Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overgehouden van zwangerschap

+12
snoezel
Darius
Novalee
Tania
Annie24
Flip Fluitketel
Lindsya
Mida4you
Linda
Annemie
Parisienne
loesje
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Tania za 23 apr 2011 - 23:58

Ik heb een flubberbuikje met striae. Verder heb ik juist minder last van mijn darmen gekregen dan voordat ik zwanger was.
Als ik moe ben en/of veel gelopen heb dan krijg ik als ik loop of sta een drukkend gevoel van onderen. Dat wordt wel steeds minder maar het is nog niet weg.
Ik heb ook een tijdje een gevoelloze plek gehad in m'n been waar ze de pethidineprik gezet hebben. Dit is inmiddels weer zo goed als weg.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:04

Sommige prikken moeten ze uitwrijven. als ze dit niet doen, kun je daar nog heeeeeeel erg lang last van houden.
Ik heb een pethidine prik ooit gehad voor de Crohn. Die hebben ze niet uitgewreven. In de winter als het vriest heb ik daar nog last van.
Terwijl ik van die van de bevalling nooit last gehad heb...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Tania zo 24 apr 2011 - 0:09

Hazeltje schreef:Sommige prikken moeten ze uitwrijven. als ze dit niet doen, kun je daar nog heeeeeeel erg lang last van houden.
Ik heb een pethidine prik ooit gehad voor de Crohn. Die hebben ze niet uitgewreven. In de winter als het vriest heb ik daar nog last van.
Terwijl ik van die van de bevalling nooit last gehad heb...

Ik heb geen idee of ze hem hebben uitgewreven. Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik geprikt ben Wink Maar ik kan sowieso niet zo goed tegen prikken, ik krijg er altijd last van. Alleen bij deze duurde het wat langer.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:10

Oh hahaha. Ik weet nog dat ik dat zei: Wel goed uitwrijven hoor! Anders krijg ik pijn als het vriest haha.
Dat mens zal wel gedacht hebben... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:22

Mijn plek is niet gevoelloos, het doet echt pijn bij aanraking. Geen idee of ze 'm uitgewreven hebben, de VK dacht zelf dat ze iets geraakt heeft met het zetten van de prik, ze knalde 'm er ook behoorlijk met volle vaart in, dus in die zin zou me dat niet verbazen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 1:14

- Striae rond mijn navel, en een paar streepjes aan de zijkant van mijn buik. Echt in de laatste 2 weken gebeurd dat ik overtijd ging. Volgens iedereen valt het mee, en valt het niet op. Maarja zelf zie ik het toch wel. De streepjes worden nu wel minder zichtbaar (zilverachtig).
- Teveel afgevallen. Ik zat direct na de bevalling op mijn oude gewicht. Ik had gehoopt er 'wat' aan over te houden. Ik kon een dag later alweer in mijn broeken :shock:
- Haarverlies, ik verlies hele plukken momenteel. Dat vind ik nog wel het ergste. Maar komende week gaat eindelijk de schaar erin, en ben ik begonnen met voedingssupplementen voor mijn haar. Hopelijk werkt het... anders ga ik binnenkort toch maar eens langs bij de HA.

Maar dat alles weegt niet op, voor wat je ervoor terug krijgt. Onze prachtige zoon, de liefde die we ervan terugkrijgen en de mooie ervaringen en momenten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 2:00

Eigenlijk niets, ik weeg nog hetzelfde als voor beide zwangerschappen, mijn lichaam is vrij hetzelfde gebleven misschien zijn mijn borsten na M.ara minder vol als voorheen en ik heb na S.enna een lelijke navelbreuk overgehouden die er nog steeds zit, ziet er niet uit Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 2:58

Dat ik 10 kilo zwaarder ben dan voorheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 3:44

Striae tot ver boven mn navel, striae op mijn borsten, al komt dat meer door de borstvoeding, ze zijn tijdens de borstvoedingsperiode veel groter dan normaal.
Nogal wat overtollig vel op mijn buik. Kan het echt zo optillen en lostrekken zeg maar.
En van deze bevalling een litteken door de keizersnee. Die is helaas niet zo mooi, al trekt het al aardig bij, maar het is goed te zien dat het een spoedkeizersnee was. Maar gelukkig hoeven niet veel mensen die te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Novalee zo 24 apr 2011 - 5:36

Ik kan hier nog niet over meepraten, maar ik heb wel een vraag. Ik heb nu rond m'n navel een aantal donkere, wat dikkere haren. Gaan deze ook vanzelf weer weg na de bevalling?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:42

Als het goed is wel.
Dan nemen je hormonen (gelukkig!!) weer af en verdwijnen die dingen ook weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Novalee zo 24 apr 2011 - 5:54

Hazeltje schreef:Als het goed is wel.
Dan nemen je hormonen (gelukkig!!) weer af en verdwijnen die dingen ook weer.
Ah gelukkig! En dat m'n hormonen dan weer afnemen (dat wist ik natuurlijk al) is ook goed nieuws. Voel me af en toe net een puber met PMS Evil or Very Mad

Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap trouwens!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:58

Novalee: Ik heb op heel mijn buik een soort donslaagje. Gelukkig super blonde haartjes en dat zie je alleen bij bepaalde lichtval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:13

Novalee schreef:
Hazeltje schreef:Als het goed is wel.
Dan nemen je hormonen (gelukkig!!) weer af en verdwijnen die dingen ook weer.
Ah gelukkig! En dat m'n hormonen dan weer afnemen (dat wist ik natuurlijk al) is ook goed nieuws. Voel me af en toe net een puber met PMS Evil or Very Mad

Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap trouwens!

Hahaha, ja die hormonen kunnen flink op hol slaan... Ik hoop voor mijn man dat het minder is als bij H... Cool

Dank je wel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Darius zo 24 apr 2011 - 6:21

stressincontinentie. Ik kan niet meer op een trampoline of springkussen springen. Ik hoop zo dat het nu niet erger is geworden, zou fijn zijn als ik droog blijf tijdens het niezen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  snoezel zo 24 apr 2011 - 6:30

Hmmm.. ik zeg altijd dat ik er weinig aan over heb gehouden, kg's eraf, geen striemen, maar stiekem toch wel. Ben tijdens mijn bevalling raar ingescheurd naar binnen en daar heb ik nu nog steeds last van. Ben half incontinent, als ik naar de wc móet, MOET ik ook echt. Vorige week een uur op de fiets gezeten en de dag erna was alles daar beneden dik en ontstoken.. Euhm... ja. :shock: en na sex standaard bloedverlies... ik weet niet waar dit vandaan komt. Geef nog borstvoeding, en nog steeds niet echt ongesteld geweest, dus misschien komt het daar wel van.. maar ik word wel echt beetje simpel van mijn benedenboel.... wil t nog even aankijken, dan toch maar richting huisarts..:shock:
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:32

Jee Snoezel, dat klinkt niet echt fijn.
Ik zou niet afwachten maar gewoon gaan hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:42

Ik heb er geen striae, extra gewicht of los vel aan overgehouden. Alleen een verzakking van de achterwand, hier moet ik nog aan geopereerd worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:55

Ik het striae op de zijkant van mijn buik, bovenbenen en knieholtes...
Mijn borsten zijn 2 slappe zakkies....
verder is mijn figuur beter in vorm eigenlijk. Eerst had ik een super smalle taille en platte buik, met een mega kont en dikke boven benen.. en nu is dat allemaal beter in verhouding.. Qua kleding kopen stuk makkelijker...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Annie24 zo 24 apr 2011 - 6:57

Twellie schreef:Ik heb er geen striae, extra gewicht of los vel aan overgehouden. Alleen een verzakking van de achterwand, hier moet ik nog aan geopereerd worden.

Hoe weet je dat je achterwand verzakt is? Heeft de gyn daar naar gekeken ofzo? angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 7:23

Novalee schreef:Ik kan hier nog niet over meepraten, maar ik heb wel een vraag. Ik heb nu rond m'n navel een aantal donkere, wat dikkere haren. Gaan deze ook vanzelf weer weg na de bevalling?

Bij mij dus niet... ik blijf een aantal donkere haren houden die er voorheen niet zaten, en mijn laatste bevalling is ruim 1,5 jaar geleden. Zijn trouwens ook in de tweede zwangerschap gekomen en niet in de eerste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  PapillonRose zo 24 apr 2011 - 8:51

Ik heb ook wel wat overgehouden aan de zwangerschap. Wat ik helemaal voor lief neem als ik zie wat ik ervoor terug heb gekregen! Hoewel ik me wel wat onzekerder voel dan voorheen.
Heb veel striae op mijn onderbuik en een heel klein beetje op mijn heupen, dijen en bovenbenen (maar met name op mijn buik). Verder heb ik onder mijn navel een soort rolletje :shock: Een beetje slap en te dik is het daar. Hopelijk wordt het nog minder als ik mezelf er eindelijk toe weet te zetten iets van een sport op te gaan pakken.
Mijn cyclus is sinds de bevalling ook een zooitje, maar ik heb ook PCO. Ben wel aan de pil gegaan ivm acné en alsnog is er geen pijl meer op te trekken en dat is wel nieuw. Maar al met al vind ik het allemaal nog meevallen wat ik eraan over heb gehouden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 23:05

Annie24 schreef:
Twellie schreef:Ik heb er geen striae, extra gewicht of los vel aan overgehouden. Alleen een verzakking van de achterwand, hier moet ik nog aan geopereerd worden.

Hoe weet je dat je achterwand verzakt is? Heeft de gyn daar naar gekeken ofzo? angel

Ik liep sowieso in het ziekenhuis omdat vanwege PCO de kans klein is dat ik nog een keer op de natuurlijk manier zwanger zou worden. Toen zagen ze bij de samenlevingstest dat ik een flinke verzakking had, ik had er zelf ook al iets van gevoeld. Vraag je het omdat je denkt dat je het misschien zelf ook hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Teddyaapje ma 25 apr 2011 - 6:26

Ik heb er een puddingbuik aan overgehouden, striae op mn buik (tot boven mn navel), op mn flanken, op mn bovenbenen, en heel licht op mn borsten. Vind het heel vervelend maar het zijn gelukkig geen dingen waar ik pijn/ last van heb. Als ik zeker weet geen kindjes meer te willen en ik heb regelmatig buikspieroefeningen gedaan en mijn buik blijft er zo bijhangen als nu dan denk ik dat ik een buikwandcorrectie wil, ben ik meteen van een hoop striae af.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Annie24 ma 25 apr 2011 - 7:39

Twellie schreef:
Annie24 schreef:
Twellie schreef:Ik heb er geen striae, extra gewicht of los vel aan overgehouden. Alleen een verzakking van de achterwand, hier moet ik nog aan geopereerd worden.

Hoe weet je dat je achterwand verzakt is? Heeft de gyn daar naar gekeken ofzo? angel

Ik liep sowieso in het ziekenhuis omdat vanwege PCO de kans klein is dat ik nog een keer op de natuurlijk manier zwanger zou worden. Toen zagen ze bij de samenlevingstest dat ik een flinke verzakking had, ik had er zelf ook al iets van gevoeld. Vraag je het omdat je denkt dat je het misschien zelf ook hebt?

Ik heb geen idee wat ik heb, maar het zit in ieder geval nog niet goed daar beneden.
Met de controle bij de gyn 6 weken na mijn bevalling had ik het ook aangegeven en zij zei dat ze dacht dat er geen verzakking was, maar dat wist ze niet zeker omdat de bevalling nog maar zo kort geleden was. Omdat ik aangaf dat ik ook urine verlies (nog steeds) dacht ze eerder aan een blaasverzakking.

Naast het verliezen van urine slik ik dagelijks dyclofenac omdat ik ontzettend veel pijn heb tijdens/na het lopen. Heb het idee alsof er bakstenen aan mijn onderkant hangen die ik mee moet slepen Rolling Eyes Als het met 5 maanden nog niet over is mocht ik terugbellen voor een afspraak, want ze gaf aan dat ik mijn lichaam de tijd moet geven te herstellen. Kan me alleen niet voorstellen dat het tegen die tijd weg is, aangezien die afspraak met 6 weken was en we nu 6 weken verder zijn, maar ik totaal nog geen verbetering merk Neutral
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum