Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geloven jullie dit?

+3
TukTuk
TGR
Monte
7 plaatsers

Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Geloven jullie dit?

Bericht  Monte di 20 maa 2012 - 7:56



Geloven jullie wat hier gezegd wordt, zoals:

- De moord op Pim Fortuyn had niets te maken met nertsen maar met de JSF en dat hij daar als enige tegen was. En hij dus door inlichtingendiensten is vermoord

- John F Kennedy vermoord is door inlichtingendiensten/de overheid

- De vuurwerkramp in Enschede is veroorzaakt door niet goed werkenden(vanzelf exploderende) landmijnen die defensie daar had opgeslagen
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 8:02


Toen ik Lange Frans en Baas B zag staan dacht ik direct ; neee....



Maar alsnog, ik geloof best dat de overheid geheime dingen uit voert, maar dat... nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 8:03

Het kan. Maar het lijkt me niet echt aannemelijk. Zeker in deze kwesties niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  TGR di 20 maa 2012 - 8:16

Nah.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  TukTuk di 20 maa 2012 - 8:18

Ik geloof dat dit best zou kunnen.. er zijn zoveel dingen waar wij geen weet van hebben..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Snoopy di 20 maa 2012 - 8:46

Jfk wil ik nog wel geloven, zie ik Amerika wel voor aan en veel aspecten aan het verhaal zijn nogal dogdy geloof ik.
Pim fortuyn geloof ik niet, want die plannen konden heus wel door gaan als er maar 1 persoon tegen is.
Vuurwerk...tja zou kunnen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Lady Starstruck di 20 maa 2012 - 8:49

Over 9/11 hebben ze ook zulke theorieën. Ik weet niet wat er van waar is eigenlijk, vind het altijd zo lastig over dit soort dingen wat te zeggen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 8:54

Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Jade di 20 maa 2012 - 8:55

Ik kom zelf uit E. En denk dat deze theorie wel zou kunnen. Er is veelste geheimzinnig gedaan over de stoffen en het onderzoek.

De rest zou kunnen, maar ik heb me er nooit in verdiept.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 8:58

Ik ben niet overtuigd, maar ik geloof wel dat het zou kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Monte di 20 maa 2012 - 9:01

JFK weet ik zelf te weinig van, Pim Fortuyn geloof ik niet dat hij in opdracht vermoord is. Wel geloof ik dat ze regering de kop in het zand stak over zijn veiligheid. Hij had beschermd moeten worden vanwege alle haatmails en doodsbedreigingen die hij kreeg, dat vond hij zelf ook.

De vuurwerkramp in Enschede vind ik erg lastig. Ik geloof zeker dat er dingen verzwegen zijn of dat men z'n best niet heeft gedaan om achter de waarheid te komen. Het was zo'n grote ramp en zoveel mensen hadden zicht op het terrein, dat moet de waarheid toch boven tafel te krijgen zijn in een goed onderzoek? Misschien heeft de regering z'n best niet genoeg gedaan. Dat van de landmijnen klinkt aannemelijk er is ook wel informatie die dat ondersteunt al hoeft dat allemaal geen waarheid te zijn natuurlijk. Maar of de waarheid en oorzaak ooit boven tafel komt betwijfel ik.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  SuperGrover di 20 maa 2012 - 9:23

Nee, absoluut niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:31

SuperGrover schreef:Nee, absoluut niet.

Dus... je gelooft stellig dat het is, zoals de media ons voorhouden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  TGR di 20 maa 2012 - 10:01

Wat Jfk betreft. In de jaren 60 waren ze sowieso nogal bezig met complottheorieën gezien er veel spionage was en het gedoe met Rusland en Cuba orde van de dag was. Wat dat betreft zijn er zoveel dingen anders gebeurd dan beweerd werd.

De rest... Tja. Ik geloof best dat overheden veel achterhouden. Zoals bijv. info over de aanslagen van 11 september 2001.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:05

Ik dacht altijd dat wij in een dusdanig vrij land leefden, dat de media ons eerlijk vertelde wat er in de wereld afspeelde, zonder iets voor ons verborgen te houden. Tot een vriend van mij, welke militair is, mij vertelde dat ik mijn ogen liet dichtdrukken en dat de helft van wat er in de wereld gebeurd nog niet op de televisie kwam. Dat we geen staatstelevisie hebben, maar dit er, in dat opzicht, erg op lijkt.

Sindsdien kijk ik wel met een ander gevoel naar het nieuws. Maar ik durf echt niet te zeggen of ons koudkikkerlandje echt zo corrupt als de pest is. Al krijg ik hier wel een zeer naar gevoel van. Want ergens durf ik te beweren dat het niet is, maar als ik dan weer denk aan de vriend die 'dat' mijn vertelde, dan ga ik weer nadenken, malen en kan het wel. En dat is toch beangstigend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  SuperGrover di 20 maa 2012 - 10:14

Youandi schreef:
SuperGrover schreef:Nee, absoluut niet.

Dus... je gelooft stellig dat het is, zoals de media ons voorhouden?
Ik geloof zeker niet dat alles wat de media schrijft, waarheid is. Maar de meeste complottheorieën, nee, daar kan ik echt met de beste wil van de wereld niet in geloven. En natuurlijk is er censuur, oorlogscensuur is na de Vietnam oorlog niet meer weg te denken. Maar dat niet alle details verteld worden, betekent niet dat het in z'n geheel niet waar is. Ik kan me heel goed voorstellen dat de overheid verzwijgt welke stoffen precies zijn vrijgekomen bij de vuurwerkramp, maar een compleet ander verhaal erom heen, nee dit gaat er bij mij niet in.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:22

Dat heb ik dus ook Maura. Ik vertrouw weinig, wanneer het op nieuwsfeiten aankomt.

Het schijnt ook dat mensen die hoog in de leger-rang zitten, meer weten dan het normale volk. Zoals dreigingen van terroristen of nucleaire rampen. Dat is ook logisch, want paniek is een slechte raadgever, maar het idee is beangstigend, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:30

SuperGrover schreef:
Youandi schreef:
SuperGrover schreef:Nee, absoluut niet.

Dus... je gelooft stellig dat het is, zoals de media ons voorhouden?
Ik geloof zeker niet dat alles wat de media schrijft, waarheid is. Maar de meeste complottheorieën, nee, daar kan ik echt met de beste wil van de wereld niet in geloven. En natuurlijk is er censuur, oorlogscensuur is na de Vietnam oorlog niet meer weg te denken. Maar dat niet alle details verteld worden, betekent niet dat het in z'n geheel niet waar is. Ik kan me heel goed voorstellen dat de overheid verzwijgt welke stoffen precies zijn vrijgekomen bij de vuurwerkramp, maar een compleet ander verhaal erom heen, nee dit gaat er bij mij niet in.

Een compleet ander verhaal, daar geloof ik ook niet in, maar dat er veel essentiële informatie wordt achtergehouden om de werkelijkheid wat milder te doen voorkomen, daar kun je bijna wel vanuit gaan. Ik denk dat in bovenstaande beweringen veel van die doofpotjes verwerkt zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geloven jullie dit? Empty Re: Geloven jullie dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum