Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:27

Leuk! Zijn jullie al bijna klaar nu? En wanneer ga je erin?
Wij moeten ook nog steeds het een en ander doen. Plan was om dat te doen zodra we hier woonden maar het is er nog niet van gekomen Sad M'n vriend maakt heel veel uren per week, dus die heeft er geen zin meer in als hij thuis komt en ik zie mezelf nog niet tegelen Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:29

Het was gister ook niet de bedoeling dat ik zo lang in de zon zou zitten.
Maar ach het meeste is alweer weg getrokken!
Alleen nog het randje van mijn shirtje en het onderste stukje bij mij decolleté.

Het lijkt mij echt super om een eigen huisje te hebben en het dan helemaal naar mijn eigen te kunnen maken!
Maar helaas wij moeten nog een aantal jaar wachten...

Bakken vind ik ook altijd super leuk om te doen!
De cupcakes worden hier vaak niet versierd, dan zijn ze meestal alweer op angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:35

We zitten er al in! Drie weken geleden zijn we verhuisd. Hebben tot een week geleden wel nog steeds in ons vorige huis gedoucht, maar dat gaat nu niet meer omdat we de sleutel hebben ingeleverd, dus nu maar een week lang douchen bij een oom en tante van m'n vriend.

Maar we zijn er bijna inderdaad! Als de badkamer af is, willen we nog een slaapkamer, de gang en de hal schilderen en dan is het voorlopig even goed.

Hoe lang geleden is het dat jullie de woning hebben gekocht? Hoe lang zitten jullie er al in? Ik kan me voorstellen dat hij niet veel zin heeft in klussen als ie zoveel uren draait. Ik vind het met 40 uur werken ook al vermoeiend zat, haha. Maar dat jij jezelf niet ziet tegelen kan ik me voorstellen Very Happy Dat doe ik ook liever niet, haha. Wat moeten jullie allemaal nog doen?

@Patriesje, haha de cupcakes op voordat ze versierd zijn? De versiering is juist het lekkerst van de cupcake :P Enne... hoeveel cupcakes maak je dan per keer? Ik heb nu een 'recept' voor zo'n 16-18 cupcakes. Best knap om die op te krijgen voordat ik de kans krijg om ze te versieren Very Happy

En waarom moeten jullie nog een paar jaar wachten voordat jullie voor een eigen huisje kunnen gaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:39

Wij moeten de tuin nog opknappen en de keuken nog doen. Er moet een stukje worden getegeld, 2 muren gestuct en dan nog verven. Ik snap ook wel dat hij er geen zin meer in heeft, maar ik baal er intussen ook wel weer van. We wonen hier nu 9 maanden dus het wordt wel een keertje tijd. Die tuin kan ik nog mee leven, maar ik wil dat het binnen is een keertje klaar is! Het is wel leuk hè, zo alles naar je eigen smaak inrichten en veranderen smile
En hoe ga je je cupcakes versieren?

Ik baal er echt van dat ik ziek ben Sad Heb boodschappen nodig maar kan zelf echt niet naar de winkels en vriend is pas om 20:00 thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:40

Goedemorgen!

Mijn plannen zijn dadelijk even boodschappen doen en dan werken. verder weinig boeiends Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:41

Goeiemorgen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:42

Vergeet-me-nietje schreef:

@Patriesje, haha de cupcakes op voordat ze versierd zijn? De versiering is juist het lekkerst van de cupcake :P Enne... hoeveel cupcakes maak je dan per keer? Ik heb nu een 'recept' voor zo'n 16-18 cupcakes. Best knap om die op te krijgen voordat ik de kans krijg om ze te versieren Very Happy

En waarom moeten jullie nog een paar jaar wachten voordat jullie voor een eigen huisje kunnen gaan?

Ik bak meestal op zondags dus dan staat mijn vriend te popelen als ze de oven uitkomen!
Meestal maak ik er 12.
Mijn vriend vind de versiering niet altijd even lekker dus heeft ze liever zo gewoon.
En dan heb ik geen zin meer om een paar voor mezelf te versieren...

Wij hebben beide geen vast contract dus dan is het moeilijk om iets te kopen...
Ach we zitten nog niet zo lang in dit huurhuis en we zijn het nu maar aan het opknappen.
Zodat we hier in ieder geval nog 2/3 jaar kunnen blijven!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:42

Goedemorgen Theedoosje! Jij werkt toch op een kdv? Lekker naar buiten vandaag met de kinderen of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:43

Eline schreef:Goedemorgen Theedoosje! Jij werkt toch op een kdv? Lekker naar buiten vandaag met de kinderen of niet?

haha jaaa echt wel Very Happy Lekker de zonneluifels uit, en de parasol voor de kinderen en wij gaan dan toch beetje in het zonnetje Very Happy Gisteren hadden we ook al de watertafel, zo leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:43

Goedemorgen TD en Alex

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ di 19 apr 2011 - 19:43

Goedemorgen,

Ik lig nog even lekker in bed. Zo er maar eens uit. Heb het nog druk vandaag. Vanochtend eerst in huis poetsen, even een boodschapje doen en dan straks met een vriendin afgesproken smile. Vanavond mag ik weer gaan werken.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:45

Heej Patries Wink

Eline> balen dat je zo ziek bent. Wat heb je? Kan niet een van je ouders of een vriendin boodschappen doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:45

Theedoosje schreef:
Eline schreef:Goedemorgen Theedoosje! Jij werkt toch op een kdv? Lekker naar buiten vandaag met de kinderen of niet?

haha jaaa echt wel Very Happy Lekker de zonneluifels uit, en de parasol voor de kinderen en wij gaan dan toch beetje in het zonnetje Very Happy Gisteren hadden we ook al de watertafel, zo leuk!

Dat is ideaal! Ik wil misschien ook nog heel even in de tuin zitten vanmiddag als ik wat ben opgeknapt. Maar ik vraag me af of dat eigenlijk niet raar is want ik denk dat ik vandaag controle krijg van de arbo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:46

Theedoosje: ik heb griep. M'n ouders zijn werken, maar ik kan inderdaad wel even vragen of m'n zusje vanmiddag gaat. Vind het altijd zo vervelend om daar iemand mee lastig te vallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:47

Eline schreef:
Theedoosje schreef:

Dat is ideaal! Ik wil misschien ook nog heel even in de tuin zitten vanmiddag als ik wat ben opgeknapt. Maar ik vraag me af of dat eigenlijk niet raar is want ik denk dat ik vandaag controle krijg van de arbo.

Nee is niet raar vind ik. Buitenlucht is toch juist goed? Of je nou binnen ligt of buiten Wink

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 19 apr 2011 - 19:48

Goeiemorgen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:48

Eline schreef:Theedoosje: ik heb griep. M'n ouders zijn werken, maar ik kan inderdaad wel even vragen of m'n zusje vanmiddag gaat. Vind het altijd zo vervelend om daar iemand mee lastig te vallen.

Ja dat snap ik ik, zou ik ook hebben...maar ja als je echt dingen nodig hebt en niet kan wachten dan moet je iets Wink
Maar de griep dat is mooi balen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:49

Goeiemorgen VC smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:49

@ eline, ik zou gewoon buiten gaan zitten hoor.

Jeej mijn H&M pakje komt vanmiddag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ di 19 apr 2011 - 19:49

Theedoosje schreef:

Dat mis ik wel hoor. Nu ik niet meer in de kinderopvang werk. Dat vond ik altijd heerlijk. Met dit weer lekker buiten eten en vrijwel de hele dag buiten zijn.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:50

Lotus_ schreef:
Theedoosje schreef:

Dat mis ik wel hoor. Nu ik niet meer in de kinderopvang werk. Dat vond ik altijd heerlijk. Met dit weer lekker buiten eten en vrijwel de hele dag buiten zijn.

Ja picknicken vinden de kinderen ook gezellig Very Happy Als je ze dat zo hoort vertellen aan de ouders Very Happy
Maar nu lijkt het alsof we het alleen maar zo leuk en gezellig hebben :P Maar we zitten niet alleen maar buiten, we hebben genoeg andere taken :P

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 19 apr 2011 - 19:50

Ik heb de foto van mijn stoel in het creatief topic gezet voor de geïnteresseerden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:51

Jullie hebben eigenlijk ook wel gelijk, ik ga straks gewoon in de zon liggen!

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ di 19 apr 2011 - 19:52

Theedoosje schreef:
Lotus_ schreef:
Theedoosje schreef:

Ja picknicken vinden de kinderen ook gezellig Very Happy Als je ze dat zo hoort vertellen aan de ouders Very Happy
Maar nu lijkt het alsof we het alleen maar zo leuk en gezellig hebben :P Maar we zitten niet alleen maar buiten, we hebben genoeg andere taken :P

Haha ja dat is natuurlijk ook wel zo, maar het is wel 1 van de voordelen van de kinderopvang.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:52

Je stoel is leuk geworden VeryCherry!

Gast