Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijken jullie bij recepten ook eerst naar de foto?

+8
Linda
Eris
Lady Starstruck
Marin
sanne-84
Pineco
Caresses
Printje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Kijken jullie bij recepten ook eerst naar de foto? Empty Kijken jullie bij recepten ook eerst naar de foto?

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 9:25

Ik ben wat nieuwe recepten aan het zoeken op verschillende sites maar ik kijk dan voornamelijk eerst naar de foto's. Als het er al vreemd/ niet lekker uitziet scrol ik al door.

Wie doet dat nog meer/ Of kijken jullie gewoon echt naar de ingrediënten?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken jullie bij recepten ook eerst naar de foto? Empty Re: Kijken jullie bij recepten ook eerst naar de foto?

Bericht  Caresses wo 15 mei 2013 - 9:30

Zo doe ik het ook. Pas als het er aantrekkelijk uitziet ga ik naar de ingrediënten kijken. Recepten zonder foto zal ik ook niet zo snel maken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Kijken jullie bij recepten ook eerst naar de foto? Empty Re: Kijken jullie bij recepten ook eerst naar de foto?

Bericht  Pineco wo 15 mei 2013 - 9:36

Ik kijk juist altijd eerst naar de ingrediënten. Stel dat er iets in zit wat ik echt niet lust of nooit in huis heb, dan maak ik het niet, zelfs niet als de foto er lekker uit ziet Very Happy
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:47

De foto zie je natuurlijk als eerste dus daar kijk ik ook als eerste naar.
Dan naar de ingrediënten.
Dan naar hoeveel tijd het me kost.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 15 mei 2013 - 9:54

Idd de foto trekt als eerste mn aandacht, daarna de kooktechnniek, en daarna de ingredienten,
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 15 mei 2013 - 9:56

Haha ik ben zo foto georiënteerd dat ik meestal alleen naar de foto kijk en dan de naam van t gerecht en aan de hand daar van maak ik t dan wel of niet. Meestal lees ik de ingrediënten alleen vluchtig door maar ik check eigenlijk nooit hoeveelheden of bereidingswijzen. Behalve bij bakken, dat moet wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lady Starstruck wo 15 mei 2013 - 9:58

Ik kijk altijd eerst naar de titel van het recept. Daarna naar de ingredienten. Want er staan vaak dingen bij waarvan ik denk waar moet ik dat nou vandaan halen? Ik heb er nog nooit van gehoord? Als er dan van die moeilijke dingen in staan ben ik al snel klaar met een recept Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Eris wo 15 mei 2013 - 10:27

Herkenbaar! Ik kijk ook eerst naar de foto en dan pas naar de rest. Staat de foto me niet aan dan is de kans groot dat ik niet verder lees. En dan te bedenken dat eten fotograferen zeer lastig is. Komt er dus op neer dat ik een groot deel van de recepten oversla..

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Linda wo 15 mei 2013 - 15:15

Ik zoek eigenlijk altijd op ingrediënten (appie app of ik Google welke ingredienten ik wil gebruiken). Het plaatje vind ik niet zo interessant. Het ziet er bij mij toch vaak anders uit.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes wo 15 mei 2013 - 18:13

Ik doe het inderdaad hetzelfde als Linda. Natuurlijk wordt mijn aandacht wel naar een foto getrokken maar de ingredienten bepalen toch of ik het ga maken of niet, een recept zonder foto maak ik ook gewoon, ik weet wel welke ingredienten combinaties goed bij elkaar kunnen en of het recept mij dus lekker lijkt of niet.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 21:46

Linda schreef:Ik zoek eigenlijk altijd op ingrediënten (appie app of ik Google welke ingredienten ik wil gebruiken). Het plaatje vind ik niet zo interessant. Het ziet er bij mij toch vaak anders uit.

Zelfde. Ik vind de ingredienten velen malen belangrijker.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Blond do 16 mei 2013 - 0:38

Punk'd schreef:
Linda schreef:Ik zoek eigenlijk altijd op ingrediënten (appie app of ik Google welke ingredienten ik wil gebruiken). Het plaatje vind ik niet zo interessant. Het ziet er bij mij toch vaak anders uit.

Zelfde. Ik vind de ingredienten velen malen belangrijker.

En zo doe ik het ook.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Slakje vr 17 mei 2013 - 0:40

De ingrediënten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: