Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfels...

+5
Maple
snowflakes
Minx
Siamsa
Juno
9 plaatsers

Ga naar beneden

Twijfels... Empty Twijfels...

Bericht  Juno za 3 aug 2013 - 22:20

*

Laatst aangepast door Juno op vr 6 sep 2013 - 9:53; in totaal 2 keer bewerkt

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels... Empty Re: Twijfels...

Bericht  Siamsa za 3 aug 2013 - 22:53

Ik wil graag tegen je zeggen dat ik het knap en goed van je vindt dat je je vriend eerlijk verteld hebt wat er aan de hand is. In mijn vriendenkring is het in de afgelopen tijd twee keer voorgekomen dat een relatie plotseling werd verbroken, zonder enige 'voorkennis'. Het klinkt inderdaad alsof je al een keuze hebt gemaakt. Twijfels zijn normaal volgens mij als je in deze situatie zit, maar je komt er inderdaad nooit achter als je door blijft gaan zoals nu. Is het niet een optie om tijdelijk ergens anders te gaan wonen en even geen contact te hebben? Zodat je kunt kijken of dat opluchting geeft of juist niet? Heel veel succes en sterkte met wat er allemaal nog gaat komen:hug:

Laatst aangepast door Siamsa op zo 4 aug 2013 - 1:50; in totaal 3 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Minx za 3 aug 2013 - 22:56

Ik zou wat tijd voor jezelf nemen en er in ieder geval over praten. Dat heeft mij toen in ieder geval heel veel inzicht gegeven. Als je het gevoel hebt iets te missen en niet precies weet wat is dat erg moeilijk, helemaal als je niet duidelijk aan kan geven wat. Luister vooral naar je gevoel. Zie je toekomst met hem. Zie jij jullie samen in het bejaardenhuis zitten. Blijven twijfelen is niet eerlijk tegenover jezelf maar ook niet tegenover hem.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  snowflakes za 3 aug 2013 - 22:57

Ik herken veel van je verhaal, heb zo'n 3 jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Mijn gevoelens voor mijn toenmalige vriend waren ook erg veranderd, voelde voor mij meer als een broer dan echt als mijn vriend. Erg naar was het, mijn toenmalige vriend was ook echt een schat en ik wilde hem absoluut niet kwetsen Sad. Ik heb het uiteindelijk wel uitgemaakt, achteraf gezien een goede keuze. De eerste tijd nadat het uitging was het echt zoeken naar een nieuwe manier van omgaan met elkaar, maar nu zijn we gelukkig nog steeds goed bevriend (en hebben we allebei een nieuwe relatie waarin we ons allebei fijner voelen). 

Wil je veel sterkte wensen, het is een moeilijke periode I love you .
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249

Bericht  Maple za 3 aug 2013 - 23:09

Maar is het alleen het verliefde gevoel wat weg is? Want je geeft aan nog wel heel veel van hem te houden. Of is het gevoel sowieso heel anders?

Het verliefde gevoel gaat naarmate je relatie vordert vaak weg, dat is eigenlijk heel normaal. Er zij mensen die eeuwig verliefd blijven in hun relatie, tot bejaard aan toe, maar die zijn echt heel schaars Wink Dat je verliefde gevoel weg is betekent niet dat je relatie niet meer goed zit. Ik zou dus wel proberen na te gaan bij mezelf wélk gevoel het dan is wat maakt dat je je zo voelt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Juno zo 4 aug 2013 - 1:37

*

Laatst aangepast door Juno op vr 6 sep 2013 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Steep zo 4 aug 2013 - 1:59

Ik vind het heel knap een eerlijk dat je zo open bent naar hem toe. Ik heb op de plek van je vriend gezeten en hoe gek het ook klinkt, ik heb die openheid en eerlijkheid die mijn toemalige vriend toen gaf wel gewaardeerd (hoe lastig en confronterend ook soms). Heel veel sterkte en succes vandaag.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Victoria- ma 5 aug 2013 - 9:18

Hoe is het gesprek verlopen Juno?
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Bericht  Juno wo 7 aug 2013 - 8:42

*

Laatst aangepast door Juno op vr 6 sep 2013 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Appeltje wo 7 aug 2013 - 8:54

Wat moeilijk Juno.. ik begrijp dat het heel erg moeilijk is om definitief een knoop door te hakken.
Misschien past hij uiteindelijk niet zo goed bij jou, vooral omdat je er steeds weer opnieuw tegenaan loopt. Als je het niet kunt accepteren dat hij zo is, kun je beter voor jezelf kiezen. Je kunt iemand niet veranderen, een klein beetje misschien maar niet helemaal.. dus ik denk dat je over 10 jaar hier nog steeds tegenaan loopt.

Heel veel succes met je beslissing!
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Juno wo 7 aug 2013 - 9:11

*

Laatst aangepast door Juno op vr 6 sep 2013 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tabbert wo 7 aug 2013 - 10:52

Ik heb echt respect voor het feit dat je zo open kaart speelt, maar ondanks dat je nu nog een beetje twijfel (waarschijnlijk omdat het best eng is om het vertrouwde achter te laten en opnieuw te beginnen) is het ook fijn voor hem dat er een definitieve knoop door wordt gehakt. Valse hoop en flinke onzekerheid is ook niet fijn.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud