Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Try, nee ik ben alleen vandaag geweest. Gister dagje Amersfoort gedaan met zus, nichtje en vriendin van zus, en morgen hebben we paasbrunch met de familie. Bleef dus alleen vandaag over en ik heb me weer kostelijk vermaakt. Niet alleen vanwege het dansen dat weer erg mooi was om te zien, maar ook omdat ik merkte dat ik door sommigen vreselijk genegeerd werd Vind het niet zo erg, ik heb de hele siutatie achter me gelaten (hoop gedoe gehad op de dansclub) maar ik vond het grappig om te zien dat een aantal mensen vreselijk hun best deden om te doen alsof ze me écht niet zagen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Theedoosje schreef:Alex schreef:Maple schreef:Jaaaaaajaaa.... Ik zal nog eens een foto plaatsen
Jij hebt een foto geplaatst?????? WAAR????
Met een paasei
Oooooh ik dacht van haarzelf
Nee niet dat ik weet, zag alleen maar die met het ei dus.
Gast- Gast
Try schreef:In het kwadraat gegooid.. Heb er gister wat over geschreven (vorige dagcafe pagina 69 of 70 staat 't vervolg )ABE schreef:Try - Prinsesjesverhaal?
Die bestaat helemaal niet.
Gast- Gast
Nee, ook niet omdat zij juist zorgde dat hij goed at enzo (hij is van de magnetronmaaltijden enzo). Had geen idee. Ken haar ook niet supergoed hoor, maar had dat niet achter haar gezocht. Ze ziet er nu gewoon mooi en gezond uit.Theedoosje schreef:Try schreef:Ja, het kwam me ook al zo bekend voor (heb het al eerder gezien) dus dacht dat ik haar daarvan herkende, maar toen checkte ik de naam nog een keertje op FB enzo, en it is her..Theedoosje schreef:Oh joh. Maar dit is wel een herhaling he
Wist je wel dat ze anorexia had?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Die daarvoor dan al?ABE schreef:Try schreef:In het kwadraat gegooid.. Heb er gister wat over geschreven (vorige dagcafe pagina 69 of 70 staat 't vervolg )ABE schreef:Try - Prinsesjesverhaal?
Try- Kletskop
Try> aah oke. En je bedoelt dat meisje dat nu naar huis mag toch? Moet die lange blonde haren? Ik vind dat een heel mooi meisje.
Gast- Gast
Fijn dat je dat zo kan relativeren Sjaan, en dat je het zo leuk heb gehad! Verder heb je ook nog gezellige plannen zeg!
Try- Kletskop
Ja, ik bedoel haar. Ze heeft iets heel speciaals over zich heen, mooi maar toch ook niet klassiek mooi. Ze is ook heel lief enzoTheedoosje schreef:Try> aah oke. En je bedoelt dat meisje dat nu naar huis mag toch? Moet die lange blonde haren? Ik vind dat een heel mooi meisje.
Try- Kletskop
Try schreef:Die daarvoor dan al?ABE schreef:Try schreef:In het kwadraat gegooid.. Heb er gister wat over geschreven (vorige dagcafe pagina 69 of 70 staat 't vervolg )ABE schreef:Try - Prinsesjesverhaal?
Heb het al gevonden. In de beginpagina's van dit topic.
Zulke reacties vind ik altijd zulke dooddoeners. Ze leggen jouw rotgevoel en de verantwoordelijkheid daarvoor compleet bij jezelf neer. Niet begripvol, niet even praten, maar eigenlijk gewoon zeggen:"Wat vervelend dat je je zo voelt, maar dat doe jezelf".
Gast- Gast
Try schreef:Ja, ik bedoel haar. Ze heeft iets heel speciaals over zich heen, mooi maar toch ook niet klassiek mooi. Ze is ook heel lief enzoTheedoosje schreef:Try> aah oke. En je bedoelt dat meisje dat nu naar huis mag toch? Moet die lange blonde haren? Ik vind dat een heel mooi meisje.
Ja ze lijkt mij ook heel lief en idd ook zorgzaam typje.
Gast- Gast
Marin schreef:Oooh het was zo lekker! I'm high on food and drinks and love!
Hoe is het met jouw date?
Gast- Gast
Ja, ik weet dat het niet aan mijn ligt, ik heb mijn deel van het 'spelletje' tenminste eerlijk gespeeld en dat is niet van iedereen te zeggen. En weet je, op zulke momenten kom je erachter wie je vrienden zijn, en wie niet. So it's their loss... not mine!Try schreef:Fijn dat je dat zo kan relativeren Sjaan, en dat je het zo leuk heb gehad! Verder heb je ook nog gezellige plannen zeg!
Ik eet prinsessen- gebak van de Ikea. Zo lekker.
Wilde ik even melden zodat jullie jaloers kunnen zijn .
Nog 5 kwartier, dan zit mijn dienst erop. Duimen dat die telefoon niet gaat...
Wilde ik even melden zodat jullie jaloers kunnen zijn .
Nog 5 kwartier, dan zit mijn dienst erop. Duimen dat die telefoon niet gaat...
Gast- Gast
ABE schreef:Marin schreef:Oooh het was zo lekker! I'm high on food and drinks and love!
Geeen idee. Niets meer van gehoord. Maar ik vergeet 'm steeds dus geloof niet dat het nou zo'n bloeiend liefde zal worden.
Gast- Gast
Marin schreef:ABE schreef:Marin schreef:Oooh het was zo lekker! I'm high on food and drinks and love!
Geeen idee. Niets meer van gehoord. Maar ik vergeet 'm steeds dus geloof niet dat het nou zo'n bloeiend liefde zal worden.
Vergeten is geen goed teken, haha. Nou ja, op naar de volgende date dan maar.
Gast- Gast
Marin, sorry maar ik moest even lachen om de manier waarop je het omschreef Wel jammer dat het geen spetterende liefde bleek te zijn..
PM: ik ben jaloeoeoeoeoers!!
PM: ik ben jaloeoeoeoeoers!!
En ik ben jaloers op de mensen die een vrij paasweekend hebben...
En op de mensen die nu gewoon al lekker naar bed kunnen...
En op de mensen bij wie morgen de wekker niet om 6.15 gaat...
En op de mensen die lekker op hun buik kunnen slapen...
En op de mensen die nu gewoon al lekker naar bed kunnen...
En op de mensen bij wie morgen de wekker niet om 6.15 gaat...
Gast- Gast
Idd. En vandaag smste ik haar met de vraag of ze op me gerekend had met het eten en belde ze me terug en toen heb ik vrij snel weer opgehangen. Toen kreeg ik een smsje dat ze geld over had gemaakt vanochtend. Heel fijn natuurlijk want ik kan een paar rekeningen betalen maar het komt niet 'uit haar hart', het is me gegunt maar toch ook weer niet. En ik denk ook dat zij hoopt dat de kous daarmee af is, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo..ABE schreef:
Zulke reacties vind ik altijd zulke dooddoeners. Ze leggen jouw rotgevoel en de verantwoordelijkheid daarvoor compleet bij jezelf neer. Niet begripvol, niet even praten, maar eigenlijk gewoon zeggen:"Wat vervelend dat je je zo voelt, maar dat doe jezelf".
Try- Kletskop
Wat sta jij positief in het leven zeg!Sjaantje schreef:Ja, ik weet dat het niet aan mijn ligt, ik heb mijn deel van het 'spelletje' tenminste eerlijk gespeeld en dat is niet van iedereen te zeggen. En weet je, op zulke momenten kom je erachter wie je vrienden zijn, en wie niet. So it's their loss... not mine!Try schreef:Fijn dat je dat zo kan relativeren Sjaan, en dat je het zo leuk heb gehad! Verder heb je ook nog gezellige plannen zeg!
Ik vind het erg knap dat je dit op zo'n manier kan benaderen
Try- Kletskop
Ik ook!ProudMama schreef:
En op jou ook hoor, jij krijgt tenminste nog 2 fantastische wonders er voor terug
Try- Kletskop
Met m'n ei-hoofd erop, jaAlex schreef:Maple schreef:Jaaaaaajaaa.... Ik zal nog eens een foto plaatsen
Gast- Gast
Lekker ding, je hebt me op hyves?Alex schreef:Theedoosje schreef:Alex schreef:Maple schreef:Jaaaaaajaaa.... Ik zal nog eens een foto plaatsen
Met een paasei
Oooooh ik dacht van haarzelf
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: