Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verhaal van de week op bv.com

3 plaatsers

Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty verhaal van de week op bv.com

Bericht  Darius za 28 jan 2012 - 1:43

http://www.borstvoeding.com/zijkolom/verhaal-van-de-week/instinct.html

Dit is het verhaal van deze week. Negen van de tien keer vind ik het zulke zeurverhalen. Of ligt dat nu aan mij? Ben even nieuwsgierig wat jullie ervan vinden!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 1:46

De site laadt nu niet bij mij, zal het straks nog eens proberen. Ik vind het altijd zo'n "Kijk mij het eens goed doen en stukken beter dan andere niet-BV-moeders" verhalen.

Ik heb een keer drie jaar geleden als foto van de week op die site gestaan. Ongeveer een jaar geleden heb ik die man gemaild of die foto verwijderd mocht worden uit het archief, want mijn borst stond er nogal duidelijk op en dat hoeft van mij niet voor eeuwig op zo'n site. Toen mailde hij heel chagrijnig terug dat hij dat gedaan had, dat hij de foto had verwijderd die ik twee jaar daarvoor nog zo trots naar hem gemaild had. Oh sorry hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Liadan za 28 jan 2012 - 1:47

Ik vind het ook vaak erg overdreven.
Ik krijg in ieder geval behoorlijk de kriebels van dit verhaal. Ik ben erg pro-borstvoeding, maar van mij hoeft dit ook niet zo.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 1:48

Nu doet ie het wel. Tsja met sommige dingen ben ik het wel eens maar waarom moet dat met zo'n zelfingenomen air... laat andere moeders lekker in hun waarde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 1:48

ik vind het ook altijd een beetje het wij-zij gevoel weergeven. 'Wij-borstvoedingsmoeders doen het beter dan Jullie-flesmoeders'. Hoewel ik 100% pro borstvoeding ben, krijg ik de kriebels van dat soort verhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Darius za 28 jan 2012 - 1:54

O, ben het helemaal met jullie eens! Ik vind het een handige site, veel informatie, maar inderdaad soms behoorlijk irritant.

Wat een flauwe reactie Arden. Was dat Stefan Kleintjes? Die komt hier 21 maart in Roden in het borstvoedingscafe.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 1:55

Darius schreef:O, ben het helemaal met jullie eens! Ik vind het een handige site, veel informatie, maar inderdaad soms behoorlijk irritant.

Wat een flauwe reactie Arden. Was dat Stefan Kleintjes? Die komt hier 21 maart in Roden in het borstvoedingscafe.

Ja. Die reageerde ook geirriteerd omdat ik de mail had geadresseerd aan de webmaster en niet aan hem. Wist ik veel dat hij die hele site zelf beheert. En verder inderdaad een handige site, maar met name de laatste jaren (ik herinner het me tenminste niet van die tijd dat ik die foto opstuurde) zo betweterig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:09

Guttegut, vooral dat zinnetje 'nee, voor velen is melk van een koe uit een plastic fles toch veel makkelijker??' doet het 'm. laughcry

Wat een vreselijk zelfingenomen type.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:42

Jeetje, ik snap het punt, maar de toon waarop...

En dan die schrijfstijl met telkens vragen stellen waar ze toch al het antwoord op weet, erg irritant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:50

Ach, je hebt supermoeders en het gepeupel wat een beetje aanrommelt zoals wij. Verschil moet zijn toch? Wel fijn dat iemand andere moeders een hart onder riem steekt waar het niet loopt volgens het boekje laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  PiP za 28 jan 2012 - 7:16

Ben na het eerste stukje gestopt met lezen.....

Maar ik wil ook graag borstvoeding geven, maar als het niet gaat dan gaat het niet.
De vorige keer heb ik 2 maanden fultime gekolft en zat ik er helemaal doorheen.
Zij zal mij dus ook zo`n jonge zeur moeder vinden, pech ik kies er liever voor om een vrolijke moeder te zijn!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verhaal van de week op bv.com Empty Re: verhaal van de week op bv.com

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum