Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overlast, zuiden Thailand

2 plaatsers

Ga naar beneden

Overlast, zuiden Thailand Empty Overlast, zuiden Thailand

Bericht  claudiaveronique za 16 apr 2011 - 21:28

Heeft iemand enig idee hoe het daarmee staat, we gaan bijna op vakantie en als we niet naar het zuiden kunnen baal ik toch stiekem wel een beetje...
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlast, zuiden Thailand Empty Re: Overlast, zuiden Thailand

Bericht  TukTuk za 16 apr 2011 - 22:20

Je kan dat hier in de gaten houden

http://minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen/Reisadviezen/Reisadviezen_alfabetisch/T/Thailand
http://www.bangkokpost.com/
Overigs vind ik het noorden veel meer een aanrader dan het zuiden hoor! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  claudiaveronique za 16 apr 2011 - 23:00

Dank voor de tips. Ja ik weet dat het noorden ook erg mooi is maar wij zijn toch echte strandmensen. En vorig jaar waren we ook op Koh phi phi en willen daar graag een aantal mensen bezoeken die we vorig jaar ontmoet hebben!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  TukTuk za 16 apr 2011 - 23:37

Ah ja dat gevoel ken ik Very Happy Maar er zijn eventueel nog genoeg andere stranden/eilanden waar je heen kan hoor! Maar hoop voor jullie dat jullie toch kunnen doen wat jullie willen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:01

Ik ben ook heel benieuwd, ik vertrek volgende week. Ik had het zuiden in de planning, ik ben al een keer geweest en wil nu vooral de eilanden gaan doen. Heb een hectische tijd achter de rug dus wil lekker gaan relaxen daar. Dus het noorden doe ik liever niet, ook omdat ik maar 2 weken ga en het dan zonde van de tijd vind als ik zo lang aan het reizen ben. Ik speel wel een beetje met het idee om de eerste week Cambodja te doen, maar dat weet ik nog niet. Ik kan op de site van het ministerie van buitenlandse zaken overigens niks vinden, kan dat? Of zit ik verkeerd te zoeken?
Welke eilanden willen jullie gaan doen? Ik ben overigens geen strandmens (als in liggen en niks doen), maar wil graag snorkelen, surfen, het binnenland bekijken. Op mijn globale planning staan Koh Chang (daar ben ik helemaal verliefd op, dus die sla ik echt niet over), Koh Pangan, Koh Lipe en Koh Phi Phi.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 5:08

Bobbie schreef:Ik ben ook heel benieuwd, ik vertrek volgende week. Ik had het zuiden in de planning, ik ben al een keer geweest en wil nu vooral de eilanden gaan doen. Heb een hectische tijd achter de rug dus wil lekker gaan relaxen daar. Dus het noorden doe ik liever niet, ook omdat ik maar 2 weken ga en het dan zonde van de tijd vind als ik zo lang aan het reizen ben. Ik speel wel een beetje met het idee om de eerste week Cambodja te doen, maar dat weet ik nog niet. Ik kan op de site van het ministerie van buitenlandse zaken overigens niks vinden, kan dat? Of zit ik verkeerd te zoeken?
Welke eilanden willen jullie gaan doen? Ik ben overigens geen strandmens (als in liggen en niks doen), maar wil graag snorkelen, surfen, het binnenland bekijken. Op mijn globale planning staan Koh Chang (daar ben ik helemaal verliefd op, dus die sla ik echt niet over), Koh Pangan, Koh Lipe en Koh Phi Phi.

Op die link die ik gaf, van MinBuza (Ministerie van buitenlandse zaken) vind je genoeg informatie hoor!

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud