Baal topic
+10
FireButterfly
Sarah1985
klavertje
VeryCherry
Roxi3
Jeanette
BJA
CCC
Blond
Sweety
14 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Baal topic
Fauve schreef:Eline schreef:Fauve schreef:Wat erg eigenlijk dat die moeder er dus voor heeft gezorgd dat die jongen nu het pispaaltje is!!
Ja inderdaad! Je zou toch het liefst zoiets tegen die moeder zeggen van: zo, nou je zin?
Ik vind excuses van haar trouwens ook wel op z'n plaats.
Oeh ik zou ook moeite moeten doen om niet zoiets te zeggen, maar dat is niet zo diplomatiek
Nee, daarom sta ik ook niet voor de klas
Gast- Gast
[quote="mozzarella"]
Ik zie het al helemaal voor me.
_Chance schreef:Mijn gsm heeft de geest gegeven.
quote]
Ik las in eerste instantie: mijn gsm heeft een feest gegeven.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik baal er van dat ik af en toe zo verstrooid ben...
Vandaag vroeg een collega of ik papieren met een bepaalde tekst niet op het werk wilde laten slingeren...Dat ik het zou uitprinten en vervolgens ergens laat liggen. Dus ik had die gedachte in mijn hoofd. Ik print het, vergeet ik het alsnog mee te nemen en ligt het alsnog ergens rond te slingeren!
Daar baal ik zo van! Niets meer aan te doen, maar wel heel slordig en vervelend.
aaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhh
Vandaag vroeg een collega of ik papieren met een bepaalde tekst niet op het werk wilde laten slingeren...Dat ik het zou uitprinten en vervolgens ergens laat liggen. Dus ik had die gedachte in mijn hoofd. Ik print het, vergeet ik het alsnog mee te nemen en ligt het alsnog ergens rond te slingeren!
Daar baal ik zo van! Niets meer aan te doen, maar wel heel slordig en vervelend.
aaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhh
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
[quote="FireButterfly"]
Allemaal dansende gsm'etjes?
mozzarella schreef:_Chance schreef:Mijn gsm heeft de geest gegeven.
quote]
Ik las in eerste instantie: mijn gsm heeft een feest gegeven.
Allemaal dansende gsm'etjes?
Gast- Gast
Sweety schreef:
@ Jeanette: Groot gelijk dat je dat niet gaat doen. Lijkt me ook niks om in een flexpool te zitten. Je kan dan geen afspraken maken want misschien moet je gaan werken. Wel fijn om te weten dat je leidinggevende het ook raar vond. Misschien dat hij / zij eens kan gaan praten met de persoon die met dit idee kwam?
Nou, de Raad van Bestuur kwam er mee. Morgen gaat mijn manager met ze in gesprek. Alleen nu kreeg ik te horen dat dit misschien al per 1 mei in gaat. Daar ben ik nu dus wel pissed off over, want we worden maar in het diepe gegooid met al die onzin. Ik heb het even helemaal gehad!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal dat ik zo vast zit in mijn gedachten, dat ze mijn leven beheersen op het moment.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ik baal dat ik geen rol in het nieuwe stuk van mijn musical vereniging heb gekregen. dat is op zich al erg jammer maar de reden is mijn postuur (lees te dik) Aangezien ik door medische reden niet afval en vreselijk moeite met mijn lijf heb was dit wel extra pijnlijk!
daar gaat mn illussie dat mn talent mn lijf wel compenseerd
daar gaat mn illussie dat mn talent mn lijf wel compenseerd
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Per 1 mei al! Dat is snel. En dat jullie geen begeleiding erin krijgen is ook maar raar. Hoop dat het gesprek morgen met je manager nog wat goeds zal brengen. Ben je trouwens de enige die dit dan moet doen?Jeanette schreef:
Nou, de Raad van Bestuur kwam er mee. Morgen gaat mijn manager met ze in gesprek. Alleen nu kreeg ik te horen dat dit misschien al per 1 mei in gaat. Daar ben ik nu dus wel pissed off over, want we worden maar in het diepe gegooid met al die onzin. Ik heb het even helemaal gehad!!
@ Bolus: waar slaat dat nou op? Dat je iemand op zijn postuur niet neemt in de musical. Vind dat eigenlijk discriminatie. Ergens moet je dan maar denken, ze zijn mij niet waard.
@ lotus: wat vervelend dat je je hoofd niet tot rust kan brengen. Heb je oefeningen die je kan doen ervoor?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Sweety, inderdaad! Het gaat om mij en nog een collega. Alleen gaan zij er van uit dat zij het wel goed vindt, want ze weet nog van niks en zit in het buitenland. Lekker lullig met je personeel om gaan. Gelukkig zijn er andere collega's ook not amused erover. We zullen zien!
Bolus26, wat een achterlijke beredenering zeg! Of je met een wat voller figuur niet goed kan acteren? Sorry, dat gaat er bij mij niet in! Wat een rare groep dan..
Bolus26, wat een achterlijke beredenering zeg! Of je met een wat voller figuur niet goed kan acteren? Sorry, dat gaat er bij mij niet in! Wat een rare groep dan..
tsja ze kijken natuurlijk naar het hele plaatje en daar paste dit jaar mijn lijf helaas niet in. Ik mag wel mee doen in het koor hoor.
maar goed tis ff slikken jusit omdat ik er zelf zoveel moeite mee heb.
maar goed tis ff slikken jusit omdat ik er zelf zoveel moeite mee heb.
bolus26- Ratel
trouwens vanaf 1 mei is wel heel snel jeanette! belachelijk!
bolus26- Ratel
Jeetje wat lullig Bolus! Mag ik vragen hoeveel te zwaar je dan bent?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Daar zal je collega blij mee zijn dan. Not... Dat vind ik inderdaad niet kunnen, ervan uitgaan dat je personeel dat wel even doet. Zoiets hoor je te bespreken met elkaar en tot een oplossing te komen maar niet zomaar even gaan beslissen. Ook niet voor jou trouwens. Wel fijn om te weten dat je andere collega's er ook niet blij mee zijn. Voel je je niet alleen staan lijkt mij.
Sweety- Ratel
Nee, dat klopt. Nou heb ik volgende week lekker een weekje vakantie, maar ik zit er niet op te wachten als ik terug kom dat ik hup ergens anders heen moet. Ze zijn er echt een grote zooi zo van aan het maken.
@ Sweety: het is niet zo dat ik helemaal geen rust meer heb in mijn hoofd, maar door de gedachten die ik heb, zijn dingen die voor anderen niets voorstellen voor mij erg moeilijk op het moment. Sorry, het is waarschijnlijk erg vaag wat ik schrijf, maar ik wil er niet te diep op in gaan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik baal van het feit dat ik zo weinig puf heb. Wil met dit weer lekker naar buiten, maar kan er gewoon de energie niet voor opbrengen
Gast- Gast
Maak niet uit hoor. Hoop voor je dat er uit komt.Lotus schreef:@ Sweety: het is niet zo dat ik helemaal geen rust meer heb in mijn hoofd, maar door de gedachten die ik heb, zijn dingen die voor anderen niets voorstellen voor mij erg moeilijk op het moment. Sorry, het is waarschijnlijk erg vaag wat ik schrijf, maar ik wil er niet te diep op in gaan.
Sweety- Ratel
hoe is het trouwens nog afgelopen? Je had toch een controle van de week?ProudMama schreef:Ik baal van het feit dat ik zo weinig puf heb. Wil met dit weer lekker naar buiten, maar kan er gewoon de energie niet voor opbrengen
Sweety- Ratel
Vrijdag had ik een echo. Was allemaal prima gelukkigSweety schreef:hoe is het trouwens nog afgelopen? Je had toch een controle van de week?ProudMama schreef:Ik baal van het feit dat ik zo weinig puf heb. Wil met dit weer lekker naar buiten, maar kan er gewoon de energie niet voor opbrengen
Lief dat je er naar vraagt!
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik baal dat ik zo vast zit in mijn gedachten, dat ze mijn leven beheersen op het moment.
+1, maar dat kan bij mij ook even niet anders in deze situatie. Het beheerst mijn hele dagelijkse leven en ik word er gek van.
Gast- Gast
Ik baal dat mijn presentatie onvoldoende is!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Giacomo schreef:Lotus schreef:Ik baal dat ik zo vast zit in mijn gedachten, dat ze mijn leven beheersen op het moment.
+1, maar dat kan bij mij ook even niet anders in deze situatie. Het beheerst mijn hele dagelijkse leven en ik word er gek van.
Wat is er aan de hand?
Gast- Gast
Elodie schreef:Giacomo schreef:Lotus schreef:Ik baal dat ik zo vast zit in mijn gedachten, dat ze mijn leven beheersen op het moment.
Wat is er aan de hand?
Topic staat wel bij zwangerschap en mama's.
Gast- Gast
heb maat 44 uds niet heel extreem lijkt me
bolus26- Ratel
bolus26 schreef:heb maat 44 uds niet heel extreem lijkt me
Nee idd, dat vind ik ook echt overdreven. Ik kan me enigzins voorstellen als je een totaal niet gangbare maat hebt dat het niet makkelijk is om kostuums te vinden, maar dat moet met maat 44 toch geen probleem zijn..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: