Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Mida4you za 26 maa 2011 - 4:37

Sinds afgelopen woensdag is Z. niet lekker, ze had koorts en overgeven. Maar nu is het sinds gisteren een stuk beter met haar. Alleen wil ze echt niet meer drinken. Als ze de fles ziet wordt ze al helemaal panisch. Geen idee waar dit opeens vandaan komt.... We hebben alles, maar dan ook echt alles geprobeerd. Fles in de box, afleiden met speeltje, flesje in bed, en nog veel meer. Kortom alles. Nu geven we haar af en toe lepeltjes met vocht. Water met een heeeel klein beetje diksap, maar na 6 of 7 lepeltjes houdt ze dat ook voor gezien.... Fruit en groentehap wil ze wel maarja daar zit niet genoeg vocht in.

Ik vind het echt erg want zo krijgt ze haast geen vocht binnen. Dit duurt al 2,5 dag en ik dacht dat de koorts het probleem was dat ze geen fles meer wil, maar haar temperatuur is sinds gisterochtend alweer normaal...
Als dit zo aanhoudt en ze doet maandag nog zo raar bel ik het CB....

Is er iemand die dit herkend?? En wat kan ik eraan doen? Cry
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 4:40

Heeft ze al 2.5 dag niet meer dan af en toe die lepeltjes vocht binnen gekregen?
Dan zou ik de HAP even bellen en niet tot maandag wachten voor het CB.

Kleine kinderen kunnen heel erg snel uitdrogen.
Misschein is er niks aan de hand.. H heeft het een tijd geleden ook een week gehad dat ze nauwelijks dronk.
De huisarts vond het dan altijd we prettig als we haar even kwamen laten zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Mida4you za 26 maa 2011 - 4:42

Hazeltje schreef:Heeft ze al 2.5 dag niet meer dan af en toe die lepeltjes vocht binnen gekregen?
Dan zou ik de HAP even bellen en niet tot maandag wachten voor het CB.

Kleine kinderen kunnen heel erg snel uitdrogen.
Misschein is er niks aan de hand.. H heeft het een tijd geleden ook een week gehad dat ze nauwelijks dronk.
De huisarts vond het dan altijd we prettig als we haar even kwamen laten zien.

's ochtends met de 1e fles gaat er ongeveer 90 cc in en de laatste fles voordat ze naar bed gaat ongeveer 100 cc. Dus dat is lang niet genoeg..... Ik wacht inderdaad morgen nog even af en anders bel ik de dokter inderdaad. Maar verder is ze wel vrolijk en levendig....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Nijntje za 26 maa 2011 - 4:43

zou ze misschien uit een tuitbeker willen drinken?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Mida4you za 26 maa 2011 - 4:44

Tuitbeker snapt ze nog niet. Die biedt ik ook al wekenlang aan... Ik help haar wel en dan krijgt ze een paar druppeltjes naar binnen maar verder kauwt ze alleen op de speen van de tuitbeker.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 4:44

En als je nog geen tuitbeker voor handen hebt, probeer het dan eens uit een gewone beker? Wel helpen natuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Mida4you za 26 maa 2011 - 4:45

Haha beker probeer ik ook smile Alleen krijgt ze het in haar mond maar dan laat ze alles weer langs haar mondhoeken naar buiten lopen.

Heel lief van jullie, die tips...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Susan za 26 maa 2011 - 5:11

Je zou eventueel nog een oefenbeker van Difrax kunnen proberen met uitsparing voor de neus. Misschien vindt ze dat prettiger dan een gewone beker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  loesje za 26 maa 2011 - 5:20

herkenbaar heeft ons zoontje 10 dagen gedaan hij was ook erg ziek en wilde niet drinken daardoor. wat je kan proberen is eens zelf gaan drinken uit een colafles en dit de kleine laten zien zovan ik drink ook uit een fles! dat hielp bij onze kleine heel erg en daarbij niks forseren heel belangrijk!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  loesje za 26 maa 2011 - 5:50

oja telang geen eten is ook niet goed voor zo'n kleintje (uitdroging) dan zou ik na de huisarts gaan en hem door laten sturen naar het ziekenhuis zodat hij tijdelijk een zonde krijgt totdat hij wel eet.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 5:55

loesje schreef:oja telang geen eten is ook niet goed voor zo'n kleintje (uitdroging) dan zou ik na de huisarts gaan en hem door laten sturen naar het ziekenhuis zodat hij tijdelijk een zonde krijgt totdat hij wel eet.

Maar dat doet ze wel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  loesje za 26 maa 2011 - 6:32

ow sorry niet goed gelezen Embarassed heeft ze geen spruw in haar mondje zitten? dan doet drinken namelijk pijn.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Mida4you za 26 maa 2011 - 8:24

Nee, ze heeft geen spruw. Vanavond heeft ze godzijdank 190 cc naar binnen gewerkt (A) Ik hoop dat het morgen wat beter gaat dan afgelopen dagen.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Z. wil niet meer drinken uit de fles??!! Empty Re: Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum