Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overgang van hypoallergeen naar standaard

3 plaatsers

Ga naar beneden

Overgang van hypoallergeen naar standaard Empty Overgang van hypoallergeen naar standaard

Bericht  nillis zo 17 apr 2011 - 20:58

Hallo allemaal

Hoer verliep bij jullie de overgang van hypo-allergeen naar standaard.
Wij zijn met T nu overgegaan naar standaard voeding, maar ze is nu heel huilerig en ik weet niet of dit van de voeding komt of van tandjes. Ze heeft ook veel poepluiers en kapotte billen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van hypoallergeen naar standaard Empty Re: Overgang van hypoallergeen naar standaard

Bericht  loesje zo 17 apr 2011 - 22:06

nee ik denk dat dat van de tandje komt alex kreeg bultjes en was wat huilerig toen we overstapte van pepti naar standaard maar dat was na een paar dagen weg
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van hypoallergeen naar standaard Empty Re: Overgang van hypoallergeen naar standaard

Bericht  liesje zo 17 apr 2011 - 22:10

nillis schreef:Hallo allemaal

Hoer verliep bij jullie de overgang van hypo-allergeen naar standaard.
Wij zijn met T nu overgegaan naar standaard voeding, maar ze is nu heel huilerig en ik weet niet of dit van de voeding komt of van tandjes. Ze heeft ook veel poepluiers en kapotte billen.

ik denk eerder dat het van de tandjes is. meestal als het van de voeding is gaan ze spugen. dat is mijn ervaring geweest al zitten we nu wel op standaard van Nestle lief voor het buikje weet niet of je die kent. en hier doet N het goed op

veel s6
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van hypoallergeen naar standaard Empty Re: Overgang van hypoallergeen naar standaard

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 1:13

Volgens mij zijn wij redelijk plotseling overgegaan. Ik wist niet dat je het eerst moet gaan mengen, toen ik daar achter kwam hebben we dat nog een paar dagen gedaan en toen waren we 'over'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van hypoallergeen naar standaard Empty Re: Overgang van hypoallergeen naar standaard

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum