Hua Hin Thailand
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hua Hin Thailand
Wie oh wie is daar geweest en kan mij iets aanraden betreft hotel en restaurantjes en andere ervaringen?
Mijn vriend en ik gaan in Maart naar Thailand en Hua Hin lijkt ons ook leuk om naar toe te gaan, ook leuk omdat we daar met de trein naartoe kunnen!
Mijn vriend en ik gaan in Maart naar Thailand en Hua Hin lijkt ons ook leuk om naar toe te gaan, ook leuk omdat we daar met de trein naartoe kunnen!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hua Hin Thailand
claudiaveronique schreef:Wie oh wie is daar geweest en kan mij iets aanraden betreft hotel en restaurantjes en andere ervaringen?
Oh, ik ben benieuwd!!
Wil graag in November/December gaan... Dacht al aan Koh Phi Phi...
Maar weet nog niet precies wat ik er allemaal wil gaan doen... Dus lees even hiermee of er leuke dingen voorbij komen
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Sjandra schreef:claudiaveronique schreef:Wie oh wie is daar geweest en kan mij iets aanraden betreft hotel en restaurantjes en andere ervaringen?
Oh, ik ben benieuwd!!
Maar weet nog niet precies wat ik er allemaal wil gaan doen... Dus lees even hiermee of er leuke dingen voorbij komen
koh phi phi zijn we al geweest maar daar gaan we nu wel weer heen omdat het er te mooi is! Als ik je nog tips kan geven over phi phi dan laat je het maar weten!
claudiaveronique- Prater
claudiaveronique schreef:Sjandra schreef:claudiaveronique schreef:Wie oh wie is daar geweest en kan mij iets aanraden betreft hotel en restaurantjes en andere ervaringen?
Oh, ik ben benieuwd!!
koh phi phi zijn we al geweest maar daar gaan we nu wel weer heen omdat het er te mooi is! Als ik je nog tips kan geven over phi phi dan laat je het maar weten!
Oooooh ik wil alles weten... De do's en vooral de dont's hihi...
Wil voornamelijk gewoon genieten van de natuur en daar kijken voor uitstapjes...Ook een dag Phuket...
Maar wat zijn echte dingen die ik gewoon MOET doen/zien...
Maar wil vooral genieten van het super weer, mooie stranden en super mooie bevolking/cultuur... Lijkt me dan wel fijn te weten wat ik kan verwachten
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Als je gaat voor weer en strand, zit je goed op de eiland in het Zuiden. Het ziet er nu wel zwart van de toeristen. Als je toch natuur belangrijker vind, zit je in het noorden beter. In het zuiden op de eilanden zijn mensen gewend aan de constante stroom van toeristen en is er weinig originele cultuur meer te vinden.
Gast- Gast
Sjandra schreef:claudiaveronique schreef:Sjandra schreef:claudiaveronique schreef:Wie oh wie is daar geweest en kan mij iets aanraden betreft hotel en restaurantjes en andere ervaringen?
Oh, ik ben benieuwd!!
Oooooh ik wil alles weten... De do's en vooral de dont's hihi...
Wil voornamelijk gewoon genieten van de natuur en daar kijken voor uitstapjes...Ook een dag Phuket...
Maar wat zijn echte dingen die ik gewoon MOET doen/zien...
Maar wil vooral genieten van het super weer, mooie stranden en super mooie bevolking/cultuur... Lijkt me dan wel fijn te weten wat ik kan verwachten
Ik ga je morgen even een pm sturen!
claudiaveronique- Prater
Zelf ben ik deze zomer naar Thailand en Hua Hin geweest.
Wij sliepen in het Grand Hotel Hua Hin. Een prima hotel, maar kan er verder weinig over zeggen aangezien we er maar 1 dag op doorreis waren. Wel lag het hotel tegenover een (nacht)marktje en dat was wel heel erg leuk.
Daarnaast een eerste aanrader, gewoon in Bangkok. Ik vond Bangkok zelf vies en niet zo veel aan, maar wat wel echt een succes was, was het fietsen in Bangkok! http://www.covankessel.com/
Opgezet door een NL;er en dan fiets je echt door achterstraatjes marktjes en door wijken. Gewoon de hele tijd Sawadika roepen en dan komt het goed;)
Grappig is dat de gidsen een paar NL'se woorden kennen. Tijd voor een bakkie, gaan met die appel, pas op je hoofd.
Daarna ben ik (en dat vind ik de grootste aanrader) naar het Tree Tops Resort in het Kao Sok National Park. Hier heb je boomhutten om in te slapen en rivierhuisjes in de middle of nowhere.
Foto's boomhutten: http://treetops.co.th/files/galleryjungle.php
Foto's rivierhuisjes: http://treetops.co.th/files/galleryraft.php
De rivierhuisjes zijn echt primitief en je ben totaal niet in de buurt van winkels of badkamers dus daar moet je wel tegen kunnen.
Verder heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij het Thai Child Development Foundation.
Hier kan je slapen in verschillende bungalows. http://www.runsnroses.com/
Er werken hier ook 2 NL'se dames dus dat zou wel handig kunnen zijn qua afspraken.
Hopelijk zitten hier een paar dingen bij waar jullie wat mee kunnen:) Alvast heel veel plezier! Ben stiekem wel een beetje jaloers!
Wij sliepen in het Grand Hotel Hua Hin. Een prima hotel, maar kan er verder weinig over zeggen aangezien we er maar 1 dag op doorreis waren. Wel lag het hotel tegenover een (nacht)marktje en dat was wel heel erg leuk.
Daarnaast een eerste aanrader, gewoon in Bangkok. Ik vond Bangkok zelf vies en niet zo veel aan, maar wat wel echt een succes was, was het fietsen in Bangkok! http://www.covankessel.com/
Opgezet door een NL;er en dan fiets je echt door achterstraatjes marktjes en door wijken. Gewoon de hele tijd Sawadika roepen en dan komt het goed;)
Grappig is dat de gidsen een paar NL'se woorden kennen. Tijd voor een bakkie, gaan met die appel, pas op je hoofd.
Daarna ben ik (en dat vind ik de grootste aanrader) naar het Tree Tops Resort in het Kao Sok National Park. Hier heb je boomhutten om in te slapen en rivierhuisjes in de middle of nowhere.
Foto's boomhutten: http://treetops.co.th/files/galleryjungle.php
Foto's rivierhuisjes: http://treetops.co.th/files/galleryraft.php
De rivierhuisjes zijn echt primitief en je ben totaal niet in de buurt van winkels of badkamers dus daar moet je wel tegen kunnen.
Verder heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij het Thai Child Development Foundation.
Hier kan je slapen in verschillende bungalows. http://www.runsnroses.com/
Er werken hier ook 2 NL'se dames dus dat zou wel handig kunnen zijn qua afspraken.
Hopelijk zitten hier een paar dingen bij waar jullie wat mee kunnen:) Alvast heel veel plezier! Ben stiekem wel een beetje jaloers!
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik ben vorig jaar de laatste paar dagen met een groepsreis in Hua Hin geweest. Dorpje zelf is wel aardig (qua restaurantjes, strand etc), maar verwacht geen tropisch eiland gevoel. Vanuit daar hebben we nog een snorkelexcursie gedaan, een excursie naar een grot met een paviljoen erin, naar een tempel met allemaal apen en naar een waterval. Wij zaten in het Wannara hotel, prima maar heb geen idee of het duur was of niet. Veel plezier met voorbereidingen!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: