Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

+41
L!ND@
VeryCherry
Blond
smooch
Bliss
Chocoholic
May
snowflakes
Sarah1985
studiebol
Feline
love
JD
Kqip
klavertje
Roxi3
Guus
Kabouter
Joli86
Suus
stargirl
Caramba
Juul
Mari
Oasis
TNMN
Susan
SnowWhite
Silver
Minx
Mizz_S
Chocolate Cookie
Monte
Jeanette
pinkflower
rapa nui
Arwyn
Verde
loura
ekiaam87
mzcharlotte
45 plaatsers

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 3 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:48

freakielief schreef:
Fauve schreef:
Gloria schreef:Volgens mij gaan zij elkaar niet op de mond zoenen in het openbaar. Wat denken jullie?
Ik denk het wel!
Ik ook wel! Zelfs Charles en Di hebben dat gedaan.

Ohja en ik ga dus zeker kijken. smile

Ik denk het ook wel hoor smile

Ik vond de film gisteren zo leuk haha ik ben zo'n muts.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken? - Pagina 3 Empty Re: Wie gaat er naar het huwelijk van William & Kate kijken?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:50

Ik ga wel kijken maar weet niet of ik alles af zie. Wij gaan rond 2 uur met de trein richting Nijmegen, dan is het vast nog niet helemaal afgelopen.

Gast
Gast

Bericht  Guus do 28 apr 2011 - 0:52

ik ga denk ik een beetje met een half oog kijken, maar zet het zeker wel aan!

ik vond de film gister zoooo suf hahaha prachtig! jammer dat acteurs minder mooi zijn dan de echte mensen... meestal is dat andersom nerd
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:58

Haha ja dat hadden ze vast wel een beetje expres gedaan Goochem. Ik vond 'm ook echt een total cheesefest, zo erg. Maar toch zo leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:02

Ik vond William knapper Embarassed En Charles trouwens ook VEEL knapper hahaha

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 do 28 apr 2011 - 1:07

Ik ga zeker even kijken en ik denk wel dat ze elkaar op de mond gaan zoenen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:08

Ik ga het niet kijken, ik vind ze niet meer bijzonder dan andere mensen die gaan trouwen eerlijk gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:09

Fauve schreef:Ik vond William knapper Embarassed En Charles trouwens ook VEEL knapper hahaha

Euh ja daar heb je een goed punt. Wills in de film was echt wel knap, en in 't echt is ie dat niet bepaald. Vroeger wel, nu niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:11

Vroeger leek Will nog op zijn moeder, maar hij gaat steeds meer op Charles lijken...

Ik snap trouwens niet zo goed hoe je het "niet bijzonder" kunt vinden, ook al zijn het toevallig gewoon een jongen en een meisje die trouwen, half Londen is afgezet! Ik vind het wel een spektakel en niet bepaald alledaags. Het feit dat ze gaan trouwen wel (alhoelwel het volgens mij best een struggle voor Will geweest om uberhaupt toestemming te krijgen om met een burgermeisje te trouwen).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:35

Fauve schreef:Vroeger leek Will nog op zijn moeder, maar hij gaat steeds meer op Charles lijken...

Inderdaad. Vroeger vond ik hem echt leuk, nu vind ik z'n broertje leuker om te zien :-)

Gast
Gast

Bericht  Guus do 28 apr 2011 - 1:49

Marin schreef:
Fauve schreef:Ik vond William knapper Embarassed En Charles trouwens ook VEEL knapper hahaha

Euh ja daar heb je een goed punt. Wills in de film was echt wel knap, en in 't echt is ie dat niet bepaald. Vroeger wel, nu niet meer.

euuhm ok, true

al was hij in de film een beetje meer een slungel dat ik voor me heb bij the real deal Wink beetje te erg een goofy...

Maar Kate (en haar zusje Pippa) vind ik in het echt 1000000x mooier, net als dat ze in de film een suffige typje werd gemaakt met dr outfits terwijl ze in het echt just echt een trendsetter is!

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  klavertje do 28 apr 2011 - 2:16

het boeit mij opzich vrij weinig.. ik zal er dan ook niet naar kijken..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 3:22

Ik moet werken anders had ik het wel een stukje willen zien (het ja woord), ik ben vooral altijd benieuwd naar de jurk !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 4:15

Fauve schreef:Vroeger leek Will nog op zijn moeder, maar hij gaat steeds meer op Charles lijken...

Ik snap trouwens niet zo goed hoe je het "niet bijzonder" kunt vinden, ook al zijn het toevallig gewoon een jongen en een meisje die trouwen, half Londen is afgezet! Ik vind het wel een spektakel en niet bepaald alledaags. Het feit dat ze gaan trouwen wel (alhoelwel het volgens mij best een struggle voor Will geweest om uberhaupt toestemming te krijgen om met een burgermeisje te trouwen).

Ik denk dat je hiermee op mijn opmerking doelt? Ik heb er gewoon niet veel mee en ook al is het de zoon van ik vind het een beetje overtrokken allemaal. Een hele stad afgezet voor een huwelijk, ik snap dat gewoon niet zo goed.

Maar ik hoop natuurlijk wel dat de mensen die er wel iets om geven er van zullen genieten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 4:17

Ik denk dat dat niet te vermijden is als royals. Ik snap wel dat je er niks aan vind hoor, dat het je gewoon niet interesseert, maar ik vind het wel heel bijzonder.

Gast
Gast

Bericht  Kqip do 28 apr 2011 - 4:23

Ik gok dat ik op dat tijdstip in de auto zit richting Westerbork..ergens heb ik een stom gevoel dat er iets misgaat tijdens dat huwelijk :S
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Arwyn do 28 apr 2011 - 7:20

Kqip schreef:Ik gok dat ik op dat tijdstip in de auto zit richting Westerbork..ergens heb ik een stom gevoel dat er iets misgaat tijdens dat huwelijk :S

Dan hoop ik dat dat iets is als ringen die niet goed om willen en niet iets ergs...

Woon je in Bork trouwens? Da's niet zover weg, hihi.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 7:28

Kqip schreef:Ik gok dat ik op dat tijdstip in de auto zit richting Westerbork..ergens heb ik een stom gevoel dat er iets misgaat tijdens dat huwelijk :S

Waarom? Omdat Kate met Diana wordt vergeleken? (wat ik trouwens niet zo snap, ze zijn vrij verschillend, en bovendien, waarom zou je iemand willen vergelijken met een vrouw die zo naar aan haar einde is gekomen?).

Gast
Gast

Bericht  JD do 28 apr 2011 - 11:26

Fauve schreef:

Waarom? Omdat Kate met Diana wordt vergeleken? (wat ik trouwens niet zo snap, ze zijn vrij verschillend, en bovendien, waarom zou je iemand willen vergelijken met een vrouw die zo naar aan haar einde is gekomen?).

ik heb ook al de hele week een beetje een raar gevoel door die bruiloft... heb zelfs van de week gedroomd dat zij Nee zei haha, maar dat zal vast niet gebeuren. Maar ik ben met dat soort megagrote dingen altijd een beetje bang voor 11 september taferelen ofzo.....

Maar ik ga zeker kijken! Ben wel zo'n royaltymuts. Ik wil de gasten zien (vooral David Beckcham Very Happy :P ), kijken wat iedereen aan heeft, natúúrlijk de jurk, de kus....alles!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 20:56

Aww William en Kate hebben de titels Duke and Dutchess of Cambridge gekregen! I love you I love you

http://www.bbc.co.uk/news/uk-13236409

Gast
Gast

Bericht  love do 28 apr 2011 - 21:06

hoe laat begint het op tv vandaag eigenlijk Embarassed
ben nu nog druk aan het poetsen maar wou het eigenlijk nog wel even zien smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:07

De huwelijksceremonie begint om 12 uur NLse tijd. Maar alles er voor is nu al.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:10

Haha Marin, wat leuk!

Love, het is nu al bezig, vanaf kwart over negen komen de gasten (vrienden, collega's, familie) al aan (moet je nagaan, moet je daar drie uur zitten in die kerk :S), vanaf ik dacht elf uur de ministers en buitenlandse gasten en dan om kwart voor twaalf gaat Kate naar de kerk en om 12 uur begint de dienst.

Edit: oh Marin en ik waren weer tegelijk. Hier staat de tv al aan Very Happy (en ik werk tussendoor hahaha)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:28

Ik heb BBC aanstaan. Zojuist zag ik de Beckhams en ook net Rowan Atkinson. Grappig. Ik zit ook te kijken of ik nog iemand van het Nederlandse Koningshuis zie. Die komen toch ook? Anders kan ik stoppen met zoeken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:33

Alex schreef:Ik heb BBC aanstaan. Zojuist zag ik de Beckhams en ook net Rowan Atkinson. Grappig. Ik zit ook te kijken of ik nog iemand van het Nederlandse Koningshuis zie. Die komen toch ook? Anders kan ik stoppen met zoeken :P

Ja Willem-Alexander en Maxima komen, Beatrix niet smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: