Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijken mensen niet naar het weerbericht?

+21
Olijfje
Bosjesvrouw
Pussycat
Barbabella
VeryCherry
Joontjuh
Rovine
_Muppit
patjuhhh
Shisha
Happydobby
Sterre
Sweety
May
Silver
SoGood
Sneeuwvlok
Curious
Jelin
Rush
Puk
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Puk wo 13 jul 2011 - 2:08

Ik verbaasde me net oprecht tijdens het boodschappen doen. Hoeveel mensen er wel niet met korte broek, mouwloos shirtje, zomerjurkje, sandalen etc. lopen. Een meisje van een jaar of 8 had een zomerjurkje aan en liep zelfs te rillen van de kou.
Is de omschakeling naar dit weer te groot ofzo? Ik weet dat dit een nutteloos topic is, maar ik ben oprecht verbaasd.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Rush wo 13 jul 2011 - 2:08

Ik loop ook op sandaaltjes en met korte mouwen hoor.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 2:09

Die hebben geen ramen thuis of zo? Lijkt me ook erg raar om met dit weer er zo bij te lopen. Alles wat hier voorbij fietst draagt sowieso lange mouwen en de meesten met regenkleding of paraplu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 2:09

Rush schreef:Ik loop ook op sandaaltjes en met korte mouwen hoor.

Jij gaat huis uit, auto in, auto uit, kantoor in. Dat telt niet. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Jelin wo 13 jul 2011 - 2:11

Nee, blijkbaar kijkt niet iedereen het weerbericht. Maar vind het toch echt te koud voor een korte broek. Als ik mijn dochter aankleedt kijk ik eerst naar buiten, zie ik regen, dan kleedt ik haar warm aan en als toch blijkt dat het warmer is kan ik haar altijd nog een ander shirt of broek aandoen. Ik loop er zelf meestal te warm gekleed bij haha..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 2:12

Ik let ook niet altijd op het weerbericht en daardoor wil het nog wel eens voorkomen dat ik me veel te warm kleed. Vandaag zag ik wel dat het regende, dus daar heb ik me dan ook op gekleed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Curious wo 13 jul 2011 - 2:13

Ik vraag me dat ook regelmatig af, soms zijn mensen zo ontzettend koud (of juist warm) gekleed! Helemaal met dit weer lijkt me duidelijk dat het niet echt korte broeken weer is!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 2:15

Yvaine schreef:Ik let ook niet altijd op het weerbericht en daardoor wil het nog wel eens voorkomen dat ik me veel te warm kleed. Vandaag zag ik wel dat het regende, dus daar heb ik me dan ook op gekleed.

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Rush wo 13 jul 2011 - 2:21

Megara schreef:
Rush schreef:Ik loop ook op sandaaltjes en met korte mouwen hoor.

Jij gaat huis uit, auto in, auto uit, kantoor in. Dat telt niet. :P
Ik moet zo het centrum in, maar dan ga ik ook gewoon zo. Het is niet koud ofzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 2:25

Ik zag vanmorgen echt veel mensen in korte broek en shirtjes, ik denk dat het toeristen waren....Zelf heb ik wel goed opgelet vandaag, haha. Niet dat het weerbericht altijd klopt, maar goed....Heb ook al een paar keer te warm of te koud gekleed op mijn werk gezeten terwijl ik wél naar het weerbericht had gekeken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Sneeuwvlok wo 13 jul 2011 - 2:27

Ik was wel goed gekleed vandaag want had wel naar het weerbericht gekeken, maar het temperatuur verschil is wel ineens heel groot hoor vind ik! Gister was het bloedheet en vandaag is het maar 15 graden
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Puk wo 13 jul 2011 - 2:28

Het valt dus meer mensen op, haha, ik begon al bijna te denken dat het aan mij lag! Dat ik teveel vrije tijd heb en dus teveel op dingen ga letten ofzo, hihi.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  SoGood wo 13 jul 2011 - 2:29

Ik kijk al een hele week iedere dag, hopend dat het weer van a.s. zaterdag beter wordt. Dan ga ik namelijk naar Extrema. Helaas zijn de vooruitzichten om te huilen. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 2:30

Ik liep vanmorgen ook in 3 kwart broek en t-shirt. (eigen kleding in de zorg)

Maar heb nu een dikke maliot aan, langshirt en een dik vest eroverheen, en nog koud Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  May wo 13 jul 2011 - 2:40

Nou ik heb voor mijn cliënten gisteravond wel allemaal een korte broek en t-shirt klaargelegd voor vandaag. Maar ik was gewoon echt in de veronderstelling dat het slechte weer vanaf morgen zou komen. Had ook geen weerbericht gekeken. Maar ik ga ervan uit dat mijn collega's vanochtend wel een lange broek uit de kast hebben gehaald voor ze.
Maar ik heb vandaag wel een t-shirt aan, met lange broek en slippertjes, maar ja zoveel loop ik vandaag niet buiten.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Sweety wo 13 jul 2011 - 2:42

Hier lopen sommige ook in zomerkleding. En het nu aan het regenen net was het droog..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Sterre wo 13 jul 2011 - 2:51

Een paar weken geleden was het ook een paar dagen zo koud, en toen fietste er een moeder voor me met kindje achterop, beide in korte broek, mouwloos shirt en... met heel veel kippenvel. Dat kindje was een jaar of twee, dat vond ik echt zielig en onverantwoordelijk.

Verder verbaasde ik me de laatste tijd over het aantal mensen in kort shortje en hemdjes als ik uit mijn werk kwam fietsen. Maar dat kwam meer omdat ik niks van het lekkere weer meekreeg op kantoor, en ik zelf dus teveel kleding aan had laughcry

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:26

Ik trek snel te zomerse kleding aan, ik hou daar zo van! Nu heb ik de app 'kan ik een korte broek aan' em daar hou ik me redelijk aan laughcry
Vandaag dus een lange broek en shirtje met korte mouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Happydobby wo 13 jul 2011 - 3:36

haha ging net ook op een driekwartsbroek en birckenstocks naar de supermarkt. Noodgeval want ik kan mijn veters niet dichtkrijgen en uggs vind ik nu geen gezicht :P

Heb nu wel een lange broek aan en als ik vanavond de deur uitga dan kan manlief me helpen met mijn schoenen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:45

Ik heb wel gewoon Uggs aan vandaag :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:47

Ik kleed mij meestal te warm en kom er dan buiten pas achter dat het zulk mooi weer is.
Maar ik verbaas mij ook hoeveel mensen ik vandaag zie met korte mauwen, korte broeken en jurkjes. Ook 's avonds.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  patjuhhh wo 13 jul 2011 - 3:47

Rush schreef:
Megara schreef:
Rush schreef:Ik loop ook op sandaaltjes en met korte mouwen hoor.

Jij gaat huis uit, auto in, auto uit, kantoor in. Dat telt niet. :P
Ik moet zo het centrum in, maar dan ga ik ook gewoon zo. Het is niet koud ofzo.

Niet koud?? Ik vind het echt koud buiten! haha
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:47

Mijn collega's en ik zaten vanochtend te rillen in het lokaal waar we vergaderden, terwijl we allemaal wel aardig goed gekleed waren. Onze temperatuurmeter buiten geeft een koude 12 graden aan... Neutral

Ik begrijp ook niet waarom sommige mensen niet zo oplettend zijn.. Dit weer zag/hoorde je aankomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  patjuhhh wo 13 jul 2011 - 3:48

FryskeFlinter schreef:Ik liep vanmorgen ook in 3 kwart broek en t-shirt. (eigen kleding in de zorg)

Maar heb nu een dikke maliot aan, langshirt en een dik vest eroverheen, en nog koud Embarassed

Ja dat doe ik ook als ik werk hoor! Heb het altijd bloedheet als ik aan het werk ben!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Silver wo 13 jul 2011 - 3:51

patjuhhh schreef:
FryskeFlinter schreef:Ik liep vanmorgen ook in 3 kwart broek en t-shirt. (eigen kleding in de zorg)

Maar heb nu een dikke maliot aan, langshirt en een dik vest eroverheen, en nog koud Embarassed

Ja dat doe ik ook als ik werk hoor! Heb het altijd bloedheet als ik aan het werk ben!

Hehe soms als ik mensen moet douchen, en ik heb gekleurd jasje aan, dan doe ik het jasje ook soms uit, dan is het gewoon 1 en al stoomcabine. haha...
Maar buiten het werk om, kleed ik me vaak te warm. Of allemaal laagjes... en iets teveel van het goede.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum