Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik moet zoveel doen vandaag, hoop dat ik vanmiddag even naar het bos kan met mijn zoontje.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga maar eens iets doen. Laptop is toch leeg en dan hoef ik de oplader niet te gaan pakken.
Fijne dag!
Fijne dag!
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Eline al 9 maanden, dat is wel heel lang inderdaad. Kan me voorstellen dat je nu wel eens wil dat het af is binnen. Wij hebben ons ook voorgenomen nog even door te ploeteren tot ook die kamer, gang en hal zijn geverfd, want als we eerst gaan uitrusten van de badkamer, weet ik zeker dat het verven er voorlopig niet meer van komt en dat is zo zonde. Loop je je er de hele tijd aan te ergeren...
Wat moet je allemaal doen VC?
Wat moet je allemaal doen VC?
Gast- Gast
Grmbl ik zie net dat mijn loon is gestort en weet nu al 90% zeker dat het niet klopt!
Vorige maand klopte het ook al niet.
Word er een beetje zat van!
Vorige maand klopte het ook al niet.
Word er een beetje zat van!
Gast- Gast
Ik moet 2 wassen wegwassen + opvouwen, hele huis schoonmaken, papieren uitzoeken, wat telefoontjes plegen, boodschappen doen en naar de drogist. En tussendoor mijn zoontje uit school halen en tijd voor hem hebben.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sannie89 schreef:das vervelend patries :S wat is er mis dan?
Ik had vorige maand 10 uren te weinig gekregen en dat zou ik er nu dus bij krijgen.
Maar aan het bedrag te zien zitten die er nog niet bij (of een paar uur)
Dus straks maar even m´n loonstrookje afwachten en morgen weer klagen
Gast- Gast
Daz best veel inderdaad! Ik zou beginnen met de klusjes die het minste tijd kosten. Kun je al lekker snel redelijk wat van je lijst strepen
Vervelend Patries. Hoe komt dat dat ze steeds verkeerd loon storten?
Vervelend Patries. Hoe komt dat dat ze steeds verkeerd loon storten?
Gast- Gast
Patriesje schreef:Sannie89 schreef:das vervelend patries :S wat is er mis dan?
Ik had vorige maand 10 uren te weinig gekregen en dat zou ik er nu dus bij krijgen.
Maar aan het bedrag te zien zitten die er nog niet bij (of een paar uur)
Dus straks maar even m´n loonstrookje afwachten en morgen weer klagen
heh dat is wel vervelend ja :S
Gast- Gast
Vergeet me nietje: ja dat is ook heel vervelend. En ik vind ook dat je niet écht goed schoon kan maken zolang het niet allemaal klaar is, er komt nog zooo veel stof van de muren af
En ik wil mijn leuke Blond Amsterdam servies onderhand eens in gebruik gaan nemen
En ik wil mijn leuke Blond Amsterdam servies onderhand eens in gebruik gaan nemen
Gast- Gast
Ja behoorlijk vervelend, en deze maand kunnen we het geld goed gebruiken.
Dan zal ik zometeen toch maar echt mijn kleren en schoenen die ik niet meer gebruik op internet moeten zetten
Dan zal ik zometeen toch maar echt mijn kleren en schoenen die ik niet meer gebruik op internet moeten zetten
Gast- Gast
Ik heb geen idee.. APK kost mij altijd alleen de kosten van de keuring zelf, dus ik heb echt geen idee..ABE schreef:Donnaaaa, even een vraag voor jou... Heeft te maken met auto's
Mijn auto moet binnenkort voor de APK en hij heeft nog maar een waarde van 3500 euro? Zoiets iig. Ik doe meestal een APK via de vriend van mijn moeder, kost me slechts 19,95 euro per jaar + eventueel onderdelen, nooit duur. Mijn auto is geen piep meer (2004), hij heeft weinig gebreken, rijdt echt toppie nu, wat denk jij dat mij een APK gaat kosten? Ik ben geen automonteur, en jij hebt niet onder mijn kap gekeken, maar mss dat je een indicatie kunt geven? Mss, eventueel, hoopvol wacht ik af haha!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:ik sttop wel met huiswerk.. vraag het volgende week aan de 'juf' wel
Wat voor huiswerk ben/was je aan het maken?
Gast- Gast
Zit ik net even mijn uren na te tellen + de 10 van vorige maand.
Zit een verschil in van 150/200 euro
Ik hoop dat ze snel met mijn loonstrookje komen!
Zit een verschil in van 150/200 euro
Ik hoop dat ze snel met mijn loonstrookje komen!
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Zo Patriesje dat is nogal een verschil Het is niet te hopen dat ze het dan bij de volgende salaris pas verrekenen, maar dat ze het er meteen achteraan storten!
Gast- Gast
Eline schreef:Sannie89 schreef:ik sttop wel met huiswerk.. vraag het volgende week aan de 'juf' wel
Wat voor huiswerk ben/was je aan het maken?
voor SLB/BPV.. dan heb je verschillende houdingen en daar moet ik een reactie op geven, concreet voorbeeld, wereld- en mensbeeld wat daarbij past en dan allemaal anagepast op mijn visie
Gast- Gast
Eline schreef:Zo Patriesje dat is nogal een verschil Het is niet te hopen dat ze het dan bij de volgende salaris pas verrekenen, maar dat ze het er meteen achteraan storten!
Grote kans dat ik het later krijg!
Maar daar ga ik nu echt niet mee akkoord!
Bah iedere keer moet ik al opletten dat ik mijn goede uren krijg.
En dan bij het loon is het weer mis.
Ben benieuwd wat mijn leidinggevende er morgen van zegt...
Gast- Gast
Dat is helaas vaak het het makkelijkst..Eline schreef:Zo Patriesje dat is nogal een verschil Het is niet te hopen dat ze het dan bij de volgende salaris pas verrekenen, maar dat ze het er meteen achteraan storten!
Ik had het deze maand ook, foutje van bijna €300 van de baas.. Maar als ik het pas bij het salaris van april liet verrekenen kreeg ik wat extra.. Nou prima.. Maar als je het nodig hebt, is dat zeer klote natuurlijk..
Gast- Gast
Als ik dan ook wat extra zou krijgen dan zou ik het minder erg vinden, maar dat zit er helaas niet in.
We hadden afgelopen maand wel wat geld over, maar dat is eigenlijks voor de vakantie.
En deze maand moet mijn auto voor de APK dus als die wat duur word dan komen we niet echt meer uit.
Baal er gewoon flink van, gaat het eindelijk financieel beter krijgen we dit gesodemieter!
We hadden afgelopen maand wel wat geld over, maar dat is eigenlijks voor de vakantie.
En deze maand moet mijn auto voor de APK dus als die wat duur word dan komen we niet echt meer uit.
Baal er gewoon flink van, gaat het eindelijk financieel beter krijgen we dit gesodemieter!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: