Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overgehouden van zwangerschap

+12
snoezel
Darius
Novalee
Tania
Annie24
Flip Fluitketel
Lindsya
Mida4you
Linda
Annemie
Parisienne
loesje
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 0:24

Oke, ik had drie maand na de bevalling ook nog een heel zwaar gevoel wat jij ook beschrijft, maar ik weet niet of dat door de verzakking kwam of dat wel meer mensen dat hebben. Volgens mij noemen ze een verzakking van de blaas een verzakking van de voorwand, ik heb juist de achterwand. Heb je al gedacht aan bekkenbodemoefeningen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 0:41

Ik heb er de 'standaard' dingen aan overgehouden: slappe buik, één groot striae-paradijs en slappe borsten.

Maar aan de eerste zwangerschap heb ik ook een auto-immuun ziekte overgehouden; de ziekte van Graves. Die zorgt voor een (veel) te snelle schildklierwerking en dat kan gevaarlijk zijn (ik ben er toentertijd ook bijna aan onderdoor gegaan). Ook heb ik last van de oogziekte van Graves, die ervoor zorgt dat je ogen gaan uitpuilen. Van dat laatste baal ik ook behoorlijk, want eigenlijk waren mijn ogen altijd een van de weinige dingen die ik wel mooi vind aan mezelf. Ik hoop dus niet dat ik er over een paar jaar altijd zo uitzie: :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Coccinelle di 26 apr 2011 - 0:51

Mijn lichaam is eigenlijk nog hetzelfde als voor de zwangerschap, ik heb geen straie en heb ong. hetzelfde gewicht. Misschien dat mijn borsten wat slapper zullen zijn als ik stop met het geven van bv, maar ach dat is dan maar zo..

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 5:20

Mn borstjes zijn gaan hangen, stria op mn boven(binnenkant)benen..en hier en daar nog iets een heeeel klein rolletje, en dat laatste gaat er dus ECHT NIET meer af...t lukt niet..nja dan pech dan niet, heb dr ook geen moeite mee!
Kocht Zaterdag 2 rokjes, maat 38 (woeiii) rest van mn kleren 40 soms nog wel 42 (het is eerder 40) dus eigenlijk heb ik na mijn idee nog niets te klagen :-).
Heb er ook totaal geen problemen mee, heb immers toch een kind gekregen?

Hebben jullie er wel mee moeite mee dan??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Thunder di 26 apr 2011 - 5:58

- Met stip op 1! Overal striae, verzin maar een plek en het zit er wel. Op mijn bovenarmen, borsten, buik tot ribben, zij, rug, heupen, liezen, bovenbenen, knieholtes en kuiten.

- Ik heb een hangbuik door wat uitgerekt vel.

- Ben nog zo'n 10 kilo te zwaar.

- Heb een pigmentprobleem in mijn linkeronderbeen. Die zit helemaal onder de witte vlekjes/stippen.

- Ben licht incontinent. Als ik nodig moet plassen, moet ik geen nies-, hoest- of lachbui krijgen.

- Heb beginnende spataders gekregen.

- Heb ook het Carpaal Tunnelsyndroom in mijn rechterhand er aan over gehouden.

- Door de bevalling had ik een gescheurde schaamlip, dit is niet gehecht. Achteraf gezien had ik dat liever wel gehad, omdat er nu zo'n flapje hangt wat nog wel eens dubbel zit.

- Een zwaar geirriteerde schaamstreek. Scheren is uit den boze, dan krijg ik gelijk ontstekingen. Nu trim ik het altijd maar.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Tania di 26 apr 2011 - 8:00

Rataplan schreef: Door de bevalling had ik een gescheurde schaamlip, dit is niet gehecht. Achteraf gezien had ik dat liever wel gehad, omdat er nu zo'n flapje hangt wat nog wel eens dubbel zit.

Kunnen ze dat niet weghalen? Ik had door het hechten van de knip een stukje wild vlees en dat hebben ze weg gehaald. Daarna voelde het ook meteen een heel stuk beter. Of is het echt een stukje schaamlip wat je bedoelt?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Thunder di 26 apr 2011 - 8:46

Tania schreef:
Rataplan schreef: Door de bevalling had ik een gescheurde schaamlip, dit is niet gehecht. Achteraf gezien had ik dat liever wel gehad, omdat er nu zo'n flapje hangt wat nog wel eens dubbel zit.

Kunnen ze dat niet weghalen? Ik had door het hechten van de knip een stukje wild vlees en dat hebben ze weg gehaald. Daarna voelde het ook meteen een heel stuk beter. Of is het echt een stukje schaamlip wat je bedoelt?

Dan zou ik de helft van mijn schaamlip moeten laten amputeren Very Happy . Het is geen wild vlees, maar echt mijn schaamlip die in tweeën ligt.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 9:27

Ik heb er eigenlijk weinig aan overgehouden. Ik ben beide keren niet geknipt of gescheurd en dus ook niet gehecht, geen striemen, mijn borsten ijn vrijwel niets veranderd en ik begin al weer redelijk mijn oude figuur terug te krijgen.
Mij heupen zijn nog iets breder, mijn bovenbenen iets dikker en mijn bovenarmen en kont ook en mijn wangen zijn nog iets boller maar ik val nog steeds af dus verwacht over een paar maanden weer gewoon "de oude" te zijn...Oh en ik heb er wat moedervlekken/sproeten bij gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Tania di 26 apr 2011 - 9:42

Rataplan schreef:
Tania schreef:
Rataplan schreef: Door de bevalling had ik een gescheurde schaamlip, dit is niet gehecht. Achteraf gezien had ik dat liever wel gehad, omdat er nu zo'n flapje hangt wat nog wel eens dubbel zit.

Kunnen ze dat niet weghalen? Ik had door het hechten van de knip een stukje wild vlees en dat hebben ze weg gehaald. Daarna voelde het ook meteen een heel stuk beter. Of is het echt een stukje schaamlip wat je bedoelt?

Dan zou ik de helft van mijn schaamlip moeten laten amputeren Very Happy . Het is geen wild vlees, maar echt mijn schaamlip die in tweeën ligt.

Ja dat is misschien ook wat drastisch he Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum