Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Maple: triest hoor, dat soort types.
En wel correct blijven he, anders heb jij het straks gedaan...
Burn: Ik vind je echt een sterke, dappere, lieve meid!!
beide eens met PM.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana; Geeft niets! Ik denk dat dat deze week gewoon 'even' bij mijn bui hoort!
PM (Edit: En nu dus ook Jordana); Dankjewel! Ik vind jou ook een hele lieve meid/vrouw/dame!
PM (Edit: En nu dus ook Jordana); Dankjewel! Ik vind jou ook een hele lieve meid/vrouw/dame!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Met mij gaat het wel goed hoor. Zelfs na twee nachten niet of nauwelijks slapen. Dus vannacht maar eens even vroeg naar bed.
Hoe is het met jullie? (Ik ga even snel terugbladeren, zodat ik niet iets heb gevraagd wat ik ook kan teruglezen natuurlijk )
Hoe is het met jullie? (Ik ga even snel terugbladeren, zodat ik niet iets heb gevraagd wat ik ook kan teruglezen natuurlijk )
Gast- Gast
Burn schreef:Jordana; Geeft niets! Ik denk dat dat deze week gewoon 'even' bij mijn bui hoort!
Schat, beter kunnen huilen als er helemaal niet om kunnen huilen.
Jordana- Ratel
Goed hoor!
Heeft iemand toevallig een idee waar je leuke uitnodigingen kunt maken? Of een leuk idee hoe je uitnodingen kunt maken?
Heeft iemand toevallig een idee waar je leuke uitnodigingen kunt maken? Of een leuk idee hoe je uitnodingen kunt maken?
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Burn schreef:Jordana; Geeft niets! Ik denk dat dat deze week gewoon 'even' bij mijn bui hoort!
Schat, beter kunnen huilen als er helemaal niet om kunnen huilen.ik zou zelf het liefste ook even willen huilen, de reden ervan kan ik helaas niet vertellen.
Lieve schat, je mag me altijd PM'en!
En ik weet niet als je in de buurt woont, maar anders kwam ik je een knuffel brengen!
Burn- Lady Post-a-lot
**Hey, nieuwsgierig aagje!! **
Laatst aangepast door Maple op di 19 apr 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hebben jullie Jeanette hier vandaag gezien??
We proberen al verschillende keren af te spreken maar elke keer gaat het mis, of ze moet werken, of ik kan ineens niet of ze ontvangt mn pbtjes niet en denk dat ze ze nu weer niet gehad heeft... en op hyves had ik ook al prive berichtje gestuurd. handig als je geen telefoonnummer heb van elkaar
We proberen al verschillende keren af te spreken maar elke keer gaat het mis, of ze moet werken, of ik kan ineens niet of ze ontvangt mn pbtjes niet en denk dat ze ze nu weer niet gehad heeft... en op hyves had ik ook al prive berichtje gestuurd. handig als je geen telefoonnummer heb van elkaar
Gast- Gast
Burn schreef:Goed hoor!
albelli? hema? hallmark?
Gast- Gast
Burn schreef:Goed hoor!
greetz, hallmark?
Ik heb al even tegen Maple kunnen praten via pm en ik vind het heel lief van je maar het is moeilijk
Ik hoop alleen niet dat Maple me nou ziet als een ontzettende zeur.
Jordana- Ratel
Trouwens... Ik ben helemaal tevreden met mijn OUDE nieuwe woning. Maar... Nu is het voor het eerst echt een mooie dag en raad eens hoe warm het hier in huis is? 23 graden!
Daar hebben jullie toch niet al last van toch?
Laatst aangepast door ABE op di 19 apr 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jordana schreef:Burn schreef:Goed hoor!
greetz, hallmark?
Ik heb al even tegen Maple kunnen praten via pm en ik vind het heel lief van je maar het is moeilijk
Oke, ook goed!
Burn- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Trouwens... Ik ben helemaal tevreden met mijn OUDE nieuwe woning. Maar... Nu is het voor het eerst echt een mooie dag en raad eens hoe warm het hier in huis is? 23 graden!
Hier op mijn werk is het ook 23 graden en ik zelf de airco aanstaan omdat ik het gewoon warm vindt hier.
Jordana- Ratel
Het moet een uitnodiging zijn voor het 25-jarig huwelijksfeest voor mijn ouders!
Weet iemand een leuke tekst hiervoor?
Weet iemand een leuke tekst hiervoor?
Burn- Lady Post-a-lot
Daar moet je wel hééél wat voor doenJordana schreef:
Gast- Gast
Jordana schreef:ABE schreef:Trouwens... Ik ben helemaal tevreden met mijn OUDE nieuwe woning. Maar... Nu is het voor het eerst echt een mooie dag en raad eens hoe warm het hier in huis is? 23 graden!
Hier op mijn werk is het ook 23 graden en ik zelf de airco aanstaan omdat ik het gewoon warm vindt hier.
Een paar weken geleden werd het wat warmer buiten, maar op onze afdeling opeens 25 graden. Iedereen kwam aan met een t-shirtje. Wat bleek achteraf? Buiten was het dan rond 10 graden, maar Opa (Hij zit tegen zijn pensioen aan) had de airco compleet uitgedraaid en de verwarming vol open gezet. Toen we hem erop aanspraken, zei hij:"Maar ik heb het zo koud hier". Jaja, dat mag, maar 25 graden is wel absurt warm hoor.
Gast- Gast
Maple schreef:Daar moet je wel hééél wat voor doenJordana schreef:
Pfff, gelukkig
Jordana- Ratel
@ Burn: kaartje2go
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:@ Burn: kaartje2go
THnx!
Burn- Lady Post-a-lot
Die vind ik zelf heel fijn werken, heb ik ook gebruikt voor mijn verhuiskaarten
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ben ik nou gek....
Er stond hier een bericht van Maple en toen ik wilde quoten stond er: "Sorry, alleen kunnen reageren op berichten in dit forum".
En nu is het bericht weg....
Er stond hier een bericht van Maple en toen ik wilde quoten stond er: "Sorry, alleen kunnen reageren op berichten in dit forum".
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ben ik nou gek....
Nou ik dacht al dat ik gek was, want er stond laatst geplaatste bericht Maple, en toen opende ik hem en toen stond er helemaal geen bericht.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt, ik was berichten aan het editten maar in plaats daarvan drukte ik op 'post reply'. Dus ik heb 'm meteen maar gewist. Maar je bent wel snelle Willy, dat bericht heeft er denk ik nog geen 10 seconden gestaanProudMama schreef:Ben ik nou gek....
Ik ga ff stoffen, GTST kijken en daarna stofzuigen.
Gast- Gast
Huh, das raar. Ik heb de post van Maple niet gezien
Ik heb echt alleen maar slechte boodschappen gedaan, nou ja...90%. Oeps. Niet handig boodschappen doen met honger blijkt maar weer:D
Goedenavond trouwens!
Ik heb echt alleen maar slechte boodschappen gedaan, nou ja...90%. Oeps. Niet handig boodschappen doen met honger blijkt maar weer:D
Goedenavond trouwens!
Gast- Gast
Puur toeval dat ik op dat moment het topic opende denk ik.Maple schreef:Klopt, ik was berichten aan het editten maar in plaats daarvan drukte ik op 'post reply'. Dus ik heb 'm meteen maar gewist. Maar je bent wel snelle Willy, dat bericht heeft er denk ik nog geen 10 seconden gestaanProudMama schreef:Ben ik nou gek....
Ik ga ff stoffen, GTST kijken en daarna stofzuigen.
Vind de tekst die er kwam staan ook een beetje krom Nederlands: Sorry, alleen kunnen reageren op berichten in dit forum...
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: