Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijken naar voetbalwedstrijd

+5
Tania
luisa
Sugarfall
Minx
dolfijntje24
9 plaatsers

Ga naar beneden

Kijken naar voetbalwedstrijd Empty Kijken naar voetbalwedstrijd

Bericht  dolfijntje24 vr 24 feb 2012 - 23:42

Hoi meiden,

Mijn vriend zit op voetbal. Elke zaterdag heeft hij een voetbalwedstrijd. Nu houd ik totaal niet van voetbal en vind ik het ook niet leuk om er naar te kijken. Mijn vriend vroeg gisteren, omdat ik toch niets te doen had, of ik wilde kijken. Hij moet altijd 1 uur van te voren aanwezig zijn en het is hier niet in de buurt dus hij moet 1,5 uur van te voren weg. Als ik dan mee ga dan moet ik ook langer wachten tot hij begint met voetballen. Ergens voel ik me dan schuldig omdat ik dan niet kijk en twijfel ik of ik niet toch ga kijken. Zijn moeder komt wel bijna elke wedstrijd kijken (zij houdt ook erg van voetbal en heeft ook een seizoenskaart van een voetbalclub).

Wat vinden jullie daarvan? Hoor je toch te kijken ook al vind je voetbal niet leuk? Doe je dat voor elkaar?

Ik ben overigens wel een aantal keer wezen kijken. Dan praat ik vaker met zijn moeder dan dat ik de wedstrijd zie.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken naar voetbalwedstrijd Empty Re: Kijken naar voetbalwedstrijd

Bericht  Minx vr 24 feb 2012 - 23:45

Ja ik zou gaan, ik ben zelf inmiddels gestopt met mijn teamsport omdat ik daar geen tijd voor had. En weet nog hoe leuk ik het vond als mijn vriend een keer kwam kijken. En zeker als zijn moeder ook gaat. Het is super weer dus lekker die wedstrijd gaan kijken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sugarfall vr 24 feb 2012 - 23:46

Als je geen andere plannen hebt zou ik wel gewoon gaan, als hij erom vraagt. Het betekent toch niet dat je er dan elke week bij moet zijn?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 23:54

Ik heb een bloedhekel aan voetbal, maar ging heel af en toe mee met mijn ex.
Vind dat je dat wel voor elkaar moet kunnen opbrengen, vaak zijn er nog wel meer vriendinnen van mannen uit het team dus sta je toch niet alleen. Zeker niet als zijn moeder er ook is.

Gast
Gast

Bericht  luisa za 25 feb 2012 - 1:05

Maar kan je niet gewoon daar heen gaan als de wedstrijd begint? dan hoef je niet al zo lang van te voren daar te zijn.

Ik zelf hou van voetbal, en zou er dus geen problemen mee hebben, maar als je het niet leuk vind zou ik denk ik gewoon af en toe naar een thuiswedstrijd of een belangrijke wedstrijd gaan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Tania za 25 feb 2012 - 1:07

Ik zou niet elke week meegaan maar wel af en toe gaan kijken. Is toch leuk voor je vriend.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 1:12

Ik zou dan heel af en toe een keer meegaan. Fijn juist dat z'n moeder er ook is, dan kan je kletsen (hoop dat ze aardig is).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 1:12

Ik zou dan alleen een keertje gaan als ze thuis spelen. Dan hoef je niet mee te reizen naar de uit-club en daar te wachten op de wedstrijd, maar kan je gewoon komen en gaan wanneer je wilt.

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 za 25 feb 2012 - 1:32

Bedankt voor de reacties. Ik wilde net nog even gaan, maar heb besloten dan ik volgende week dan een keer mee ga. Dan spelen ze ook thuis. Anders had ik vanochtend met hem mee gegaan met de auto en anders zijn we met twee auto's dat is ook zonde. Ik ga ook in ieder geval kijken naar de kampioenswedstrijd dat had ik al tegen hem gezegd.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:25

Ik zou wel een keer gaan kijken ja maar niet elke week als ik het niet leuk zou vinden. Pluspunt voor mij zou juist zijn dat zijn moeder ook gaat. Heb je gezellig iemand om mee te kletsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 6:51

Ik ga wel eens mee. In de zomer als het lekker weer is. :P Heb helemaal niks met deze sport, maar soms ga ik wel eens mee kijken als mijn vriend moet spelen. Kan best gezellig zijn. Soms gaat mijn moeder ook nog mee. Ik doe dit niet standaard elke week, maar er is niks mis om rekening te houden met elkaars wensen en ja helaas voor mij komt daar voetbal bij kijken. Wink

Gast
Gast

Bericht  PrimaBella za 25 feb 2012 - 12:16

Ik ga ook af en toe (als het weer het toelaat) kijken naar een wedstrijd van mijn vriend. Vaak ga ik dan wel pas de 2de helft omdat ik er ook niet zo van hou. Zijn ouders gaan altijd kijken en zijn moeder heeft een vaste plek naast de kant dus ik sta ook zo wie zo niet alleen. Maar mijn hobby is het ook niet hoor! Wanneer ik het terrein op kom lopen 'hoor' ik de vaste supporters al fluisteren met elkaar zovan; dat is toch de vriendin van die, die daar in het veld staat?! Verschrikkelijk! Haha :p Maar goed, daarvoor in ruil komt hij ook af en toe kijken naar mijn danswedstrijd! Beetje geven en nemen he ;l
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  dolfijntje24 za 25 feb 2012 - 21:24

Mijn vriend kwam gisteren thuis en moest eigenlijk wel lachen. Hij had gezegd dat ik me echt niet schuldig moet voelen en dat hij het helemaal niet erg vindt. Hij zat gisteren de eerste helft als wissel op de bank dus zoveel had ik er niet aan gehad.

Bedankt voor de reacties meiden!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  nina za 25 feb 2012 - 23:08

Wel grappig dat ik dit nu lees.
Vrijdag kwamen er leerlingen van mij vertellen dat ze uit moest voetballen in het dorp waar ik woon. of ik wilde komen kijken...

Nu hadden we ook nog gister vrijwilligersfeestje van het voetbal en ik zou met mijn vriend mee. Nu kon ik in ieder geval gisteravond zeggen dat ik één wedstrijd gezien heb (die 's ochtends dus)

Mijn vriend voetbalt overigens niet, hij is vlaggenist/vlagger.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Pannetoet zo 26 feb 2012 - 1:30

Mijn vriend heeft gevoetbalt en ik kwam nooit kijken.. nu klinkt dit heel raar maar voetbal met zijn teamgenoten was écht zijn ding en hij heeft ook nooit gevraagd of ik het leuk vond om te komen kijken, zelf had ik hier ook geen behoefte aan omdat ik vond dat het zijn ding was..en daarbij kwam geen enkel vriendinnetje mee en voor het voetballen was het altijd kletsen met elkaar, voetballen zelf en na de voetbal napraten met bier.. en zo'n voetbalfanaat ben ik nou ook weer niet dus erg vond ik het niet! Ik ging in die tijd altijd wat met vriendinnen doen of wat voor mijzelf Kijken naar voetbalwedstrijd 561177

Hetzelfde geld voor Fc-Twente, mijn vriend is een die-hard fan (jaarkaart dus hij gaat naar elke thuiswedstrijd, belangrijke wedstrijden zoals de beker etc, af&toe uitwedstrijden en als het kan buitenlandse wedstrijden.. hij heeft wel eens gevraagd of ik mee wou naar een thuiswedstrijd maar nee..dat is niets voor mij :P En echt iets van hém vind ik..

Conclusie; ik heb veel voor mijn vriend over maar iets wat ik écht niet leuk vind doe ik liever niet.. hetzelfde geld andersom trouwens! Je moet naast je tijd samen ook nog iets alleen doen, wat echt van jezelf is.. vind ik
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Kreeftje ma 27 feb 2012 - 22:41

Mijn vriend voetbalt ook elke zondag, en als mijn werk het toeliet zou ik elke keer gaan kijken. Vind het zelf leuk, maar weet ook dat hij het leuk vind als ik kom kijken. Onze voetbalclub is dan ook een verzamelpunt van vrienden familie en kennissen! Altijd super gezellig! Zelf heb ik ook een seizoenskaart van PSV, dus voetbal kijken is zowiezo wel een hobbie
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud