Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overgehouden van zwangerschap

+12
snoezel
Darius
Novalee
Tania
Annie24
Flip Fluitketel
Lindsya
Mida4you
Linda
Annemie
Parisienne
loesje
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:14

Wat heb jij overgehouden van je zwangerschap? (op je kindje na natuurlijk)

Ik heb flink wat straie op mijn benen en wat op mijn buik. En ik heb een slap buikvelletje. Ik vind dat velletje wel grappig. Het is echt gewoon een lekker flubbervelltje hahahaha!
Probeer het wel te trainen met buikspieroefeningen, maar dat is meer een bezigheid geworden dan dat het echt wat helpt. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:16

Ik heb er een vreselijk lelijk lijf aan over gehouden Sad
Maar goed, na deze zwangerschap ga ik onder begleiding sporten.
En dan hoop ik echt dat er weer wat model in komt!

PS: Was jij voorheen iemand anders? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:17

En hangbuik met een 'zebrapad' en zere bekken. Maar dat geeft niet, heb er twee prachtige kinderen voor terug!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  loesje za 23 apr 2011 - 21:17

Wat heb jij overgehouden van je zwangerschap? (op je kindje na natuurlijk)

Ik heb flink wat straie op mijn buik. En ik heb een slap buikvelletje.
Probeer het wel te trainen met buikspieroefeningen, maar dat is meer een bezigheid geworden dan dat het echt wat helpt. verder zijn mijn darmen flink spastisch geworden daardoor veel diaree en sneller moe. oja en me haar is een stuk dunner geworden
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Parisienne za 23 apr 2011 - 21:21

Ik heb er niks aan overgehouden. Mijn lichaam is weer net zo als daarvoor! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:21

op een enorme bonk moederliefde na, niks :P Je kunt aan mijn lichaam echt niet meer zien dat ik zwanger ben geweest, geen straie, geen slap velletje, geen extra kilo's, niks. Tijdens het ontzwangeren alleen wel heel veel haaruitval en de eerste maanden na de bevalling nog wel zo'n donkere zwangerschapsstreek van m'n navel naar beneden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:24

Kwa uiterlijk eigenlijk niet veel, hoogstens het feit dat ik iets minder strak in mijn vel zit. Ben nu weer lekker aan het sporten dus dat trekt allemaal wel weer bij. (en ben wat aangekomen door de zwangerschappen maar dat is alleen maar goed aangezien ik te dun was)

Innerlijk gezien ben ik zachter geworden en nuchter. Pieker niet snel meer en kan alles makkelijker relativeren lijkt het wel! Erg prettige bijeenkomstigheid nerd Ook ben ik heel snel volwassen geworden,zelf maar vooral ook in onze relatie.. Dit zal komen omdat wij heel jong ouders werden en in een korte periode heel anders in het leven zijn gaan staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Annemie za 23 apr 2011 - 21:24

Ik heb erge striae op mijn buik, een hele dikke buik en slappe buik en ik ben nog steeds 8 kilo te zwaar, maar ben sinds 2 weken aan de lijn en ben al 2 kilo kwijt, hopelijk word mijn buik wat slanker, ook al had ik altijd al wel een buikje, maar toch.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:29

Heb je even?

- hangbuikje met een zebra print
- lichte bekken klachten
- jeuk/uitslag op m'n onderbenen
- litteken van de keizersnede
- en volgens mij iets met m'n darmen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:31

Heb je erg veel last van de jeuk Razz?
Dan zou je bi jde huisarts Aerius kunnen vragen. Dat krijg ik ook omdat ik altijd over mijn hele lijf jeuk heb en ze niet weten waar het vandaan komt Neutral

Ik moet dan 1 pilletje in de week nemen en dan heb ik een week nergens last van!

Je mag ze alleen niet slikken tijdens de zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:35

Hazeltje schreef:Heb je erg veel last van de jeuk Razz?
Dan zou je bi jde huisarts Aerius kunnen vragen. Dat krijg ik ook omdat ik altijd over mijn hele lijf jeuk heb en ze niet weten waar het vandaan komt Neutral

Ik moet dan 1 pilletje in de week nemen en dan heb ik een week nergens last van!

Je mag ze alleen niet slikken tijdens de zwangerschap.

Nou het lijkt nu iets minder te worden maar voorheen zaten m'n onderbenen onder de wondjes van het krabben. Het leek net of m'n onderbenen onder de muggenbulten zaten zo'n jeuk had ik ! Ik heb van de dokter verschillende dingen al gehad zoals pilletjes en zalf. Ik heb zelfs bloed moeten prikken voor een evt allergie maar daar kwam niks uit helaas. De volgende keer als ik bij de huisarts ben zal ik dat middeltje van jou eens aanvragen. Misschien dat dat helpt. Af en toe wordt je gewoon echt gek van de jeuk !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:36

Hazeltje, wat vind je lelijk aan je lichaam dan?
Ik was voorheen iemand anders, maar heb de naam Dolcis_ wel weer een poosje..

Loesje, lijkt me vervelend met je darmen. Nooit verwacht ook eigenlijk dat je ook wat aan je darmen kan overhouden. Maar ze zeggen altijd 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Dus misschien wordt je haar nog wel weer wat dikker smile

Dromertje, haha! Bonk moederliefde, ja dat klopt ook wel. Fijn dat je er niks meer van terug kunt vinden.

Petra, allemaal positief toch wel als ik dat zo lees. Een soort innelijke rust?

Ik hab ook een litteken van de ks. Maar die zie ik eigenlijk nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:39

Ik weet het. Mijn benen zien er ook echt niet meer uit.
De vellen hangen er af en toe gewoon aan. En soms kan i kze niet scheren omdat dat zeer doet als ik over alle wondjes heen ga Mad

Ik heb het al hee lang aan mijn benen maar sinds een jaar of twee heb ik het over heel mijn lijf.
Dan staan soms de striemen op mijn armen en buik.

Maar die pilletjes werken bij mij echt heel goed!

Dolcis, Er zat totaal geen vorm meer in. Was net een uitgezakte pudding.
En onder andere door bovenstaande durf ik nu nauwelijks in een rokje ofzo te lopen...

Oh, maar wie was je hiervoor dan?
Of wil je dat niet kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:45

Hazeltje schreef:Ik weet het. Mijn benen zien er ook echt niet meer uit.
De vellen hangen er af en toe gewoon aan. En soms kan i kze niet scheren omdat dat zeer doet als ik over alle wondjes heen ga Mad

Ik heb het al hee lang aan mijn benen maar sinds een jaar of twee heb ik het over heel mijn lijf.
Dan staan soms de striemen op mijn armen en buik.

Maar die pilletjes werken bij mij echt heel goed!


Ik durfde ze ook niet altijd te scheren idd omdat er overal korstjes zaten. Als ik nu m'n benen goed bekijk zitten er ook allemaal littekentjes Cry . Ik heb het in het begin ook op m'n bovenbenen, armen, buik en onderrug gehad maar gelukkig is dat nu bijna weg. Ik heb de naam opgeschreven en de volgende keer ga ik ze echt aanvragen !

Weten ze trouwens waar die jeuk bij jou vandaan kwam? En heb je dat ook na de zwangerschap gekregen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:50

Kan me goed voorstellen dat je je er dan onprettig bij voelt om met je benen bloot te gaan. Dan is het wel fijn dat er zo'n pilletje is die de jeuk verminderd.
Ik hoop dat je met sporten je lichaam weer een beetje in vorm krijgt. Maar dat komt denk ik wel goed.
Ik stuur je wel even een pm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Linda za 23 apr 2011 - 21:56

Ik zat gister nog flink tegen m'n man te zeuren hierover.

M'n hele onderbuik zit vol met striae en ik heb een flink stuk losvel hangen. Inmiddels zijn alle kg's bijna weg (ik woog 67,5 en weeg nu 68 kg bij 1,70m), maar als ik zit lijk ik nog steeds zwanger. Zolang ik blijf staan ben ik wel tevreden, maar als ik zit...bah.

Ook heb ik heel erg last van m'n darmen gekregen. Ik moet meerdere keren per dag naar de wc en vooral 's avonds laat ik vreselijk vieze stink poepies. Volgens de huisarts kan het overal van komen, m'n darmen zouden nog op z'n plaats moeten komen, of het kan door het hypoallergene dieet wat ik volg kunnen komen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Mida4you za 23 apr 2011 - 21:56

Ik heb véél striae op mijn buik, een hele dikke buik en slappe buik en ik ben ook nog steeds een paar kilo te zwaar. ( ik ben al druk aan het sporten ) Ik ben ontzettend blij met onze lieve kleine meid maar mijn lichaam is totaal veranderd en ben behoorlijk onzeker over mijn lichaam geworden. Ik ben een stuk breder geworden..... Mijn benen en armen zijn een stuk steviger geworden na de zwangerschap en ik durf haast niet meer met een korte broek of rokje te lopen..... Maar ik ben sinds een 2 maanden hard bezig op de sportschool ( 2 a 3 keer in de week )

Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 22:06

Mirjam4you, mijn ervaring met de kilo's en het breder zijn, door te sporten kan je het vaak wel weer weg werken. Mijn lichaam was ook totaal uit vorm, en ik had een flinke buik. Nu heb ik nog wel een flubberbuikje, en die blijft ook wel. Maar doordat ik ben gaan sporten is mijn lichaam wel weer vrij strak geworden smile
Het lichaam heeft wel echt tijd nodig om weer te herstellen smile Ik dacht dat ik niet meer te redden was haha.. Maar het is gelukkig uiteindelijk wel weer goed gekomen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Mida4you za 23 apr 2011 - 22:08

Dolcis_ schreef:Mirjam4you, mijn ervaring met de kilo's en het breder zijn, door te sporten kan je het vaak wel weer weg werken. Mijn lichaam was ook totaal uit vorm, en ik had een flinke buik. Nu heb ik nog wel een flubberbuikje, en die blijft ook wel. Maar doordat ik ben gaan sporten is mijn lichaam wel weer vrij strak geworden smile
Het lichaam heeft wel echt tijd nodig om weer te herstellen smile Ik dacht dat ik niet meer te redden was haha.. Maar het is gelukkig uiteindelijk wel weer goed gekomen.


Ja ik doe ook heel hard mijn best! Maar mijn lichaam wil nog niet meewerken en het gaat zo langzaam. En vooral nu de zomer er bijna aankomt en ik wel fatsoenlijk in korte broek ofzo wil lopen.... Nu met dit weer ook.... voel me echt niet prettig om in iets korts te lopen en dat mijn buik nu goed te zien is. Er zal vast wel resultaat komen op de sportschool smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Lindsya za 23 apr 2011 - 22:53

Ik heb een zebrapad op mijn buik, al moet ik zeggen dat die nu steeds lichter worden en mijn buik is niet meer strak maar dat vind ik allemaal niet zo erg. Het ergste vind ik dat ik na de bevalling een zware vorm van migraine heb gekregen wat ik voor mijn zwangerschap/bevalling niet had. Gelukkig heb ik nu, na ruim 4 jaar, medicijnen gekregen voor elke dag en ben al ruim een maand aanval vrij. Ik kreeg daarvoor minstens 1 á 2 keer per week een zware aanval.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:14

@ Razz: Nee, ze weten het niet. Ik heb diverse onderzoeken gehad v.w.b. allergie enzo.
Maar er kwam steeds niks uit. Ik heb zelf alle planten al buiten gehad, andere shampoo enzo geprobeerd, andere deo, geen parfum etc etc.

Nu kreeg ik net een PM dat het misschien met een bepaald eiwit te maken zou kunnen hebben dat niet goed verwerkt kan worden... En dat het misschien met iets van intolerantie te maken heeft... Dus daar zou ik nog eens achteraan kunnen gaan!

@ Dolcis: Ik heb nog geen PM?
Ja, ik hoop het ook. Nu begint mijn buik alweer flink te groeien dus het komt nu weer wat meer in proportie, maar hiervoor kon ik echt van mezelf walgen als ik in de spiegel keek Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Flip Fluitketel za 23 apr 2011 - 23:18

Behalve lichte bekkenklachten heb ik verder niets overgehouden aan klachten van de zwangerschap en bevalling. Behalve inderdaad heel veel moederliefde zoals al door meerdere gezegd is...........
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Parisienne za 23 apr 2011 - 23:29

Oja, het enige wat ik wel merk ik dat ik sneller last van mijn bekken heb. Na een avondje stappen of een dag winkelen merk ik dat ik best wat vervelende 'druk' voel in mijn bekken, stuitje, onderrug en bovenbenen. Het is een vervelend gevoel, niet echt pijn te noemen. Een soort vermoeidheidspijn.

Ik verbaasde me overigens toen ik na mijn bevalling onder de douche stond. Ik zei tegen mijn vriend: "Ik kan gewoon weer in bikini!" Had dit echt niet verwacht, zeker zo snel niet! Maar ik kan me voorstellen dat het voor meiden die er wel wat aan overhouden (zowel aan de binnen- als buitenkant) heel erg vervelend kan zijn. Ondanks dat je er kinderen voor terug hebt gekregen vind ik wel dat je af en toe even mag balen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Annie24 za 23 apr 2011 - 23:34

Op dit moment nog aardig wat, maar ik ben pas 3 maanden geleden bevallen, dus hoop/denk dat het meest nog wel goed komt:
- urine verlies
- onverklaarbare pijn aan mijn onderkant wat erger wordt als ik veel loop/beweeg/til. Kan ook precies aanwijzen waar de pijn zit, maar er is niets te vinden volgens de artsen. Slik nu dyclofenac daarvoor.
- een slap buikje
- te veel afgevallen na de bevalling
- grotere borsten waardoor ze nu hangen *lang leve de push-up bh*
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:51

Tijdens het lezen van dit topic bedenk ik me opeens dat ik er wel wat van over heb gehouden! De spuit met hormonen die ervoor zorgen dat je placenta sneller los komt is verkeerd gezet en die plek doet nog steeds pijn. Waarschijnlijk zit er nu wat littekenweefsel, maar als de hond er tegen aan springt moet ik de pijn even verbijten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgehouden van zwangerschap Empty Re: Overgehouden van zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum