Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baal topic

+10
FireButterfly
Sarah1985
klavertje
VeryCherry
Roxi3
Jeanette
BJA
CCC
Blond
Sweety
14 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Baal topic - Pagina 3 Empty Re: Baal topic

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:37

Oh en stiekem baal ik ook een beetje omdat ik al een hele tijd een macbook wil maar ervoor moet sparen. Mijn vriend zat me steeds te ondervragen of ik het wel zeker wist en dat hij Apple maar niks vond en bladiebla (een beetje voor de grap en een beetje serieus). En nu krijgt meneer zelf een macbook pro aangeboden voor weinig geld en nu doet hij dat! Nou vraag ik je! Suspect

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry wo 20 apr 2011 - 2:42

Roxi3 schreef:
VeryCherry schreef:Gewoon weer terugzetten bij hun voor de deur Roxi smile

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, eigenlijk wel een heel goed idee! Ik wacht wel even tot het donker is Wink

Whahahaha, als een soort dief in de nacht Wink Vergeet je je boevenmasker niet vanavond Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:47

Bitterkoek_ schreef:
Jen_ schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Jen_ schreef:Hahah ouwe viespeuk! En ik weet met wie!

(Nee hoor geen ouwe viespeuk ik pest ja maar) als het goed voelt, tja! Gefeliciteerd Very Happy

Had je het tegen mij? Very Happy

Hahahah jaaaaaa!

Je kent mn date? Very Happy Ofwel mr Potentieeltje?

Nee helemaal niet, maar ik denk wel te weten wie het is! Ik kan er ook helemaal naast zitten hoor, stuur je wel ff een pm Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 20 apr 2011 - 2:49

Fauve schreef:Oh en stiekem baal ik ook een beetje omdat ik al een hele tijd een macbook wil maar ervoor moet sparen. Mijn vriend zat me steeds te ondervragen of ik het wel zeker wist en dat hij Apple maar niks vond en bladiebla (een beetje voor de grap en een beetje serieus). En nu krijgt meneer zelf een macbook pro aangeboden voor weinig geld en nu doet hij dat! Nou vraag ik je! Suspect
Misschien als verrassing voor jou??
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry wo 20 apr 2011 - 2:52

Bah, ik baal omdat ik er net achter ben gekomen dat die kabel voor het glasvezelgedoe precies aan de verkeerde kant van ons huis komt en ik dus morgen ook de bank moet verschuiven anders kunnen die lui er niet bij. Grrr, ik baal er zo van omdat ik het niet eens wil hebben.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:52

Ik baal er van dat ik gister een aanvaring heb gehad met een ouder. Ze heeft allerlei verwijten naar mijn hoofd geslingerd.. Sad

Ik werd er emotioneel van, dus toen vroeg ze waarom IK degene was die tranen in de ogen had (zij vond dat ZIJ degene was die tekort werd gedaan) en toen verteld ik dat mijn emoties nogal hoog liggen, aangezien de onzekere tijd met mijn zus...
zegt ze doodleuk: dan meld je je toch ziek, als je niet goed kunt functioneren...

Nou jaaaaaaaaaa!! Echt... Ik kon haar wel wurgen!

En weet je waar het om ging? Voor Koninginnedag mogen een paar leerlingen iets doen voor school: gedicht voorlezen en vlaggen dragen. Die jongen is gek op vlaggen, dat weet ik en ik gunde het hem enorm om die taak te krijgen, maar er waren meer geïnteresseerden, dus ik heb geloot. Ik trek namelijk geen leerlingen voor (wat die moeder me overigens wel verweet) en wil het eerlijk afhandelen. En helaas had hij niet het goede getal.... en mag hij geen vlag gaan dragen. That's it!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:54

Oh my God, youandi, ik snap heel goed dat je je rot voelde! Werd je niet enorm boos op dat moment? Ik denk dat ik mijn woede/verdriet niet zou kunnen verbergen en weggelopen was ofzo...wat zei ze allemaal tegen jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:58

Omdat ik haar zoon die taak niet had gegeven, was ik een slechte leerkracht, kon ik niet luisteren naar kinderen, zag ik hun behoeftes niet, trok ik anderen voor... Bla bla bla. Het trof me echt rechtstreeks..

Helemaal, omdat ik best goed met haar zoon kan opschieten. Hij zit vooraan en we maken vaak even een babbeltje. Hij is best intelligent, heeft leuke humor, etc. Hij krijgt heel vaak taken van me, klusjes op school, en ik kom vaak voor hem op als er wat gezeur is. En dan hoor je dit... Ik snap het nog steeds niet Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:58

Nou jaa zeg youandi wat stom! Typisch geval van moeder die denkt dat haar kind de enige is.
hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:59

Sweety schreef:
Fauve schreef:Oh en stiekem baal ik ook een beetje omdat ik al een hele tijd een macbook wil maar ervoor moet sparen. Mijn vriend zat me steeds te ondervragen of ik het wel zeker wist en dat hij Apple maar niks vond en bladiebla (een beetje voor de grap en een beetje serieus). En nu krijgt meneer zelf een macbook pro aangeboden voor weinig geld en nu doet hij dat! Nou vraag ik je! Suspect
Misschien als verrassing voor jou??

Haha nee helaas niet Wink Hij heeft trouwens wel heel lief eerst aan mij gevraagd of ik 'm wil hebben, maar ik wil geen pro. Ach ik baal er ook niet echt van hoor, ik ben gewoon een beetej jaloers :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:59

Marin schreef:Nou jaa zeg youandi wat stom! Typisch geval van moeder die denkt dat haar kind de enige is.
hug

Eens! Wat naar zeg Youandi SadSad Dat had je niet verdiend!

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 20 apr 2011 - 3:03

Ach dat mag ook wel hoor Fauve :P
Ik ben ook jaloers op mijn collega die wel een woning heeft sinds kort. Wink

@ Youandi: Wat erg van die vrouw! Waar haalt ze het vandaan om zo tegen je tekeer te gaan. Ik vind dat je het eerlijk heb gedaan door een trekking te doen. Kinderen kunnen niet altijd krijgen wat ze willen en dat geldt ook voor hun ouders.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  klavertje wo 20 apr 2011 - 3:06

Fauve schreef:
Marin schreef:Nou jaa zeg youandi wat stom! Typisch geval van moeder die denkt dat haar kind de enige is.
hug

ook eens, ik kan me voorstellen dat je er raar van stond te kijken youandi, en ik vind indd ook dat je eerlijk hebt gehandeld door te loten.. wat ontzettend stom van die moeder zeg..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:08

Fauve schreef:
hug

En het rotte is.. dat ik in het gesprek met de moeder heb gezegd, dat ik nog met de twee 'winnende' meiden zou praten om te kijken of ze misschien toch de taak wilden overgeven aan deze jongen.

Dat heb ik gedaan, tot grote ontevredenheid van de meiden. Ik heb ze gevraagd of ze een tussenoplossing hadden. De jongen zelf kwam met het idee om twee aan twee met een vlag te lopen, maar dat vonden de meiden maar niks. En opeens zei één van de meiden: 'Laat maar, ik heb geen zin in gezeur, zoveel zin heb ik er toch niet in.. dus geef mijn taak maar een hem!', waarop die andere meid zei: 'Nou, dan wil ik ook niet meer, want ik ga niet met een jongen samen..'

Probleem opgelost zou je zeggen (wel met rotgevoel van mijn kant, overigens), maar nee hoor.
Meisje komt vanochtend op school en zegt tegen alle meiden dat ik haar heb gedwongen de taak aan de jongen te geven... Zucht...

Gevolg: boze kinderen, jongen wordt geplaagd met 'Klein kind', e.d. Ik heb vandaag heel wat moeten praten/uitleggen, maar het lijkt nauwelijks door te dringen.

Gelukkig heb ik donderdags altijd vrij en hebben we een lang weekend, dus ik kan er even tussenuit.
Mijn lieve donderdag-duo-collega gaat morgen nog één keer aandacht besteden aan het hele voorval en dan wil hij er van de kinderen niks meer van horen. Hij heeft gezegd dat ik alles van mijn schouders af moet gooien en dat hij het even overneemt en laat stoppen. Ik ben echt blij met zulke mensen.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 20 apr 2011 - 3:12

Wat sneu voor die jongen dat hij er dan zulke reacties op krijgt zegt Youandi.
Geniet maar lekker van je vrije dagen en zet het van je af smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:15

Ja, echt heel zielig... Hij wordt hierdoor echt even een pispaaltje. Hopelijk dringt mijn collega morgen wél tot de kinderen door.

Ik zal proberen te genieten! Very Happy
Jij ook he, ondanks die stomme kabels...

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 20 apr 2011 - 3:16

Wel leuk van dat jongetje dat hij met het idee kwam. Maar vind het dan wel weer jammer dat de meiden zeggen dat je ze heb gedwongen. Je heb het toch gevraagd aan hun? Hoe oud zijn ze?
Wel fijn dat je zulke collega's heb die je helpen ermee. En idd probeer het van je af te schudden.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry wo 20 apr 2011 - 3:17

Ik hoop niet dat hij gepest gaat worden trouwens. Is hij assertief? Mijn zoontje zou iets zeggen in de trant van dat het zelf kleine kinderen zijn dat ze niet eens met een jongen willen lopen als meisjes zijnde Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sarah1985 wo 20 apr 2011 - 3:21

Youandi jemig wat een vrouw zeg die moeder, geniet jij maar lekker van je weekend nu

Ik baal van mijn schoonmoeder. De opa van mijn man ligt in het ziekenhuis al vanaf vrijdag en wij hebben dat via een nichtje haar hyves gehoord. Dus mijn man beld zijn moeder zegt ze ohw ja ben jou vergeten te bellen. Ze kon wel de broer van mijn man het persoonlijk vertellen. Zo gaat het nou altijd met haar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:23

Sweety schreef:Wel leuk van dat jongetje dat hij met het idee kwam. Maar vind het dan wel weer jammer dat de meiden zeggen dat je ze heb gedwongen. Je heb het toch gevraagd aan hun? Hoe oud zijn ze?
Wel fijn dat je zulke collega's heb die je helpen ermee. En idd probeer het van je af te schudden.

Ze zijn allemaal 12 jaar.
Ik heb het inderdaad gewoon gevraagd.

Ik heb ze uitgelegd dat die jongen heel verdrietig was, omdat vlaggen zijn lust en zijn leven zijn en dat we daarom misschien een goede oplossing konden vinden, zodat tóch iedereen tevreden was.

De jongen reageerde heel rustig en dacht er echt over na, maar die meiden vonden het allemaal maar niets en het duurde ze allemaal te lang (was na schooltijd) en toen besloot dat ene meisje op te stappen. Terwijl ZIJ degene is die nu vandaag de grootste mond geeft. En háár ouders zijn ook niet gemakkelijk, dus ik verwacht ze ook nog wel op de stoep... (ook dat zijn ouders die alleen naar hun kind luisteren. Hebben me ook al eens afgebrand, om iets wat ik ze vervolgens rustig kon uitleggen en verklaren, waarna ze niets meer te zeggen hadden). Ik vind dit soort situaties echt lastig. Voel me snel persoonlijk aangesproken. Iemand die me kan leren dat af te leren? Wink

Laatst aangepast door Youandi op wo 20 apr 2011 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:25

VeryCherry schreef:Ik hoop niet dat hij gepest gaat worden trouwens. Is hij assertief? Mijn zoontje zou iets zeggen in de trant van dat het zelf kleine kinderen zijn dat ze niet eens met een jongen willen lopen als meisjes zijnde Wink

Ja, dat kan hij wel.
Maar vandaag was hij opvallend stil..

Ik hoop dat ie vanzelf weer wat meer zijn mond opentrekt en anders help ik hem.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:26

Wat erg eigenlijk dat die moeder er dus voor heeft gezorgd dat die jongen nu het pispaaltje is!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:29

Ja, eigenlijk wel..
Maar ja, hij heeft zelf ook een bijdrage: hij is heel boos en verdrietig thuisgekomen en heeft allemaal dingen geroepen, waardoor zijn moeder zo boos is geworden. Maar goed, een mens kan rare dingen uitkramen bij boosheid natuurlijk.. Zijn moeder had eens rustig met hem om tafel gemoeten in plaats van tussen de middag naar mij toe te rennen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:34

Fauve schreef:Wat erg eigenlijk dat die moeder er dus voor heeft gezorgd dat die jongen nu het pispaaltje is!!

Ja inderdaad! Je zou toch het liefst zoiets tegen die moeder zeggen van: zo, nou je zin?
Ik vind excuses van haar trouwens ook wel op z'n plaats.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:51

Eline schreef:
Fauve schreef:Wat erg eigenlijk dat die moeder er dus voor heeft gezorgd dat die jongen nu het pispaaltje is!!

Ja inderdaad! Je zou toch het liefst zoiets tegen die moeder zeggen van: zo, nou je zin?
Ik vind excuses van haar trouwens ook wel op z'n plaats.

Oeh ik zou ook moeite moeten doen om niet zoiets te zeggen, maar dat is niet zo diplomatiek :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: