Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

+41
L!ND@
VeryCherry
Blond
smooch
Bliss
Chocoholic
May
snowflakes
Sarah1985
studiebol
Feline
love
JD
Kqip
klavertje
Roxi3
Guus
Kabouter
Joli86
Suus
stargirl
Caramba
Juul
Mari
Oasis
TNMN
Susan
SnowWhite
Silver
Minx
Mizz_S
Chocolate Cookie
Monte
Jeanette
pinkflower
rapa nui
Arwyn
Verde
loura
ekiaam87
mzcharlotte
45 plaatsers

Pagina 21 van 21 Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  mzcharlotte vr 29 apr 2011 - 4:56

William had met Beckham samen gewerkt in de 'bid' (weet even de vertaling niet) om de WK of EK 2018 naar Londen te krijgen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  mzcharlotte vr 29 apr 2011 - 4:58

Marin schreef:Als ik dit alles zie, wil ik echt zo graag weer terug naar Engeland verhuizen haha, I love you it!

+1

Ik zag trouwens een filmpje van een maat van William uit het leger die over de uitnodiging zei "It was like getting Willie Wonka's golden ticket". Ook te schattig!

Verder nog niks gezien eigenlijk, we kijken vanavond even met z'n tweetjes. Zwijmelend met ons eigen voorgenomen huwelijk in ons hoofd, al zal dat niet vergelijkbaar zijn natuurlijk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  luisa vr 29 apr 2011 - 5:01

Marin schreef:
luisa schreef:
Arwyn schreef:Wat doet David Beckham überhaupt op een koninklijk huwelijk.. Rolling Eyes

O maar de Beckhams zijn het 2e 'koninklijk' paar van Engeland he. Very Happy
Enne, geen idee, maar waarschijnlijk ook bekenden van william?

Bekenden/vrienden van het koninklijk huis waarschijnlijk. Elton John was er ook. Heb David Beckham overigens niet gezien, wat had ie voor vreselijks aan dan?

NIks vreselijks hoor, vond dat hij er erg goed uit zag Very Happy . Maar hij had z'n lintje (hoe heet zo'n ding) op rechterborst terwijl dat schijnbaar links hoort. Meer een etiquettefout eigenlijk.
Ben het overigens ook wel met je vorige post eens, een koninklijk huwelijk hoort eigenlijk wel zo statisch en nee strapless had echt niet gekunt. Maar het is gewoon niet mijn stijl. Ben duidelijk niet in de wieg gelegd voor prinses.

Zoals ik mij herinner overigens was het huwlijk van WA en Maxima toch wel minder statisch, die hielden toch wel gewoon handjes vast in de kerk?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  smooch vr 29 apr 2011 - 5:02

Ik heb de kus terug gekeken op you tube want ik was toen niet meer thuis. Maar wat een korte kus was dat zeg, had wel wat meer passie verwacht smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:03

Heb niet alles gelezen van dit topic maar Very Happy Wat heeft die 'Pippa' een geweldige kont Very Happy

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Media_xl_360263

En allerleukste aan de bruiloft en happening;

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Britain%27s%20Prince%20William%20and%20his%20wife%20Kate,%20Duchess%20of%20Cambridge%20kiss%20on%20the%20balcony_AFP.jpg.crop_display

Die vrolijkerd in de hoek Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:06

luisa schreef:
Marin schreef:
luisa schreef:
Arwyn schreef:Wat doet David Beckham überhaupt op een koninklijk huwelijk.. Rolling Eyes

O maar de Beckhams zijn het 2e 'koninklijk' paar van Engeland he. Very Happy
Enne, geen idee, maar waarschijnlijk ook bekenden van william?

Bekenden/vrienden van het koninklijk huis waarschijnlijk. Elton John was er ook. Heb David Beckham overigens niet gezien, wat had ie voor vreselijks aan dan?

NIks vreselijks hoor, vond dat hij er erg goed uit zag Very Happy . Maar hij had z'n lintje (hoe heet zo'n ding) op rechterborst terwijl dat schijnbaar links hoort. Meer een etiquettefout eigenlijk.
Ben het overigens ook wel met je vorige post eens, een koninklijk huwelijk hoort eigenlijk wel zo statisch en nee strapless had echt niet gekunt. Maar het is gewoon niet mijn stijl. Ben duidelijk niet in de wieg gelegd voor prinses.

Zoals ik mij herinner overigens was het huwlijk van WA en Maxima toch wel minder statisch, die hielden toch wel gewoon handjes vast in de kerk?

Ja dat was wel iets losser. Maar dat is ook wel het verschil tussen de Nederlands Hervormde en Anglicaanse kerk. Ik ben met beide wel beetje bekend, en de Anglicaanse kerk is vrij strak en neigt voor m'n gevoel best een beetje naar het katholicisme. Plus dat Groot Brittannië gelijk staat aan tradities. Dat is voor Britten echt ongelooflijk belangrijk, veel meer dan wij (nuchtere) Nederlanders.

Overigens leuk: De dominee van de dienst bij het huwelijk van Willem Alexander en Maxima, heeft mij ook gedoopt Very Happy Ik ging vroeger ook altijd naar dezelfde kerk als de koningin smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:07

Trisha schreef:

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Britain%27s%20Prince%20William%20and%20his%20wife%20Kate,%20Duchess%20of%20Cambridge%20kiss%20on%20the%20balcony_AFP.jpg.crop_display


Dit vind ik wel een hele mooie en liefdevolle foto!

De kus was kort, maar ik vond 'm wel echt mooi hoor. Zeker als je 'm zo in stil beeld ziet, ziet het er wel echt als mooie kus uit, zo mooi van opzij kussen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:08

Maar 't ging mij om dat monstertje linksonder Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:08

Trisha schreef:Maar 't ging mij om dat monstertje linksonder Very Happy

Hahaha ja Very Happy Die was grappig! Stond ook echt chagrijnig te kijken daar. Kate boog toen even naar haar toe en zei wat tegen haar, vond ik zo lief. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  mzcharlotte vr 29 apr 2011 - 5:09

Trisha schreef:Maar 't ging mij om dat monstertje linksonder Very Happy

Het kind kan er niks aan doen.

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 1D46F9DBA797583CD94035CE864729
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:09

Hahahaha oh die is ook geweldig, Zegmaar! Dat andere meisje is wel echt heel schattig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  mzcharlotte vr 29 apr 2011 - 5:22

Waarom William rood droeg:

Prince William didn't have a "normal" wedding, and he didn't wear a "normal" tux either when he married his longtime girlfriend Kate Middleton this morning at Westminster Abbey. Instead of a traditional black tuxedo, he sported his bright red Irish Guards.

“If he had not gone for that he would have had to have chosen between his RAF and Household Cavalry uniforms and because he is a similar rank in both of those, it would have been quite a difficult decision," said a Palace spokesperson about the decision.

Apparently he chose the Reds because he's of highest rank. The red garb was very regal, while his bride was elegant and ladylike in a Sarah Burton for Alexander McQueen gown. Kate looked every bit the princess in the gown.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:24

zegmaar_ schreef:Waarom William rood droeg:

Prince William didn't have a "normal" wedding, and he didn't wear a "normal" tux either when he married his longtime girlfriend Kate Middleton this morning at Westminster Abbey. Instead of a traditional black tuxedo, he sported his bright red Irish Guards.

“If he had not gone for that he would have had to have chosen between his RAF and Household Cavalry uniforms and because he is a similar rank in both of those, it would have been quite a difficult decision," said a Palace spokesperson about the decision.

Apparently he chose the Reds because he's of highest rank. The red garb was very regal, while his bride was elegant and ladylike in a Sarah Burton for Alexander McQueen gown. Kate looked every bit the princess in the gown.

Wow wat een zinsconstructie. Ik blijf 'm maar lezen, en heb het nog nooit zo zien staan, maar klopt wel volgens mij :P (al zou ik zeggen he would have had to choose)

Heel logisch trouwens dat ie z'n hoogste rank koos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Jordana vr 29 apr 2011 - 5:25

zegmaar_ schreef:
Trisha schreef:Maar 't ging mij om dat monstertje linksonder Very Happy

Het kind kan er niks aan doen.

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 1D46F9DBA797583CD94035CE864729

Lijkt net of je niet helemaal fit is en vol zenuwen zit en bijna niet heeft geslapen (aan de ogen te zien)
Mijn collega en ik vond kate zoo moooi I love you
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  mzcharlotte vr 29 apr 2011 - 5:33

Marin schreef:Wow wat een zinsconstructie. Ik blijf 'm maar lezen, en heb het nog nooit zo zien staan, maar klopt wel volgens mij :P (al zou ik zeggen he would have had to choose)

Heel logisch trouwens dat ie z'n hoogste rank koos.

Ja ik zag het ook inderdaad, beetje overbodig lang smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  May vr 29 apr 2011 - 5:34

Ah ik zag net beelden dat ze samen in een auto nog een rondje reden! William had inmiddels een ander pak aan. Maar ze zijn wel echt lief samen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  mzcharlotte vr 29 apr 2011 - 5:36

Jordana schreef:Lijkt net of je niet helemaal fit is en vol zenuwen zit en bijna niet heeft geslapen (aan de ogen te zien)
Mijn collega en ik vond kate zoo moooi I love you

Mijn zieke geest ziet er helemaal zo'n brits snobje in met de meest posherige accent die je kunt bedenken: "Oeuh, helleuw". Een beetje zoals de perz onder de katten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:44

Ik vind ze allebei zo'n prachtig figuurtje hebben, echt perfect gewoon! angel Maarum, je mag toch helemaal geen wit dragen op een bruiloft als je niet de bruid bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  TNMN vr 29 apr 2011 - 23:24

Ik vond het erg leuk om bijna het hele topic te lezen en jullie reacties te lezen hehe Very Happy
Hebben jullie gezien dat ze wegreden uit Buckingham Palace in een Aston Martin auto? Dat zag er echt grappig uit!

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Prince_William_Kate_Middleton_April29newsnez
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:22

Ik wilde dit nog even neerzetten, ik vind het zo grappig (oh en die eerste zin wel suf, want natuurlijk is ze allang geïnstrueerd hoe dit moet). Who has to curtsey to whom:

As a brand new royal duchess, and wife of the second in line to the throne, Kate will need to bone up on who curtseys to whom.

In case nobody’s told her yet, here’s a rough guide to how things work.

If the Queen comes into the room, it’s simple enough – Kate should curtsey to her.

If Camilla appears and is with Charles, William’s wife should also curtsey to her.

But if Charles is absent but William is present, then Kate outranks Camilla, who should – in theory – curtsey to Kate. This is because William outranks Camilla in terms of the lineage, which means that effectively so does his wife while he is present.

If neither William nor Charles is there, then Kate curtseys to Camilla because – woman to woman – Camilla is her senior in the Firm.

In the case of Princess Anne – born a princess – and Princess Alexandra (the Queen’s cousin and granddaughter of George V), both these women have royal blood in their veins and therefore are more important than Kate – unless William happens to be around, in which case she’s more important than them. (Sophie Wessex, being married to a royal junior in rank to William, just has to curtsey to them all).

As for Prince Andrew’s daughters, Beatrice and Eugenie, they out-rank Kate – but again not when William’s in the room.

Fortunately, Kate has had a long time to absorb what might politely be called the ‘ancient traditions’ of monarchy.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:29

Fauve schreef: ...

Wat een gedoe! Erg vermakelijk om te lezen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Jeanette vr 6 mei 2011 - 11:13

Ik kwam deze foto tegen op internet. Whahahaha lol!

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Lolololuk
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  mzcharlotte vr 6 mei 2011 - 18:44

Whahaha! cheers king queen
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  SnowWhite vr 6 mei 2011 - 20:14

Hahaha :P
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 21 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 21 Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum