Opleiding pedagogiek en werken in kinderopvang?
+3
Cheesegirl
Emma_
JD
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opleiding pedagogiek en werken in kinderopvang?
Even een vraagje namens een vriendin van mij...
Zij zit in haar laatste jaar van de opleiding Pedagogiek, is bijna klaar (nog 2 tentamens)
Ze vind de kinderopvang superleuk om in te werken, en is hard op zoek naar een baan, maar volgens haar bronnen mag je als pedagogiek student niet in de kinderopvang werken, volgens haar mag je zelfs niet in de kinderopvang werken als ze straks haar pedagogiek papiertje op zak heeft...
Ik werk al heel wat jaartjes in de kinderopvang, en weet toch echt zeker dat ik heel wat meiden heb gesproken die invalwerk deden terwijl ze daarnaast de opleiding pedagogiek deden....
En helemaal met het diploma van pedagogiek op zak mag je toch in de kinderopvang werken lijkt mij? Ik vond t zo;n raar verhaal....
Ze heeft nu dus de hoop opgegeven, werkt op een callcenter, en neemt niet eens de moeite om op een kdv te solliciteren omdat ze volgens haar niet wordt aangenomen....en dat vind ik zo zonde...
Dus, weten jullie dat??
Zij zit in haar laatste jaar van de opleiding Pedagogiek, is bijna klaar (nog 2 tentamens)
Ze vind de kinderopvang superleuk om in te werken, en is hard op zoek naar een baan, maar volgens haar bronnen mag je als pedagogiek student niet in de kinderopvang werken, volgens haar mag je zelfs niet in de kinderopvang werken als ze straks haar pedagogiek papiertje op zak heeft...
Ik werk al heel wat jaartjes in de kinderopvang, en weet toch echt zeker dat ik heel wat meiden heb gesproken die invalwerk deden terwijl ze daarnaast de opleiding pedagogiek deden....
En helemaal met het diploma van pedagogiek op zak mag je toch in de kinderopvang werken lijkt mij? Ik vond t zo;n raar verhaal....
Ze heeft nu dus de hoop opgegeven, werkt op een callcenter, en neemt niet eens de moeite om op een kdv te solliciteren omdat ze volgens haar niet wordt aangenomen....en dat vind ik zo zonde...