Twijfels
+5
Droopy28
Snoes
TukTuk
SoGood
Chocolate Cookie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Twijfels
Ik weet niet zo goed waar dit topic het beste past dus ik plaats 'm maar ff hier..
Zoals bij sommige misschien bekend was krijg ik deze maand mijn tattoo. Nu is het zo, toen ik de afspraak maakte om 'm te laten zetten keek ik er echt naar uit. Maar inmiddels zit ik mezelf af te vragen of het wel bij me past. Ik twijfel er echt behoorlijk aan.
Vrienden zeggen allemaal dat ik het gewoon moet doen want t ontwerp is erg mooi. Maar voor mij gaat t niet alleen voor t ontwerp maar ook het verhaal erachter. Ik vind het wat makkelijk gezegt, t zit er wel voor altijd.
Wie kan me wijze raad geven, of zijn deze twijfels normaal?
Zoals bij sommige misschien bekend was krijg ik deze maand mijn tattoo. Nu is het zo, toen ik de afspraak maakte om 'm te laten zetten keek ik er echt naar uit. Maar inmiddels zit ik mezelf af te vragen of het wel bij me past. Ik twijfel er echt behoorlijk aan.
Vrienden zeggen allemaal dat ik het gewoon moet doen want t ontwerp is erg mooi. Maar voor mij gaat t niet alleen voor t ontwerp maar ook het verhaal erachter. Ik vind het wat makkelijk gezegt, t zit er wel voor altijd.
Wie kan me wijze raad geven, of zijn deze twijfels normaal?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Twijfels
Niet doen! Je staat er niet volledig achter.. Het is niet zomaar een beslissing! Misschien komt er ooit een dag wanneer het wel helemaal goed voelt, maar voor nu.. Ik zou wachten.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou idd ook wachten! Als je over 2 maanden denkt "ik wil het toch!" is die afspraak snel genoeg weer gemaakt Andersom is iets lastiger.. En gewoon naar je eigen gevoel luisteren en niet laten overhalen door je vrienden.. Zij hoeven er niet mee te lopen, jij wel.. En dat je twijfelt is geen goed teken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Kan je zo laat je afspraak wel afzeggen? Het is nl al over 2,5 week...
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Kan je zo laat je afspraak wel afzeggen? Het is nl al over 2,5 week...
Vast wel.. En wat willen ze anders doen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Geen idee, maar kan me voorstellen dat daar kosten aan vast zitten.Sogood schreef:Chocolate Cookie schreef:Kan je zo laat je afspraak wel afzeggen? Het is nl al over 2,5 week...
Vast wel.. En wat willen ze anders doen?
Chocolate Cookie- Ratel
Maar CC, je wilde hem toch juist vanwege het verhaal erachter en de betekenis? Je twijfels hadden toch een andere oorzaak?
Gast- Gast
Klopt, das nog steeds wel zo. Maar ik denk nu steeds meer dat het niet echt iets voor mij is. Andere oorzaak? Huh?Maple schreef:Maar CC, je wilde hem toch juist vanwege het verhaal erachter en de betekenis? Je twijfels hadden toch een andere oorzaak?
Chocolate Cookie- Ratel
ja, toekomstig werk, had je me van de week verteld op msn? Maar je wilt dit al zó lang en je was zó laaiend enthousiast over het ontwerp.. Bij twijfel niet doen, dat vind ik wel. Maar als ik bedenk hoe graag je dit wilde en hoe lang je al zegt dit te willen vraag ik me af of je juist geen spijt gaat krijgen als je het niet doetChocolate Cookie schreef:Klopt, das nog steeds wel zo. Maar ik denk nu steeds meer dat het niet echt iets voor mij is. Andere oorzaak? Huh?Maple schreef:Maar CC, je wilde hem toch juist vanwege het verhaal erachter en de betekenis? Je twijfels hadden toch een andere oorzaak?
Gast- Gast
Ja klopt, maar de twijfel of het wel bij mij past is wel het ergst. Ik weet van mezelf dat je in principe de tattoo niet ziet (behalve in bikini).Maple schreef:ja, toekomstig werk, had je me van de week verteld op msn? Maar je wilt dit al zó lang en je was zó laaiend enthousiast over het ontwerp.. Bij twijfel niet doen, dat vind ik wel. Maar als ik bedenk hoe graag je dit wilde en hoe lang je al zegt dit te willen vraag ik me af of je juist geen spijt gaat krijgen als je het niet doetChocolate Cookie schreef:Klopt, das nog steeds wel zo. Maar ik denk nu steeds meer dat het niet echt iets voor mij is. Andere oorzaak? Huh?Maple schreef:Maar CC, je wilde hem toch juist vanwege het verhaal erachter en de betekenis? Je twijfels hadden toch een andere oorzaak?
Maar wat (ik geloof) SG al zei: een nieuwe afspraak is zo weer gemaakt.
Ik weet ook nog niet of ik het nog even een kans wil geven dat het 'goede gevoel' weer terug komt. En of dat nut heeft.
Chocolate Cookie- Ratel
Als je nu twijfelt, zou ik het niet doen. Ook al wil je het blijkbaar erg graag owv de betekenis erachter.
Je moet hier wel 100% achterstaan, want het is niet iets wat je zomaar ongedaan kan maken.
En mocht je toch spijt hebben dat je de afspraak hebt geannuleerd en toch graag die tattoo wilt, dan kan je gewoon toch weer een nieuwe afspraak maken? Dat lijkt me dan een kleintje, ook al moet je dan misschien wel weer een tijd wachten, beter dat dan met een tattoo zitten waar jij je niet goed bij voelt.
Je moet hier wel 100% achterstaan, want het is niet iets wat je zomaar ongedaan kan maken.
En mocht je toch spijt hebben dat je de afspraak hebt geannuleerd en toch graag die tattoo wilt, dan kan je gewoon toch weer een nieuwe afspraak maken? Dat lijkt me dan een kleintje, ook al moet je dan misschien wel weer een tijd wachten, beter dat dan met een tattoo zitten waar jij je niet goed bij voelt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Als je nu teveel twijfelt of het wel bij je past zou ik het echt niet doen!
Een tattoo zetten is zo gebeurd (bij wijze van) maar weghalen gaat niet zo makkelijk :-)
Als het goed is doen ze bij de tattooshop niet moeilijk hoor...
Een tattoo zetten is zo gebeurd (bij wijze van) maar weghalen gaat niet zo makkelijk :-)
Als het goed is doen ze bij de tattooshop niet moeilijk hoor...
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
2,5 week van te voren is ruim zat.
Bij twijfel nooit doen, krijg je spijt van en dat zeg ik uit ervaring!
Bij twijfel nooit doen, krijg je spijt van en dat zeg ik uit ervaring!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als je twijfelt niet doen hoor!! Zonde!
Als je het zeker weet kan je nog altijd naar de shop gaan.
Als je het zeker weet kan je nog altijd naar de shop gaan.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Dankjulliewel voor de reacties. Het lijkt me voor mezelf nu ook beter om de afspraak te annuleren
Chocolate Cookie- Ratel
Lieve schat, bij twijfel NIET doen!
Denk er dan liever nog wat langer over na ..
Goed van je dat je de afspraak gaat annuleren!
Laat je niet onder druk zetten van anderen hoor!
Gast- Gast
Parels schreef:Lieve schat, bij twijfel NIET doen!
Ohja, is het niet mogelijk om eerst het plakplaatje te vragen en daar even een paar dagen mee rond te lopen?
Misschien dat je dan toch echt van gedachten veranderd.
Gast- Gast
Ik heb van de zomer een hennatattoo gehad om te kijken wat ik ervan vond. Dat pakte positief uit. Ik weet ook echt niet waarom ik nu zo twijfel, terwijl ik er zo zeker ervan was. Zijn wel dingen die mee kunnen spelen en dat heeft dan ook enigzins te maken met de betekenis erachter.Parels schreef:Parels schreef:Lieve schat, bij twijfel NIET doen!
Ohja, is het niet mogelijk om eerst het plakplaatje te vragen en daar even een paar dagen mee rond te lopen?
Misschien dat je dan toch echt van gedachten veranderd.
Mijn gevoel gaat gewoon n beetje van hot naar her.
Edit: ik weet wel wat mij doet twijfelen, maar niet waarom ik dat doe verder en waarom nu pas.
Chocolate Cookie- Ratel
Bij twijfel niet doen, en zeker niet in het geval van een tattoeage.
Een piercing is er nog uit te halen, een tattoeage heb je (in principe) voor het leven. Daar moet je wel 100% achter staan.
Een piercing is er nog uit te halen, een tattoeage heb je (in principe) voor het leven. Daar moet je wel 100% achter staan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je al afgebeld?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: