Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

+2
loesje
Mida4you
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 6:36

Lieskuh schreef:
Dromertje schreef:
Mirjam4you schreef:
Lieskuh schreef:En als je nu een tuitbeker ergens neerzet waar ze er zelf bij kan zodat ze zelf wat kan pakken? Zo kan ze het pakken wanneer ze het zelf wil en wordt het niet zo 'opgedrongen'.

Bedankt voor je tip maar heb ik ook al geprobeerd. Gewoon in haar omgeving zetten maar dan pakt ze hem en gaat ze bijten op de speen en aan de fles zelf.

Dat hoort bij het ontdekken, ze weet nu nog niet dat ze eraan moet zuigen, dat moet ze per ongeluk een keertje doen, -en nog een keer, en nog een keer- voordat ze het zuigen gaat linken aan het drinken dat eruit komt. Dat heeft tijd nodig.
Dit was ook mijn eerste gedachte. Die kleintjes hebben dat echt niet 1, 2, 3 door hoe dat werkt.

Nee maar goed, haar dochtertje drinkt dus ook niets anders uit een gewone fles waar ze normaal dr melk gewoon uit drinkt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 6:38

Roos schreef:Die van mij moet ook niks anders dan melk. Heb ook alles geprobeerd. Zondag hadden we een verjaardag en de dipsap vergeten. Mijn nichtje had wel pure biologische appelsap. Dit met water aangelengd vond hij heeeeerlijk! Misschien dat je dit eens kunt proberen.

Een rietjesbeker heb ik trouwens nog niet geprobeerd, dat wordt het volgende... angel

Toch vraag ik me af waarom mensen dingen zoals biologische appelsap aanlengen met water...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Mida4you wo 20 apr 2011 - 7:30

Nouja ik blijf maar gewoon door proberen en bied het ook elke dag aan. Er zal vast ooit een dag komen dat ze gaat drinken smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 7:39

Mirjam4you schreef:Nouja ik blijf maar gewoon door proberen en bied het ook elke dag aan. Er zal vast ooit een dag komen dat ze gaat drinken smile

Inderdaad! Dat had mijn dochter met brood, moest ze echt niks van hebben, duwde het vol afkeer van haar blad af, maar afgelopen week, toen ik even niet op zat te letten, zat ze toch mooi aan een korst te sabbelen. Ik ben ervan overtuigd dat kinderen dit soort dingen over het algemeen perfect zelf kunnen regelen. Zolang zij niet te weinig vocht krijgt zou ik het haar lekker zelf laten regelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Annemie wo 20 apr 2011 - 7:45

Dromertje schreef:
Mirjam4you schreef:Nouja ik blijf maar gewoon door proberen en bied het ook elke dag aan. Er zal vast ooit een dag komen dat ze gaat drinken smile

Inderdaad! Dat had mijn dochter met brood, moest ze echt niks van hebben, duwde het vol afkeer van haar blad af, maar afgelopen week, toen ik even niet op zat te letten, zat ze toch mooi aan een korst te sabbelen. Ik ben ervan overtuigd dat kinderen dit soort dingen over het algemeen perfect zelf kunnen regelen. Zolang zij niet te weinig vocht krijgt zou ik het haar lekker zelf laten regelen!

Helemaal mee eens , komt allemaal vanzelf.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Mida4you wo 20 apr 2011 - 7:54

Oke, ja ik probeer het al een hele tijd ( ik denk al 1,5 maand ) omdat ze nu niet zoveel vocht binnenkrijgt eigenlijk. Ze krijgt 3 flessen van 180 ml + 6 schepjes maar drinkt de fles nooit helemaal leeg. Als ze alle flessen leeg zou drinken zou ze uitkomen op 540 ml op een dag maar zover komt ze nooit. Ze zit wel onder de 500 ml ( maarja ze krijgt fruithap en daar zit natuurlijk ook wel weer wat vocht in ) En anders bel ik binnenkort eens met het cb, kijken wat hun ervan zeggen. Ondanks dat ze niet meer vocht wil dan alleen haar flessen heeft wel goede plasluiers.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 9:05

Lust ze geen stukjes komkommer? N is er helemaal gek op en dagen waarop ze slecht drinkt geef ik haar wat komkommer omdat daar wel veel vocht in zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Mida4you wo 20 apr 2011 - 18:33

Coco schreef:Lust ze geen stukjes komkommer? N is er helemaal gek op en dagen waarop ze slecht drinkt geef ik haar wat komkommer omdat daar wel veel vocht in zit.

Komkommer hebben we 2x geprobeerd en dat vond ze heerlijk. Dat is nog wel een idee, thanx Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........ - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje 8maand wil niet anders drinken dan fles........

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum