Ik eet shoarma maar ik voel een baksteen.
Dat heb ik ook. En dit keer had ik het dus als avondeten en ik voelde me vijf minuten erna niet zo heel erg geweldig. Na het stappen heb ik shoarma eten opgegeven. Mocht ik nog eten bij een shoarmakot, dan eet ik Vega-schotel met rode saus, iets waar ik de dag erna geen baksteen van op de maag heb liggen.
Ik stop me vol met pita's kaas met sambal
Ik zag het in het andere topic Donnaa, hoe staat het? Ben je er blij mee?
Ik durf dat echt niet..
Caroow- Lady Post-a-lot
Deze kleur.. Ik heb geen foto want ik mag van m`n vader het 'grote' licht niet meer aan doen (hoezo tijd om op mezelf te gaan *kots* ) maar ik ben erg tevreden..
Gast- Gast
@Caroow, ik deed het dus ook nooit, maar m`n vriendinnen doen het wel en dat staat altijd zo gaaf..
Gast- Gast
Mooie kleur! Ik wil ook mooie gelakte nagels, maar ik kan het niet
Als ik jouw post zo lees wordt het trouwens inderdaad zeker tijd dat je je eigen plekje krijgt!
Als ik jouw post zo lees wordt het trouwens inderdaad zeker tijd dat je je eigen plekje krijgt!
Gast- Gast
Het grote licht niet meer aan doen? Wat dan?
Je hebt nu toch al wel bijna een huis, of niet?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja, weet jij het?Caroow schreef:Het grote licht niet meer aan doen? Wat dan?
Ik sta tweede, dus het kan ieder moment zover zijn.. Maar als er niemand verhuist, schiet het niet echt op..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, weet jij het?Caroow schreef:Het grote licht niet meer aan doen? Wat dan?
Ik sta tweede, dus het kan ieder moment zover zijn.. Maar als er niemand verhuist, schiet het niet echt op..
Er staat een raam open en anders komen er vliegen binnen? Je kleine neefje is ingevlogen vanuit Canada en die slaapt precies onder de lamp? De grote lamp is niet zomaar een lamp maar echt een gróte lamp en maakt dus heel jouw woonplaats wakker?
Caroow- Lady Post-a-lot
M`n vader is gewoon een nare vent die er mogelijk van geniet om even lekker dwars te liggen?Caroow schreef:_Donnaa schreef:Ja, weet jij het?Caroow schreef:Het grote licht niet meer aan doen? Wat dan?
Er staat een raam open en anders komen er vliegen binnen? Je kleine neefje is ingevlogen vanuit Canada en die slaapt precies onder de lamp? De grote lamp is niet zomaar een lamp maar echt een gróte lamp en maakt dus heel jouw woonplaats wakker?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:M`n vader is gewoon een nare vent die er mogelijk van geniet om even lekker dwars te liggen?Caroow schreef:_Donnaa schreef:Ja, weet jij het?Caroow schreef:Het grote licht niet meer aan doen? Wat dan?
Dat kan ook, maar het is niet zo aardig als ik dat over jouw vader ga zeggen.
Ik zie het trouwens helemaal voor me, dat als jij het licht aan doet het er zo uit ziet:
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat zal ik toch eens gaan eten? Chips? Broodje? Cracker? Chocola? IJs?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik ben al minuten aan het kijken naar de schattige poepjes!!! Een livestream van slapende puppies!
http://www.ustream.tv/sfshiba
http://www.ustream.tv/sfshiba
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: