Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfels..

2 plaatsers

Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Twijfels..

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 3:00

Ik twijfel de laatste tijd over mn relatie. We hebben het heel erg leuk, gezellig etc, maar ik twijfel over de toekomst. Mn vriend heeft Asperger, maar ik weet niet goed of het daardoor komt (de dingen waar ik me aan erger).
Ik vind het fijn om 'zoveel mogelijk' tijd samen door te brengen, van mn vriend lijkt het meer alsof hij dat wil voorkomen. Zo zouden we bv afgelopen donderdag afspreken, we waren allebei vrij. Maar dan komt hij pas om 17uur aankakken en hebben we maar een paar uurtjes samen, want hij moest eerst nog sporten. Maarja, dat had ook veel eerder gekund, dan had hij ook eerder kunnen komen. Zo ook vandaag, ik moest werken en heb hem om 12:30 gewhatsapped dat ik klaar ben. Ik heb nu nog geen reactie gehad, maar ik weet dat hij geen plannen had vandaag. Behalve dus sporten, maargoed, zelfde verhaal dus. Ik heb bereikbaarheidsdienst van mn werk dus ik kan niet echt ergens heen, dat weet hij.
Misschien stel ik me te afhankelijk op, maar ik zou het wel fijn vinden om hem een keer méér dan 1 dag te zien! En tsja, als het nu al zo gaat, hoe zal het dan zijn als we evt. gaan samenwonen. Wat ook nog een issue kan gaan worden, want hij wil niet bij mij in de stad wonen en ik niet bij hem in 't dorp. Aangezien ik een koophuis heb en hij huur, ga ik absoluut niet toegeven.
Al met al vraag ik me af of dit nog wel zin heeft op deze manier. Ik weet niet wat ik met dit topic wil bereiken, moest het gewoon even kwijt denk ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Re: Twijfels..

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 3:12

Wat voor leven hebben jullie? Werken jullie fulltime/parttime? En jullie zien elkaar één keer per week?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Re: Twijfels..

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 3:13

Heb je al een keer bij hem aangekaart dat je hem graag vaker zou zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Re: Twijfels..

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 3:19

Rood schreef:Wat voor leven hebben jullie? Werken jullie fulltime/parttime? En jullie zien elkaar één keer per week?

We werken allebei. Hij werkt 36 uur en ik 34. Ik ben iedere donderdag vrij, hij om de week. We zien elkaar 1 of 2 keer per week. Laat zeggen bij elkaar opgeteld ongeveer een kleine 2 dagen. We wonen 15 km uit elkaar, dus niet super ver ofzo..

@ Eline: Ja, maar dan zegt hij dat hij ook tijd wil om te sporten bv. En te gamen, want dat vind hij niet gezellig als ik er ben. Terwijl ik al heb gezegd dat als we elkaar wat meer zouden zien het ook niet erg is als je even gaat gamen. Maarja als je elkaar maar een paar uur ziet is dat idd niet gezellig nee. Dat sporten vind ik trouwens onzin (je snapt, ik sport niet :P) want dat kan hij ook 's avonds doen en waarom perse 3x per week.. Keertje minder kan ook geen kwaad lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Re: Twijfels..

Bericht  Serena za 24 maa 2012 - 10:24

Amazzonia schreef:
Rood schreef:Wat voor leven hebben jullie? Werken jullie fulltime/parttime? En jullie zien elkaar één keer per week?

We werken allebei. Hij werkt 36 uur en ik 34. Ik ben iedere donderdag vrij, hij om de week. We zien elkaar 1 of 2 keer per week. Laat zeggen bij elkaar opgeteld ongeveer een kleine 2 dagen. We wonen 15 km uit elkaar, dus niet super ver ofzo..

@ Eline: Ja, maar dan zegt hij dat hij ook tijd wil om te sporten bv. En te gamen, want dat vind hij niet gezellig als ik er ben. Terwijl ik al heb gezegd dat als we elkaar wat meer zouden zien het ook niet erg is als je even gaat gamen. Maarja als je elkaar maar een paar uur ziet is dat idd niet gezellig nee. Dat sporten vind ik trouwens onzin (je snapt, ik sport niet :P) want dat kan hij ook 's avonds doen en waarom perse 3x per week.. Keertje minder kan ook geen kwaad lijkt me.

Ik weet niet in hoeverre je vriend asperge heeft, bij de ene is het duidelijke zichtbaar dan anderen maar dikgedrukte heeft dus juist te maken met regelmaat en dat andere manieren niet mogelijk zijn (volgens hem door asperge/a.utisme) Dit herken ik tenminste bij mijn broer, die heeft heel sterk dat dingen op bepaalde manieren en tijden moet gebeuren en heel erg gescheiden levens: werk is werk/ thuis is thuis/ vriend is vriend, enz. Dat is dan (bijna) niet te combineren.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Re: Twijfels..

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 2:26

Misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor, en ik bedoel het ook echt niet rot. Maar zou het niet kunnen zijn dat je het niet meer ziet zitten vanwege de asperger, maar daardoor ook over andere dingen na gaat denken? Het niet willen wonen in dezelfde woonplaats enzo? Ik kan me het wel voorstellen hoor, dat je elkaar vaker wil zien. Alleen als regelmaat erg belangrijk is voor hem, is het misschien ook niet goed om hem te pushen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Re: Twijfels..

Bericht  Bliss zo 25 maa 2012 - 4:40

Het lijkt me erg moeilijk om met iemand te leven die Asperger heeft. Inderdaad, structuur en regelmaat zijn dan erg belangrijk en spontaan afspreken zit er wat minder in. Het is aan jou of je hiermee kunt leven. Het zal geen onwil van hem zijn; het komt natuurlijk grotendeels door de Asperger en je kunt hem bepaalde trekjes dan ook niet kwalijk nemen. Neemt niet weg dat jij je hier koste wat kost op moet aanpassen! Ik begrijp heel goed dat jij niet toegeeft wat het huis betreft, een koophuis doe je niet zomaar weg. Moeilijke situatie dus, waar je vooral zelf heel veel over na moet denken en het ook met hem over moet hebben.
Sterkte!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels.. Empty Re: Twijfels..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum