Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dochtertje wil fles bijna niet drinken

5 plaatsers

Ga naar beneden

dochtertje wil fles bijna niet drinken Empty dochtertje wil fles bijna niet drinken

Bericht  duckie wo 25 mei 2011 - 2:59

mijn dochtertje wil sinds van de week heel moeilijk de fles leeg drinken, maak 5 x per dag een fles van 180 +6 klaar maar heel vaak blijft er nog ruim 60cc of soms nog meer inzitten.... Ze wil gewoon echt niet meer. Heb haar vandaag maar n heel potje fruit gegeven en strax nog groente zodat ze in ieder geval wel wat vocht binnen krijgt. Wat kan ik nog meer doen? Dixsap of iets anders aan sap?
Waar kan dit van komen?
Ze begint nu veel dingen te ontdekken (kruipbeweging achteruit komt ze al een eindje, lekker brabbelen, en meer dingen pakken enz) zou het daar van kunnen? Of nog steeds door tandjes?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dochtertje wil fles bijna niet drinken Empty Re: dochtertje wil fles bijna niet drinken

Bericht  loesje wo 25 mei 2011 - 3:05

het kan een sprongetje zijn maar het kan ook komen omdat je bijvoeding geeft dat dan daar al vol van zit en dat lekkerder vind. mijn zoontje ging ook minder drinken uit de fles door bijvoeding. je kunt voor extra vocht ook diksap geven of heel verdunt carvancevitan zo heb ik het gedaan.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

dochtertje wil fles bijna niet drinken Empty Re: dochtertje wil fles bijna niet drinken

Bericht  Pussycat wo 25 mei 2011 - 3:06

Ze eet dus wel goed d'r groente en fruit?
Misschien vind ze dit nu lekkerder nu ze dat aan het ontdekken is en kan er dus een fles af? Of kan dat nog niet zo vroeg?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dochtertje wil fles bijna niet drinken Empty Re: dochtertje wil fles bijna niet drinken

Bericht  Nijntje wo 25 mei 2011 - 3:50

volgens mij krijgt ze genoeg binnen als ze nog 5x een fles krijgt van 180 (dus 200ml voeding) en dan nog een fruithap.
Mijn dochter kreeg toen nog maar 4 flessen. Dus misschien heeft ze wel genoeg aan de flessen zoals ze die nu krijgt.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

dochtertje wil fles bijna niet drinken Empty Re: dochtertje wil fles bijna niet drinken

Bericht  Teddyaapje wo 25 mei 2011 - 4:17

Ik zou de voedingen op verzoek geven. Als ze genoeg heeft heeft ze genoeg (al moet je idd zorgen dat ze voldoende vocht binnenkrijgt). T heeft ook een tijdje moeilijk gedaan met de fles en dan zette we die vaak even weg, maar wel binnen zijn zicht. Als hij was afgeleid door iets keek hij daar even naar tot hij de fles weer zag en die weer heel graag wilde hebben. Ook kun je eens proberen of ze wel uit een (gewone) beker wil drinken. Dat hebben we bij T ook gedaan als hij de fles niet meer interessant genoeg vond.
Ik zou persoonlijk niet snel iets anders geven dan melk (of evt. water) als ze aan zoetigheid gewend raakt gaat ze misschien telkens de melk weigeren.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dochtertje wil fles bijna niet drinken Empty Re: dochtertje wil fles bijna niet drinken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum