Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wacht zo mijn loonstrookje wel even af dan kan ik zien hoeveel uren ik heb gekregen en dan weet ik zeker wat er mis is!
Zo net ook weer een goede daad verricht,
Onze buren zijn verhuisd (wel in het zelfde dorp gebleven) maar nu was de kat ontsnapt.
Nou ja had ze al gevraagd of ik de kat gezien had maar laten er nou net 3 zijn die sprekend op elkaar lijken.
Dus gister toch er achter gekomen dat hun kat hier rond liep.
En net hebben we hem gevangen, duurde even en met wat brokjes.
Nu hopen dat ze niet weer weg loopt!
Zo net ook weer een goede daad verricht,
Onze buren zijn verhuisd (wel in het zelfde dorp gebleven) maar nu was de kat ontsnapt.
Nou ja had ze al gevraagd of ik de kat gezien had maar laten er nou net 3 zijn die sprekend op elkaar lijken.
Dus gister toch er achter gekomen dat hun kat hier rond liep.
En net hebben we hem gevangen, duurde even en met wat brokjes.
Nu hopen dat ze niet weer weg loopt!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ga vanmiddag met een kindje van mn oude stage naar de speeltuin *heb sinds dat ik daar stage gelopen heb nog steeds contact met die familie.
Ga vanmiddag met een kindje van mn oude stage naar de speeltuin *heb sinds dat ik daar stage gelopen heb nog steeds contact met die familie.
Gast- Gast
zo m`n bestellingen zijn weer klaar,
patriesjed dat is wel balen zeg van je salaris, hopelijk kan het deze maand nog bijgestort worden.
patriesjed dat is wel balen zeg van je salaris, hopelijk kan het deze maand nog bijgestort worden.
Gast- Gast
@ Anousch, gezellig! fijn dat je nog contact heb gehouden.
Hoe is het eigenlijks afgelopen met je proefdraaien?
Heb m´n loonstrookje gehad en blijkt dat ik 21 uur te weinig heb gekregen.
En waarschijnlijk laat ik het wel de volgende maand uitbetalen omdat ik mijn loonbelasting had omgedraaid en moet ik nu weer terug draaien.
Dus als ik het de volgende maand doe dat hoef ik niet zoveel loonbelasting in te leveren.
Moet maar even horen wat ze morgen er zelf van zeggen!
Heb m´n loonstrookje gehad en blijkt dat ik 21 uur te weinig heb gekregen.
En waarschijnlijk laat ik het wel de volgende maand uitbetalen omdat ik mijn loonbelasting had omgedraaid en moet ik nu weer terug draaien.
Dus als ik het de volgende maand doe dat hoef ik niet zoveel loonbelasting in te leveren.
Moet maar even horen wat ze morgen er zelf van zeggen!
Gast- Gast
Patriesje schreef:@ Anousch, gezellig! fijn dat je nog contact heb gehouden.
Vorige week wisten ze nog niks, maar ze zeiden dat ze me wel een invalcontract aan konden bieden als het goed is.
Gister was ik aan het oppassen en mijn moeder was even boodschappen doen en toen hadden we een gemiste oproep, van de BSO.
Dus ik belde terug maar ze namen toen niet op dus ik moet vandaag maar eventjes bellen
Gast- Gast
Oe dan zou ik zo snel mogelijk terug bellen!
Ik ben dan ook veels te nieuwsgierig..
Ik ben dan ook veels te nieuwsgierig..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga zo de BBQ`s schoonmaken!
Succes!!
Hopelijk word het wat mooier weer (stomme bewolking)
Gast- Gast
Goedemorgen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Ik ga zo de BBQ`s schoonmaken!
Succes!!
hier schijnt het zonnetje volop en is het ook al behoorlijk warm.
Gast- Gast
Pff wat een gedoe.
Had toch verteld over dat oppasgezin die mij via de gemeente moet betalen omdat ze uitkering krijgt blabla.
Nou goed, woensdag belde ze me toen en zei dat het voor het weekend op mn rekening moest staan.. nou niet dus.
Toen belde ze maandag, ze was er heen geweest en zouden het met spoed overmaken dus gister moest ik het wel hebben.. nou weer niet.
Dus zij is weer naar de gemeente geweest, en gister zeiden ze dat het overgemaakt was maar hoe konden ze niet zien.
Ik word er langzaam aan echt gestoord van gewoon :S want dat is gewoon van maart!!!
En het gaat niet om een paar euro..
Had toch verteld over dat oppasgezin die mij via de gemeente moet betalen omdat ze uitkering krijgt blabla.
Nou goed, woensdag belde ze me toen en zei dat het voor het weekend op mn rekening moest staan.. nou niet dus.
Toen belde ze maandag, ze was er heen geweest en zouden het met spoed overmaken dus gister moest ik het wel hebben.. nou weer niet.
Dus zij is weer naar de gemeente geweest, en gister zeiden ze dat het overgemaakt was maar hoe konden ze niet zien.
Ik word er langzaam aan echt gestoord van gewoon :S want dat is gewoon van maart!!!
En het gaat niet om een paar euro..
Gast- Gast
wat vervelend dat je zo achter je geld aan moet blijven gaan anousch, en anders gewoon daar niet meer oppassen tot je je geld hebt ...
Gast- Gast
Lily schreef:wat vervelend dat je zo achter je geld aan moet blijven gaan anousch, en anders gewoon daar niet meer oppassen tot je je geld hebt ...
Ja ik moest gister eigenlijk. En toen heb ik gewoon gezegd dat ik niet meer kom.
En ze begreep het ook wel. Ze zei ook ik zou ook niet voor niks op gaan passen.
Gast- Gast
wat gaan jullie vandaag allemaal doen, of zit iedereen al buiten? Het is zo rustig.
Gast- Gast
Hee Anousch, heb net je berichtje via hyves ontvangen! Maar wat een streek zeg dat jij je geld nog niet hebt!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er weer... Moest even snel weg
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:wat gaan jullie vandaag allemaal doen, of zit iedereen al buiten? Het is zo rustig.
Naar de speeltuin, kijken of mn geld er is en misschien als ik op tijd terug ben van de speeltuin nog de stad in.
Maar moet eerst maar eens gaan douchen
Gast- Gast
Lily schreef:wat gaan jullie vandaag allemaal doen, of zit iedereen al buiten? Het is zo rustig.
Wat wakker worden, daarna wat eten en vanmiddag gaan werken.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Bewolking? Het is hier stralend.. Blauwe lucht, felle zon..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Ik ga zo de BBQ`s schoonmaken!
Succes!!
Gast- Gast
Het klaart hier nu wat op, nog wel wat stapelwolken.
Toen ik het typte was de zon er nog niet door heen!
Maar het is wel warm/benauwd buiten
Toen ik het typte was de zon er nog niet door heen!
Maar het is wel warm/benauwd buiten
Gast- Gast
Wij gaan zaterdag Bbq-en!!
Vriend gaat samen met zijn broertje de achtertuin opnieuw betegelen en als beloning gaan we bbq-en.
Gelukkig ben ik er op tijd achter want ja ik moet natuurlijk de boodschappen doen en mijn vriend vergeet wel eens wat te melden..
Vriend gaat samen met zijn broertje de achtertuin opnieuw betegelen en als beloning gaan we bbq-en.
Gelukkig ben ik er op tijd achter want ja ik moet natuurlijk de boodschappen doen en mijn vriend vergeet wel eens wat te melden..
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: