Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van standaard 1 naar standaard 2 voeding

+2
PapillonRose
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  duckie wo 15 jun 2011 - 6:11

mn dochtertje is nu 6 maand dus gaan we straks over op de standaard 2 voeding. moet je dit eigenlijk nog mengen met elkaar? of kan je zo van de een op de andere fles over? ik meen iets te herinneren dat je moest mengen maar ik kan het nergens terug vinden (dus k weet ook niet hoe ik hier dan bij kom eigenlijk maar....)

en ik heb bij mn ouders altijd n pak staan maar dat is nu op dus geef ik voor daar alvast een nr 2 voeding mee.... maar dan heb ik hier nog een pak 1 staan... dan zal het zo zijn dat ze hier nog de standaard 1 voeding krijgt en daar maandag en dinsdag de standaard 2 en dan thuis nog weer een paar dagen de standaard 1 en dan als die op is gaan we hier verder met de standaard 2. .... kan dit kwaad?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 6:16

Ik heb het altijd gemengd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  PapillonRose wo 15 jun 2011 - 6:32

Ik dacht dat je in één keer over kon gaan als het exact dezelfde voeding is (zelfde merk) alleen dan de vervolgstap.

Hier ben ik overgegaan van het ene merk naar het andere toen we stap 2 gingen doen, dus heb ik het wel gemengd. Voor de zekerheid kan je dat altijd doen. Eerst 1 schepje van de oude voeding weglaten en dan 1 van de nieuwe erbij. Volgende dag 2 schepjes nieuwe, etc.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  SparklingEyes wo 15 jun 2011 - 6:39

Ik heb nooit gemengd en dat is altijd goed gegaan.

Zo lang het niet op de pakken staat, zou ik het niet doen, dan lijkt het me niet nodig.

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 6:43

Je kan het zonder problemen mengen, máár het is niet persé nodig. Je kunt zonder problemen in 1 keer overstappen op nummer 2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 6:44

Ik zit nu ook te denken... Zeker als het van 1 merk is dat het niet hoeft.

Alleen zijn wij toen van de Nutramigen (KMA voeding) overgegaan naar de Etos.
Daarom had ik het gemengd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  SparklingEyes wo 15 jun 2011 - 6:50

Hazeltje schreef:Ik zit nu ook te denken... Zeker als het van 1 merk is dat het niet hoeft.

Alleen zijn wij toen van de Nutramigen (KMA voeding) overgegaan naar de Etos.
Daarom had ik het gemengd.

Dan kan ik me voorstellen dat je mengt! smile

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  loesje wo 15 jun 2011 - 7:39

ik heb het gemengt daardoor had hij er minder last van om over te stappen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  duckie wo 15 jun 2011 - 7:50

hier gaan we over van etos standaard 1 naar etos standaard 2 dus wel hetzelfde merk... denk dat ik dan maar gewoon over ga, kan het op het pak ook nergens terug vinden....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  Monnie wo 15 jun 2011 - 9:28

Wij hebben ook niet gemengd hoor, N. heeft er echt geen last van gehad.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  Parisienne wo 15 jun 2011 - 9:57

Wij hebben het ook niet gemengd, mijn meisje heeft nergens last van gehad. Mengen hoeft echt niet, inderdaad wel mits het van hetzelfde merk en dezelfde soort (standaard, H.A., etc.) is.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van standaard 1 naar standaard 2 voeding Empty Re: van standaard 1 naar standaard 2 voeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum