Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

+41
L!ND@
VeryCherry
Blond
smooch
Bliss
Chocoholic
May
snowflakes
Sarah1985
studiebol
Feline
love
JD
Kqip
klavertje
Roxi3
Guus
Kabouter
Joli86
Suus
stargirl
Caramba
Juul
Mari
Oasis
TNMN
Susan
SnowWhite
Silver
Minx
Mizz_S
Chocolate Cookie
Monte
Jeanette
pinkflower
rapa nui
Arwyn
Verde
loura
ekiaam87
mzcharlotte
45 plaatsers

Pagina 20 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  L!ND@ vr 29 apr 2011 - 1:37

Ik heb de mijne sinds die dag niet meer aangehad en ik vrees dat ie nu niet meer dicht kan door mijn vetjes Embarassed Ach ja.....love handles Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:37

Ach nog best leuke kusjes. smile Het blijven Britten. Maar had gisteren ook nog 's even de balkonscene van Maxima en Wim-Lex bekeken, die vond ik toch zo ontzettend leuk en blij en spontaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:38

Alex schreef:Ik pas de mijne weer (hij is zelfs iets te groot :shock: )
Ik moet de mijne nog laten stomen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  _Femme vr 29 apr 2011 - 1:39

Nou die kus kwam in de verste verte niet bij die van Willem-Alexander en Maxima.. Ik vond het tegenvallen laughcry

https://www.youtube.com/watch?v=R4eJyZhzF6c

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:42

https://www.youtube.com/watch?v=kY0TrPchDhk Dit is toch wel een veel liever kusje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:45

Noa schreef:https://www.youtube.com/watch?v=kY0TrPchDhk Dit is toch wel een veel liever kusje Very Happy
Ik moet ook echt van oor tot oor grijnzen als ik dat zie! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:48

freakielief schreef:
Noa schreef:https://www.youtube.com/watch?v=kY0TrPchDhk Dit is toch wel een veel liever kusje Very Happy
Ik moet ook echt van oor tot oor grijnzen als ik dat zie! :-)

Ik vind dit inderdaad ook een veel romantischere zoen, maar zoals freakielief al zei, het blijven britten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:55

Whaha, zie net dat ik door dit topic gepromoveerd ben tot Prater. cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:57

Ik heb net het filmpje van Willem en Maxima gekeken. Zij ziet er zo stralend uit, en de kus is inderdaad veel romantischer! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Sterre vr 29 apr 2011 - 2:02

Ik heb het tussen de bedrijven door op mijn werk gekeken, net als al mijn voornamelijk vrouwelijke collega's smile. De kussen vond ik wel wat stijfjes zeg, maar leuk om te zien dat ze zo verrast waren door die grote mensen massa. En van de jurk vond ik vooral de sluier en het kant heel erg mooi, verde vond ik hem iets te massief geloof ik.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:02

Kate zei: "oh wow" toen ze die mensen zag Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:03

Nou hehe alles gelezen hier, wat hebben jullie veel geschreven! Ik heb lekker alles met m'n moeder gekeken, en met Fauve gewhatsapped, en verder opgelet.

Even op chronologische volgorde mijn gedachten over de ceremonie:

Westminster Abbey: Erg mooi aangekleed met die boompjes. Heel origineel! Een deel van de gasten kon inderdaad niet mee kijken, zo zit die kerk in elkaar. Ook is het typisch Engels/Anglican Church dat de zitplaatsen zijwaarts zijn. Die koorknaapjes waren zo lief, heel erg herkenbaar vanuit Cambridge.

Maxima: Mooi! Maar zag wel een buikje :P

Vrouw van David Cameron: Hoedje? Had best gemogen!

Beatrice and Eugenie: Wat een walgelijke outfits hebben ze, vooral dat hoedje. Echt wanstaltig vond ik het!

Harry en William vond ik zo leuk samen, echt twee verschillende broers maar zo leuk

Pippa zag er werkelijk waar prachtig prachtig uit! Die jurk!

Ik wil wel met James Middleton trouwen, mag best smile

DE JURK van Kate. Prachtig. Precies mijn smaak. Zo refined en elegant en perfecte combi van klassiek en modern. Ik wil ook kanten mouwtjes, werkelijk waar prachtig. Haar haar zat ook heel erg mooi. Alleen haar boeket vond ik niet zo mooi, maar het is wel de tijd van lelietjes, en je zag ze verder terugkomen bij o.a. Pippa.

De ceremonie: Prachtig zoals ze daar stonden, maar wel raar dat ze daar op zij zaten. Het was natuurlijk heel statisch en kerkelijk, weinig intiem en persoonlijk, maar dat is niet meer dan logisch. Ik geniet daar juist heel erg van, ik ging altijd graag naar de Anglican Church en vind de teksten zo mooi in het Engels! Mooie liederen, alleen de speeches waren wat saai. Maar dat geeft niet, hoort er bij. HEEL erg lief om ze naar elkaar te zien kijken, ze glunderden allebei en ik vond ze werkelijk waar schattig samen. En ik ben wel een beetje verliefd op Kate zo in die jurk. Wat een plaatje! Ze wordt natuurlijk 100x vergeleken met Diana, maar ik vind haar persoonlijk mooier.

Buiten at the Mall: Wat typerend Engels en goed dat alles zo goed verliep, zonder geduw en enge dingen. Super!
Zoals iemand op de BBC zei: There were two weddings here today: The wedding of William and Catherine, and the wedding of the British Monarchy and the country. Heel erg waar, denk ik.

Balkon scene: Erg lieve kus, kort, maar prima. Tweede kus was nog veel liever, die was echt mooi.

IK WIL OOK!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:04

Fauve schreef:Kate zei: "oh wow" toen ze die mensen zag Very Happy

Ja dat zag ik ook! Moet ook echt overweldigend zijn om daar te staan en al die mensen te zien. Daar zou ik ook oh wow op zeggen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:06

Marin schreef:

Buiten at the Mall: Wat typerend Engels en goed dat alles zo goed verliep, zonder geduw en enge dingen. Super!
Zoals iemand op de BBC zei: There were two weddings here today: The wedding of William and Catherine, and the wedding of the British Monarchy and the country. Heel erg waar, denk ik.

Oh wat mooi! Dat had ik niet gehoord smile Ik denk ook echt dat zij het koningshuis zoveel goeds zullen doen! En het is ook weleens prettig om een huwelijk te hebben uit liefde :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:07

Als ik dit alles zie, wil ik echt zo graag weer terug naar Engeland verhuizen haha, I love you it!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 2:08

Ik ook!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Arwyn vr 29 apr 2011 - 2:32

Ik heb het niet kunnen zien omdat ik moest werken, dus heb net de samenvatting van het NOS journaal gezien.
Mooie jurk wel, tenminste niet zo'n ellenlange sleep, haha. Zat er nou trouwens iets huidkleurigs onder ook? Dacht daar iets van te zien toen de ring om werd gedaan.
Wel een beetje slapjes kusje hoor, haha. Zo van, zullen we dan maar? Pats, klaar. Niet echt romantisch.. Wink
Die van Wim-Lex en Maxima was veel liever inderdaad! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 3:20

Fauve schreef:Kate zei: "oh wow" toen ze die mensen zag Very Happy

Klopt, dat zag ik ook! Very Happy Dat moet ook echt overweldigend zijn, het stond stampvol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  luisa vr 29 apr 2011 - 4:37

Ik heb het niet live gezien, maar toch wel het een en ander meegekregn. De jurk, tja ik weet het niet zo goed. Vind de jurk van onder wel mooi, maar had hem liever zonder dat kant boven gezien. Lekker strapless zeg maar. Nou ja, dat had waarschijnlijk allemaal iets te geweest, dus daarom wel weer mooi dat kant. Beetje grace kelly stijl volgens mij.

Ik vond de kerkdienst en de huwelijksvoltrekking erg statisch en saai. Het kwam op mij over dat William maar met moeite zijn ogen open kon houden. Hij keek ook zo serieus, kon geen lach vanaf. Kate ook serieus, maar nog wel glimlachend. Wat ik met name jammer vond is dat de stoelen waar ze op zaten zover uit elkaar stonden. Niks geen hand en hand.
De toch in de koets naar BP wel weer leuk, hier waren ze beiden ontspannen. De kus daarentegen, tja vond ik weinig aan.

Leuk overigens om de gasten te zien en hun outfits te keuren. En erg grappig dat juist david beckham een enorme 'mode'flater sloeg. (Wat zag hij er weer lekker uit overigens).
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Arwyn vr 29 apr 2011 - 4:44

Wat doet David Beckham überhaupt op een koninklijk huwelijk.. Rolling Eyes
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 4:45

Alex schreef:
Fauve schreef:Kate zei: "oh wow" toen ze die mensen zag Very Happy

Klopt, dat zag ik ook! Very Happy Dat moet ook echt overweldigend zijn, het stond stampvol!

wtf, die reactie heb ik geplaatst, dacht ik?! Of zei Alex het? Ik schreef exact hetzelfde maar heeft ie niet geplaatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 4:48

luisa schreef:

Ik vond de kerkdienst en de huwelijksvoltrekking erg statisch en saai. Het kwam op mij over dat William maar met moeite zijn ogen open kon houden. Hij keek ook zo serieus, kon geen lach vanaf. Kate ook serieus, maar nog wel glimlachend. Wat ik met name jammer vond is dat de stoelen waar ze op zaten zover uit elkaar stonden. Niks geen hand en hand.
De toch in de koets naar BP wel weer leuk, hier waren ze beiden ontspannen. De kus daarentegen, tja vond ik weinig aan.



Tja het is en blijft een traditionele kerkelijke dienst. Vanavond is er lekker een feest met diner + dansen, dus dan zullen ze misschien achter gesloten deuren wel even los gaan, maar in de kerk kan dat gewoon niet. Ik vind daar niets saais aan, dat hoort gewoon.

En strapless voor een koninklijk huwelijk kan inderdaad echt niet. Dit was al strapless en dan met zulke mooie kanten mouwen. Nou heb ik van m'n moeder geleerd dat strapless sowieso ordinair is voor een bruidsjurk, dus ik ben er misschien wat extra traditioneel in, maar nee, dat vind ik ook niet ladylike en prinsesserig. Vond dit trouwens ook niet een echte typerende prinsessenjurk, maar wel echt prachtig en smaakvol en mijn stijl.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  luisa vr 29 apr 2011 - 4:49

Arwyn schreef:Wat doet David Beckham überhaupt op een koninklijk huwelijk.. Rolling Eyes

O maar de Beckhams zijn het 2e 'koninklijk' paar van Engeland he. Very Happy
Enne, geen idee, maar waarschijnlijk ook bekenden van william?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 4:50

luisa schreef:
Arwyn schreef:Wat doet David Beckham überhaupt op een koninklijk huwelijk.. Rolling Eyes

O maar de Beckhams zijn het 2e 'koninklijk' paar van Engeland he. Very Happy
Enne, geen idee, maar waarschijnlijk ook bekenden van william?

Bekenden/vrienden van het koninklijk huis waarschijnlijk. Elton John was er ook. Heb David Beckham overigens niet gezien, wat had ie voor vreselijks aan dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 4:54

Ik denk dat t ook gewoon "hoort" dat je Engelse prominenten uitnodigt. Elton John had een speciale band met Diana volgens mij, (her)schreef toen ook dat nr voor haar.

Ook in Engeland wordt trouwens gespeculeerd " of de kus lang genoeg was" :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 20 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum