Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik verveel me de blubber. Blegh, en het buiten zitten in mn eentje ben ik ook al zat..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lekker warm Reva! Of ben je ziek?
Ik ben even wat boterhammen naar binnen aan het werken, dus even snel op het forum spieken.
Ik ben even wat boterhammen naar binnen aan het werken, dus even snel op het forum spieken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat kan een mens zich alleen voelen. Heb me al het hele weekend verveeld. En net gingen mn ouders ook nog weg, toen knapte er iets in me. En hup.. Daar zat ik te huilen.. Mn ouders wouden fietsen.. Binnen 5 min waren ze terug. Kom we stappen in de auto, en je gaat mee. Gaan we daar wel ergens wandelen..
Verdorie! Nu voel ik me schuldig dat mn ouders niet kunnen doen waar ze zelf zin in hebben..
Verdorie! Nu voel ik me schuldig dat mn ouders niet kunnen doen waar ze zelf zin in hebben..
Burn- Lady Post-a-lot
Zojuist heb ik even een rondje centrum gedaan en wat is het hier druk. Ik merk dat ik helemaal geen gezelligheidsdier ben vandaag en me ook niet wilde mengen in de mensen. Ik keek steeds rond om maar geen bekenden tegen te komen. Dat is toch erg?
Gast- Gast
Burn, dat is vervelend idd. Maar wel lief van je ouders dat ze je op komen pikken. Ik verveel me nou ook dood, al mijn vrienden hadden helaas verplichtingen qua familie of met hun liefde. Ga zo wel lekker in de tuin liggen en vanavond (eindelijk) naar Gooische vrouwen.
Lieverd, dat vinden ze helemaal niet erg Het is goed om je gedachten even te verzetten
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Gooische vrouwen is leuk
Try- Kletskop
Try schreef:Gooische vrouwen is leuk
Klopt! Ik had de box in de aanbieding bij bol.com gekocht en zelfs mijn vriend vond het leuk hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, ik ben benieuwd. Heb de box al een jaar in huis en het kwam er maar niet van om hem in de bios te gaan bekijken.
Ik heb nog nooit een tv-afl gezien, alleen de film
Try- Kletskop
Try schreef:Lieverd, dat vinden ze helemaal niet erg Het is goed om je gedachten even te verzetten
Dat ook wel.. Maar hun wilden fietsen.. En nu zijn we aant rondrijden in de auto, en straks wandelen..
Burn- Lady Post-a-lot
Wandelen is toch ook fijn? Ik denk dat ze gewoon buiten wilde zijn, fietsen, wandelen, het maakt niet uit
Try- Kletskop
Verdomme! Mijn laptop heeft het zojuist begeven. Hij doet helemaal niets meer. wil zelfs niet meer opstarten! Grrrrrrrrrr!
Gast- Gast
Burn schreef:Try schreef:Lieverd, dat vinden ze helemaal niet erg Het is goed om je gedachten even te verzetten
Dat ook wel.. Maar hun wilden fietsen.. En nu zijn we aant rondrijden in de auto, en straks wandelen..
Wat super lief van je ouders! En als ze wilden fietsen waren ze niet terug gekomen denk ik
Ik heb toch lekker geshopt voor de tuin. Althans een deel hebben pap en mam mee betaald . Maar nu habben we wel bloemen en heb ik een buitenthermometer
Gast- Gast
ABE schreef:Verdomme! Mijn laptop heeft het zojuist begeven. Hij doet helemaal niets meer. wil zelfs niet meer opstarten! Grrrrrrrrrr!
En hij doet het gelukkig weer. Ik heb hem maar behandeld zoals ik alle andere apparaten in huis zou behandelen. Stekker eruit, accu eruit, alles er weer in en weer proberen en dat werkte. Pfiew!
Gast- Gast
ABE schreef:ABE schreef:Verdomme! Mijn laptop heeft het zojuist begeven. Hij doet helemaal niets meer. wil zelfs niet meer opstarten! Grrrrrrrrrr!
En hij doet het gelukkig weer. Ik heb hem maar behandeld zoals ik alle andere apparaten in huis zou behandelen. Stekker eruit, accu eruit, alles er weer in en weer proberen en dat werkte. Pfiew!
ooh gelukkig doet hij het weer. Ik ken het gevoel van geen laptop meer hebben
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:ABE schreef:Verdomme! Mijn laptop heeft het zojuist begeven. Hij doet helemaal niets meer. wil zelfs niet meer opstarten! Grrrrrrrrrr!
ooh gelukkig doet hij het weer. Ik ken het gevoel van geen laptop meer hebben
Het waren een paar spannende minuten. Echt, ik kan niet zonder mijn laptoppie....
Gast- Gast
Goed gedaan, ABE!
Ik hadheel veel plannen voor vandaag, maar lig nog steeds onder een dekentje op de bank
Ik hadheel veel plannen voor vandaag, maar lig nog steeds onder een dekentje op de bank
Gast- Gast
Nog 8 kraaltjes en dan is mijn derde memobord af...
De muur waar ik ze op wil hebben is zo'n gipsen wandje (dat denk ik iig), ik neem aan dat een gaatje erin boren niet echt handig is, maar een spijker erin slaan lijkt me niet goed genoeg? Iemand ideeen?
De muur waar ik ze op wil hebben is zo'n gipsen wandje (dat denk ik iig), ik neem aan dat een gaatje erin boren niet echt handig is, maar een spijker erin slaan lijkt me niet goed genoeg? Iemand ideeen?
Try- Kletskop
Kan je niet zo'n haakje in het plafond hangen en dan een visdraadje? Al zou ik gewoon een spijker in de muur doen zelf
TD: nee, ik lig wel lekker eigenlijk
TD: nee, ik lig wel lekker eigenlijk
Gast- Gast
Reva> nou mooi zo ik krjg het heet van de gedachte alleen al
Try> geen idee, ben echt een leek wat dat betreft.
Try> geen idee, ben echt een leek wat dat betreft.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: