Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, ik heb er echt zin in! Helaas duurt het nog tot november!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Moe maar hier verder ook alles wel goed!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Burn schreef:5 maand naar Assen, en 5 maand naar Oostenrijk..
Oh maar in Assen (of omgeving) kan je toch wel ergens afspreken? Wat voor stage ga je lopen?
Als ik een dagje vrij heb, vast wel! Lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk, haha! Ook al ben ik er te scheiterig voor!
Ik ga een anmiatiestage lopen..
Burn- Lady Post-a-lot
May schreef:Moe maar hier verder ook alles wel goed!
Hetzelfde hier!
Burn- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Hoooooiiiii!
Helloo!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:5 maand naar Assen, en 5 maand naar Oostenrijk..
Oh maar in Assen (of omgeving) kan je toch wel ergens afspreken? Wat voor stage ga je lopen?
Als ik een dagje vrij heb, vast wel! Lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk, haha! Ook al ben ik er te scheiterig voor!
Ik ga een anmiatiestage lopen..
Hoeft niet te scheiterig te zijn. Meetings zijn erg leuk!
Maar klinkt als een leuke stage!
Gast- Gast
Hahaha, maar ik ben altijd bang dat mensen me niet leuk vinden ofzo!
Ja, het is wel een leuke stage, alleen erg vermoeiend. Maar goed, dat wist ik van te voren..
Ja, het is wel een leuke stage, alleen erg vermoeiend. Maar goed, dat wist ik van te voren..
Burn- Lady Post-a-lot
Animatie is leuk! Schoonzus heeft vorig zomer een stage bij een animatie team gedaan in Frankrijk. Zij was ook erg enthousiast.
Gast- Gast
Zo moet je niet denken joh Burn het loopt vaak vanzelf wel goed. Dat is mijn ervaring.
Gast- Gast
Megara schreef:Animatie is leuk! Schoonzus heeft vorig zomer een stage bij een animatie team gedaan in Frankrijk. Zij was ook erg enthousiast.
Klopt! Ik heb zelf ook al eerder een stage gelopen. En doe ook een opleiding recreatie..
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Zo moet je niet denken joh Burn het loopt vaak vanzelf wel goed. Dat is mijn ervaring.
Dankjewel, misschien durf ik nu de volgende keer wel!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Theedoosje schreef:Zo moet je niet denken joh Burn het loopt vaak vanzelf wel goed. Dat is mijn ervaring.
Gewoon een keer doen. En vind je het niks, dan heb je het iig een keer meegemaakt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Zo moet je niet denken joh Burn het loopt vaak vanzelf wel goed. Dat is mijn ervaring.
Gewoon een keer doen. En vind je het niks, dan heb je het iig een keer meegemaakt
Shit, daar heb je gelijk in!
Burn- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Gaat het goed met iedereen?
Ja hoor, met jou?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik vond mijn eerste meeting ook best eng hoor. Dan was ik ook in staat om last minute nog af te zeggen. Uiteindelijk hebben we nu een vast groepje van ruim tien meiden waar we gemiddeld eens in de 2 maand mee af spreken. Natuurlijk heeft de ene een betere klik met iemand dan de andere en zijn er ook wel meiden die los van de groep met elkaar dingen gaan doen, maar uiteindelijk als we een meeting met een groep organiseren dan is het eigenlijk altijd gezellig. Iedereen respecteert elkaar en is ook oprecht geinteresseerd in wat de ander doet en dat is erg fijn.
Gast- Gast
Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Zo moet je niet denken joh Burn het loopt vaak vanzelf wel goed. Dat is mijn ervaring.
Shit, daar heb je gelijk in!
ja wel he Maar je moet echt gewoon een keer doen. Misschien zijn er mensen die een meeting houden die je hier al regelmatig spreekt dat scheelt ook al wel. Of je begint een 1 op 1 meeting, kan ook.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik vond mijn eerste meeting ook best eng hoor. Dan was ik ook in staat om last minute nog af te zeggen. Uiteindelijk hebben we nu een vast groepje van ruim tien meiden waar we gemiddeld eens in de 2 maand mee af spreken. Natuurlijk heeft de ene een betere klik met iemand dan de andere en zijn er ook wel meiden die los van de groep met elkaar dingen gaan doen, maar uiteindelijk als we een meeting met een groep organiseren dan is het eigenlijk altijd gezellig. Iedereen respecteert elkaar en is ook oprecht geinteresseerd in wat de ander doet en dat is erg fijn.
+ 1 maar wel andere groep
Gast- Gast
Gelukkig ABE,
Megara, leuk dat je nu zo'n groepje hebt!
TD, ik zag laatst dat 1 forummer hier nog geen 5 min vandaan woont, maar durfde gewoon niet in de auto te springen, haha! Volgende keer denk ik aan jou advies!
TD, ik zag laatst dat 1 forummer hier nog geen 5 min vandaan woont, maar durfde gewoon niet in de auto te springen, haha! Volgende keer denk ik aan jou advies!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Gelukkig ABE,
Oh joh 5 min dat is niks Ben benieuwd of je een keer gaat meeten Maar dat komt wel goed denk ik
Gast- Gast
Meetingen kunnen best leuk zijn. Ik heb er drie leuke vrienden aan over gehouden.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: