Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen!
Ik twijfel of ik een spijkerbroek kort zou knippen, en hoe kort, iemand een woord van wijsheid?
Ik twijfel of ik een spijkerbroek kort zou knippen, en hoe kort, iemand een woord van wijsheid?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Goedemorgen!
Als je een spijkerbroek gaat afknippen zou ik voor echt kort gaan. Anders vind ik het meer iets voor een 50-jarige man Dus na de bolling van je kont. Of eventueel wat langer en twee keer heel dun omslaan.
Gast- Gast
Try schreef:Goedemorgen!
Mijn woord van wijsheid is dat je hem beter niet té kort kunt knippen want als je hem aantrekt en hij is nog te lang, kun je er altijd nóg een stukje vanaf knippen. Is ie echter eenmaal te kort, dan heb je een probleem...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Theedoosje schreef:Reva> nee je hoeft ook niet altijd de verstandigste en zo te zijn, maar in dit geval had ik echt niks gedaan. Zou het nut er niet van in zien en liever de vrede bewaren (in zoverre er vrede is:P)
Ik zou het liefst mn pak yoghurt leeggieten in zn brievenbus
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva> nee je hoeft ook niet altijd de verstandigste en zo te zijn, maar in dit geval had ik echt niks gedaan. Zou het nut er niet van in zien en liever de vrede bewaren (in zoverre er vrede is:P)
haha snap ik Maar wat zou je daar mee willen bereiken. Je hebt er echt niks aan alleen irritaties naar elkaar toe
Gast- Gast
Hmmz... Ik ben online op jacht naar twee loungestoelen voor op het balkon. Maar ze zijn allemaal te duur. Wil er niet meer dan 100 euro voor twee stoelen aan uitgeven. Iemand toevallig nog de ultieme tip waar ik ze kan halen?
Gast- Gast
Reva schreef:
Je brengt me op ideeën. Dit zou ik ook wel bij mijn buren willen doen.
Gast- Gast
Oke, niet te kort, maar dus ook niet te lang want dan lijk ik een 50jarige vent.. Maaruhm, ik wilde 'm eigenlijk niet als hotpants knippen omdat ik dat misschien nog iets te bloot vind voor nu..? *ik heb trouwens sowieso moeite met in mijn kleding knippen -en weggooien enzo-*
Try- Kletskop
Megara schreef:Reva schreef:
Je brengt me op ideeën. Dit zou ik ook wel bij mijn buren willen doen.
Zolang je niet mijn buurvrouw bent zeg ik: doen
Gast- Gast
Try schreef:Oke, niet te kort, maar dus ook niet te lang want dan lijk ik een 50jarige vent.. Maaruhm, ik wilde 'm eigenlijk niet als hotpants knippen omdat ik dat misschien nog iets te bloot vind voor nu..? *ik heb trouwens sowieso moeite met in mijn kleding knippen -en weggooien enzo-*
Ik bedoel met te lang dus echt net boven je knie. Dat je zo lekker ziet wat voor model de broek oorspronkelijk had toen hij nog lang was
Gast- Gast
Reva schreef:Try schreef:Oke, niet te kort, maar dus ook niet te lang want dan lijk ik een 50jarige vent.. Maaruhm, ik wilde 'm eigenlijk niet als hotpants knippen omdat ik dat misschien nog iets te bloot vind voor nu..? *ik heb trouwens sowieso moeite met in mijn kleding knippen -en weggooien enzo-*
Ik bedoel met te lang dus echt net boven je knie. Dat je zo lekker ziet wat voor model de broek oorspronkelijk had toen hij nog lang was
Ik heb 'm nu zo geknipt.. Staat dit oubollig of is dit wel oke? *even snel foto genomen, moet nog even een leuk truitje aandoen enzo*
*knip*
Laatst aangepast door Try op za 23 apr 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Thanks! Dus niet te lang?
Dan ga ik mn haar maar eens even doen, moet om 38 de trein hebben.. Heb eigenlijk geen zin, vind de vriendin van de vriend waar ik naartoe ga helemaal niet leuk.. En verder ken ik niemand die zometeen komt dus
Dan ga ik mn haar maar eens even doen, moet om 38 de trein hebben.. Heb eigenlijk geen zin, vind de vriendin van de vriend waar ik naartoe ga helemaal niet leuk.. En verder ken ik niemand die zometeen komt dus
Try- Kletskop
Try schreef:Thanks! Dus niet te lang?
*
Nee, niet te lang! Mooi model ook.
Misschien zitten er wel heel leuke mensen tussen de mensen die je niet kent En anders met je telefoon richting Dagacafé Fijne middag!
Gast- Gast
Leuk zo die spijkerbroek Try! Misschien staat zoiets mij ook wel.. Heb nog een mooie grijze jeans die me echt veel te lang is..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Leuk zo die spijkerbroek Try! Misschien staat zoiets mij ook wel.. Heb nog een mooie grijze jeans die me echt veel te lang is..
Knippen en showen!
Gast- Gast
Heb de broek van Try gemist helaas, maar zo te lezen was t goed gelukt!
Mijn was hangt inmiddels lekker buiten dus Sjaantje gaat ervandoor, ga vanmiddag danswedstrijd kijken. Fijne dag en tot de volgende keer maar weer!
Mijn was hangt inmiddels lekker buiten dus Sjaantje gaat ervandoor, ga vanmiddag danswedstrijd kijken. Fijne dag en tot de volgende keer maar weer!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Tja, als je 'm nu toch niet draagt.. Dat was bij mij de afweging ook, als het mislukte maakte het niet uit want ik droeg deze broek toch niet. De pijpen waren nogal gek namelijk._Donnaa schreef:Leuk zo die spijkerbroek Try! Misschien staat zoiets mij ook wel.. Heb nog een mooie grijze jeans die me echt veel te lang is..
Thanks btw.
Reva: ik heb toch dat truitje weer aangedaan maar met een ander topje eronder (die afkleed, en die je er niet onder ziet )
Snel slippertjes aan, en dan ga ik er vandoor.. Onee, shit, die van 38 mis ik al, dus ik doe rustig aan en ga een half uur later
Try- Kletskop
Veel plezier Sjaan!
Try- Kletskop
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40