Het hele verhaal...
+51
Effie_O
Flippin' Bitch
Shisha
Winegum
Jeanette
Koffieleut
PapillonRose
Mari
JD
SnowWhite
Elsje
Zininzon
meisjesmama
M_as
Gizmo
Jordana
mzcharlotte
Juul
Dawn
Butterfly78
SuperGrover
Sarah1985
Burn
Moezie
Ploen
TNMN
Mida4you
ekiaam87
Oasis
Ella
Sweety
Kabouter
bolus26
SoezieQ
Sterre
Arwyn
Suus
Tyrael
Bolleke
Rapunzel
Atelier Madame
Zora
blondje1313
sonly
Minx
Polly
Inge
rapa nui
Alias
Sjaantje
Gigi_
55 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het hele verhaal...
Knap dat je zo je verhaal deelt met ons. Heel veel sterkte!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Als ik heel eerlijk ben, vind ik deze week misschien nog wel zwaarder. Nu is er niets meer, geen hoop meer, geen papa meer. En daar moet ik mee leren leven en dat valt me heel, heel erg zwaar....
Gast- Gast
Dat kan ik me goed voorstellen. Je wordt geleefd ook, tijdens de zoektocht, tijdens de voorbereidingen van de begrafenis etc. Nu is dat allemaal weg en komt de realiteit pas echt. Dat had ik ook tijdens het overlijden van mijn schoonvader. Je zit in een soort flow, dat opeens weg is..
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Oh lieve lieve lieve lieve Leaf... Ik begrijp dat 't nu even een eindeloze rollercoasterrit lijkt... En op een bepaald level ben ik blij dat je de volgende fase in gaat zeg maar.. Maar pf.. Wat doet 't me verdriet, dat jij nu zo'n pijn hebt..
Papa heeft zijn rust en vrijheid nu, maar hij is altijd bij je.. en je weet wat ik heb gezegd; indien nodig plak ik een snor op m'n bakkes....
Papa heeft zijn rust en vrijheid nu, maar hij is altijd bij je.. en je weet wat ik heb gezegd; indien nodig plak ik een snor op m'n bakkes....
Gast- Gast
Ontzettend veel sterkte Leaf!
En Trisha, ik kan het mis hebben natuurlijk, maar volgens mij ben jij een erg lieve vriendin en hele goede steun voor Leaf. Dat mag ook wel even gezegd worden, super dat je er zo voor een ander bent. Hoe logisch dat misschien ook voelt, lang niet iedereen doet het zo.
voor jullie beide.
En Trisha, ik kan het mis hebben natuurlijk, maar volgens mij ben jij een erg lieve vriendin en hele goede steun voor Leaf. Dat mag ook wel even gezegd worden, super dat je er zo voor een ander bent. Hoe logisch dat misschien ook voelt, lang niet iedereen doet het zo.
voor jullie beide.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Heel veel sterkte, Leaf!
Hier zijn geen woorden voor. Wat afschuwelijk.
Liefs
Hier zijn geen woorden voor. Wat afschuwelijk.
Liefs
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Effie_O schreef:Ontzettend veel sterkte Leaf!
voor jullie beide.
Dat is ze ook zeker!
Gast- Gast
meisjesmama schreef:Jeetje wat een heftig verhaal! De tranen stonden in mijn ogen.
Nou is mijn oom ook in zijn auto gevonden en herken je gevoel alleen was het dan een oom. Dat is toch anders dan dan je eigen vader.
Ik wil jou en je moeder zusje en jullie vrienden heel veel sterkte wensen!
Wow, ook heftig...Ook verstikking? (Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden hoor!)
Helaas is mijn vader de derde die zelfmoord pleegt in mijn familie. Zijn neefje en nichtje ook al...
Gast- Gast
Winegum schreef:Heel erg mooi omschreven Leaf, ik heb er weinig woorden verder voor, want het is afschuwelijk.
ik wil je heel erg veel sterkte wensen en heel veel kracht en liefde voor de toekomst, dat zul je zeker nog heel erg hard nodig hebben!
Kun je er thuis goed over praten?
Ik kan er sowieso wel goed over praten. Ik praat ook tegen iedereen die het horen wil...Met mijn moeder en zusje iets minder, zij rouwen anders dan ik. Ik heb wel heel veel steun aan mijn vriend...
Wel moeilijk dat sommige collega's me aankijken alsof ze verwachten dat ik ter plekke kan instorten. Toen ik vanmiddag dan echt even moest huilen was ik blij dat niemand me gezien heeft. Ze zijn heel begripvol hoor, maar ze zien me als een wandelend wrak geloof ik...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Als ik heel eerlijk ben, vind ik deze week misschien nog wel zwaarder. Nu is er niets meer, geen hoop meer, geen papa meer. En daar moet ik mee leren leven en dat valt me heel, heel erg zwaar....
Ik herken je gevoel helemaal. Je hebt nu ook echt de tijd om erover na te denken. Je hoeft iet meer bezig te zijn met het maken van kaarten, een mis voor te bereiden en al dat soort dingen. Nu pas geef je jezelf eigenlijk de tijd om echt na te denken.
Wat fijn dat je er zo goed over kunt praten en dat je veel aan je vriend hebt. Moeilijk wel dat je misschien niet zo makkelijk met je zusje en moeder kunt praten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve Leaf, ik weet niet wat en of jij ergens in gelooft maar: je vader is altijd bij je. Ik ben vorige week in mijn slaap nog door mijn overleden papa aangeraakt ( voor de mensen die dat niet begrijpen of onzin vinden: graag een beetje respect ), en hij is toch al jaren geleden heengegaan.
Het is logisch dat deze week alleen nog maar zwaarder is, je valt nu in een gat en voor de meeste mensen om je heen gaat alles gewoon door.. Voor jou niet, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Dat is heel zwaar en ontzettend moeilijk om tot dat punt van acceptatie te komen. Geef het tijd, veel tijd. Wees lief voor jezelf. Doe boos als je je boos voelt, huil en schreeuw als je dat wil.
Hele dikke
Het is logisch dat deze week alleen nog maar zwaarder is, je valt nu in een gat en voor de meeste mensen om je heen gaat alles gewoon door.. Voor jou niet, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Dat is heel zwaar en ontzettend moeilijk om tot dat punt van acceptatie te komen. Geef het tijd, veel tijd. Wees lief voor jezelf. Doe boos als je je boos voelt, huil en schreeuw als je dat wil.
Hele dikke
Gast- Gast
mooi verwoord Leaf! Ik heb je verhaal met kippenvel gelezen!
sterkte de komende tijd meis.
sterkte de komende tijd meis.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Lieve Leaf, ik weet niet wat en of jij ergens in gelooft maar: je vader is altijd bij je. Ik ben vorige week in mijn slaap nog door mijn overleden papa aangeraakt ( voor de mensen die dat niet begrijpen of onzin vinden: graag een beetje respect ), en hij is toch al jaren geleden heengegaan.
Hele dikke
Daar geloof ik heel sterk in. Ik voel hem ook bij me, inderdaad meestal als ik slaap of bijna slaap.
Gast- Gast
Lieve Leaf,
Ik vind het super knap dat je dit zo hebt kunnen verwoorden, ik heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen. Volgens mij ben je echt ongelooflijk sterk. Ik wil je heel veel sterkte wensen met de verdere verwerking en hoop dat je het ooit een plekje zal kunnen geven.
Liefs, Auxo
Ik vind het super knap dat je dit zo hebt kunnen verwoorden, ik heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen. Volgens mij ben je echt ongelooflijk sterk. Ik wil je heel veel sterkte wensen met de verdere verwerking en hoop dat je het ooit een plekje zal kunnen geven.
Liefs, Auxo
Gast- Gast
Lieve leaf, ik heb op afstand een beetje je verhaal gevolgd, wat heb je dit mooi opgeschreven. Ik heb enorm veel bewondering voor je, hoe je hiermee omgaat. Ik weet dat de echte pijn vaak pas komt als het gewone leven weer begint, maar ik vind dat je heel sterk overkomt, dus ik hoop dat je dit een plek zal kunnen geven. Heel veel sterkte en het allerbeste voor de toekomst!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
lieve leaf,
ik had je verhaal wel gevolgd maar nog niet echt de tijd gehad om je hele verhaal te lezen. wat heb je dat ontzettend mooi geschreven..
wat moet dat een ontzettende nare tijd zijn geweest! en je blijft zo sterk.. ik heb echt bewondering voor je..
dikke knuffel voor jou..
ik had je verhaal wel gevolgd maar nog niet echt de tijd gehad om je hele verhaal te lezen. wat heb je dat ontzettend mooi geschreven..
wat moet dat een ontzettende nare tijd zijn geweest! en je blijft zo sterk.. ik heb echt bewondering voor je..
dikke knuffel voor jou..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik typ vanaf mijn mini-niet-goed-werkende-laptopje, dus een lang verhaal is een beetje lastig. Maar wil even laten weten dat je dit prachtig geschreven hebt Leaf. Ik hoop dat dit je mag helpen in het verwerken en het verdriet een plaatsje geven.
Sterkte!
Sterkte!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» verhaal van de week op bv.com
» Heel verhaal
» Mijn verhaal