Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geloven jullie in het vergaan van de wereld in 2012?

3 plaatsers

Ga naar beneden

geloven jullie in het vergaan van de wereld in 2012? Empty geloven jullie in het vergaan van de wereld in 2012?

Bericht  remover27 di 19 apr 2011 - 6:52

Dat we over worden gezet op een andere dimensie zeg maar en alles wat ze zeggen..

ben gewoon nieuwsgierig...

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geloven jullie in het vergaan van de wereld in 2012? Empty Re: geloven jullie in het vergaan van de wereld in 2012?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:53

Daar was laatst al een heel groot topic over.

Gast
Gast

geloven jullie in het vergaan van de wereld in 2012? Empty Re: geloven jullie in het vergaan van de wereld in 2012?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:58

Ja, in persoonlijk geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 19 apr 2011 - 7:05

Nee ik geloof het niet, nooit gedaan ook. Maar we waren laatst in m.exico op vakantie en daar is de Maya cultuur heel erg belangrijk natuurlijk. De reisleidster bij een excursie vertelde dat er wel een steen is gevonden waar 2012 op had gestaan maar de theorie die zij er op na houden is dat de Maya's ooit een kalender hebben gemaakt en gewoon tot 2012 hebben geteld met de intentie dat als ze daar bijna in de buurt waren ze weer een nieuwe kalender moesten maken. Er staat dus nergens(volgens hun dan he) dat de wereld vergaat in 2012 maar de kalender houd op en er moet gewoon een nieuwe gemaakt worden Very Happy

Tja ik geloofde er sowieso niet in maar het verhaal zoals het ons is vertelt vind ik dan wel weer bijzonder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burgemeester Nicky di 19 apr 2011 - 7:11

Topic gaat dicht. Er is inderdaad onlangs een zeer groot topic geweest over dit onderwerp, zie Marin's post.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: