Leuk park in het zuiden/zuidwesten van NL met bijna 1jarige.
+8
Susan
Fiebje
Darius
Lejow
Tania
duckie
peach
Pien
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk park in het zuiden/zuidwesten van NL met bijna 1jarige.
Wij willen toch tijdens onze vakantie een last minute boeken. Onze voorkeur gaat uit naar een park a la roompot, center parcs, landal. Iets waar in ieder geval een plaza is en een mooi zwembad. Km maakt niet uit. Maar, we vinden het belangrijk dat de omgeving mooi is, waar we lekker kunnen wandelen, fietsen, zwemmen maar waar we ons met slecht weer ook kunnen vermaken.
Ik raadpleeg jullie maar even omdat hier natuurlijk veel mama's zitten die goede tips hebben!!
We gaan half juni en willen 5 dagen tot 8 dagen weg. Afhankelijk van de kosten.
Ik raadpleeg jullie maar even omdat hier natuurlijk veel mama's zitten die goede tips hebben!!
We gaan half juni en willen 5 dagen tot 8 dagen weg. Afhankelijk van de kosten.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Leuk park in het zuiden/zuidwesten van NL met bijna 1jarige.
aqua delta in bruinisse of roompot in kamperland. Vennebos. Zag laats een folder van volgens mij de leistert ergens in limburg. Zag er ook erg leuk uit
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
centerparcs frankrijk
wij zaten 2 jaar geleden met de mn ouders hier in een huisje... erg leuk park met mooi zwembad en een uurtje geloof ik van parijs
wij zaten 2 jaar geleden met de mn ouders hier in een huisje... erg leuk park met mooi zwembad en een uurtje geloof ik van parijs
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vond de kempervennen van Centerparcs ook erg leuk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552331/bospark-t-wolfsven/?referer=ggle&gclid=CNbtneKIkrACFUSIDgodGixroA
Park gaat op zich wel, wel een zwembad erbij, binnen en buiten.
Maar de omgeving is voor wat jullie willen echt super! Pal tegenover een enorm bos, heide is in de buurt. Ligt tussen 2 leuke dorpen heen waar je heen kunt fietsen. Grotere steden in de buurt. Dieren(speel)tuin op 5 km afstand.
Park gaat op zich wel, wel een zwembad erbij, binnen en buiten.
Maar de omgeving is voor wat jullie willen echt super! Pal tegenover een enorm bos, heide is in de buurt. Ligt tussen 2 leuke dorpen heen waar je heen kunt fietsen. Grotere steden in de buurt. Dieren(speel)tuin op 5 km afstand.
Gast- Gast
Meer zuid-oosten..
Maar de Lommerbergen van Landal is ook erg mooi!
Maar de Lommerbergen van Landal is ook erg mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
We willen wel in NL blijven!duckie schreef:centerparcs frankrijk
Pien- Ratel
Pien schreef:We willen wel in NL blijven!duckie schreef:centerparcs frankrijk
Waarom wil je per se in NL blijven? Gewoon nieuwsgierig! Ik begrijp dat nooit zo goed, eventjes verder rijden en je bent in Duitsland, Wallonie, Noord-Frankrijk of Luxemburg. Dan spreken de mensen een andere taal en is het voor mijn gevoel 'echt' vakantie.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pien schreef:We willen wel in NL blijven!duckie schreef:centerparcs frankrijk
sorry had de titel verkeerd gelezen..
heijderbos is ook erg leuk!
tip om misschien een mystery centerparcs te boeken? alleen weet je dan pas een week van te voren op welk park je komt te zitten maar scheelt wel een boel
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Tania schreef:Ik vond de kempervennen van Centerparcs ook erg leuk.
+1!
Gast- Gast
Darius schreef:Pien schreef:We willen wel in NL blijven!duckie schreef:centerparcs frankrijk
Waarom wil je per se in NL blijven? Gewoon nieuwsgierig! Ik begrijp dat nooit zo goed, eventjes verder rijden en je bent in Duitsland, Wallonie, Noord-Frankrijk of Luxemburg. Dan spreken de mensen een andere taal en is het voor mijn gevoel 'echt' vakantie.
Omdat mijn man alleen moet rijden en hij niet uren achter elkaar kan rijden ivm zijn spierziekte. Binnen Nederland is te doen maar we zijn in 2008 naar Cochem geweest en dat was echt te ver voor hem. Daarom hebben we nu bewust gekozen om echt in NL te blijven.
Pien- Ratel
Wij zijn net in aquadelta bruinisse geweest. Is echt een aanrader, je kan er op uit (wij hadden de fietsen mee) zit dicht bij water en strand (loopafstand). Met slecht weer is er een binnenzwembad en een binnenspeeltuin (ook leuk voor de allerkleinste) eten e.d zit allemaal op het park.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Landal het Vennenbos!
En zij hebben ook nog eens de eerste prijs 'zwembad van het jaar' gewonnen :-D
En zij hebben ook nog eens de eerste prijs 'zwembad van het jaar' gewonnen :-D
Gast- Gast
Het Vennenbos zijn we vorig jaar al geweest en valt dus voor ons af. We willen echt naar iets nieuws met zijn drietjes!
Pien- Ratel
Ik vind Port Zelande heel leuk. Mooi park, mooi strand, mooie omgeving en Middelburg is een leuke stad om te winkelen of op een terrasje te zitten, mocht je dat willen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Poer Zélande... is hier ook groot favoriet (gaan er zomers juni en september altijd naartoe). Over een paar weken is het weer zover!
Gast- Gast
+1Susan schreef:Ik vind Port Zelande heel leuk. Mooi park, mooi strand, mooie omgeving en Middelburg is een leuke stad om te winkelen of op een terrasje te zitten, mocht je dat willen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pien schreef:Darius schreef:Pien schreef:We willen wel in NL blijven!duckie schreef:centerparcs frankrijk
Omdat mijn man alleen moet rijden en hij niet uren achter elkaar kan rijden ivm zijn spierziekte. Binnen Nederland is te doen maar we zijn in 2008 naar Cochem geweest en dat was echt te ver voor hem. Daarom hebben we nu bewust gekozen om echt in NL te blijven.
Ach, dat is ook zo ja. Wat vervelend zeg, daar denk je met dit soort dingetjes ook niet over na. Jij hebt zelf geen rijbewijs?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
De lommerbergen?? Schijnt ook heel mooi te zijn en goedkoper dan centerparcs.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Annemie schreef:De lommerbergen?? Schijnt ook heel mooi te zijn en goedkoper dan centerparcs.
Ja, die gaf ik ook al aan. Is erg leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee, ik heb helaas nog geen rijbewijs. De planning is wel dat ik binnen nu en een half jaar ga beginnen, vandaar dat we eigenlijk niet op vakantie zouden maar we willen nu toch wel heel graag even lekker er tussen uit! Andere mensen denken daar idd niet over na, maar als hij 1,5 a 2 uur gereden heeft moet hij echt een pauze van een uur nemen. Met een klein meisje erbij is dat niet praktisch dus vandaar dat we wel binnen NL willen blijven. Dat valt namelijk vanaf onze woonplaats goed te doen.Darius schreef:Pien schreef:
Ach, dat is ook zo ja. Wat vervelend zeg, daar denk je met dit soort dingetjes ook niet over na. Jij hebt zelf geen rijbewijs?
Pien- Ratel
Tania schreef:Ik vond de kempervennen van Centerparcs ook erg leuk.
+1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Oew, we vinden beide t Wolfsven erg leuk!!! En vooral ook héél betaalbaar! Dan kunnen we er zelfs misschien wel 1,5 week van maken of 2 weken...
Pien- Ratel
Niet helemaal inhet gebied wat je aangeeft, maar CP het Meerdal of CP Limburgse Peel in Limburg liggen ook goed wbt uitstapjes.
Je hebt op 10 minuten afstand Toverland. Iets verder heb je ded Outlet in Roermond, Aardbeienland, Klein Zwitserland en nog meer uitstapjes die niet te lang rijden zijn, geen dure entree hebben, maar wel erg leuk zijn (denk ik)
Wij zijn vorig jaar daar op het Meerdal geweest en gaan over 4 weken weer. Vorig jaar vooral veel in het huisje doorgebracht, maar dit jaar zullen we toch elke dag wel een uitstapje gaan maken. Kan Y. nu niet meer de hele dag binnen houden; die wordt gek (en wij ook )
Je hebt op 10 minuten afstand Toverland. Iets verder heb je ded Outlet in Roermond, Aardbeienland, Klein Zwitserland en nog meer uitstapjes die niet te lang rijden zijn, geen dure entree hebben, maar wel erg leuk zijn (denk ik)
Wij zijn vorig jaar daar op het Meerdal geweest en gaan over 4 weken weer. Vorig jaar vooral veel in het huisje doorgebracht, maar dit jaar zullen we toch elke dag wel een uitstapje gaan maken. Kan Y. nu niet meer de hele dag binnen houden; die wordt gek (en wij ook )
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
We zijn zo goed als zeker dat het t wolfsven word!!! Het is een leuk park en heel goed betaalbaar. Dus iedereen bedankt voor het mee denken!!
Pien- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk vakantie park
» Overlast, zuiden Thailand
» Kado tips voor 1jarige?
» Vakantie park met kids
» Movie park Duitsland
» Overlast, zuiden Thailand
» Kado tips voor 1jarige?