Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thailand

3 plaatsers

Ga naar beneden

Thailand Empty Thailand

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 19:34

Is er nog een leuk strand gedeelte tussen Bangkok en het grote Koh Chang? Er moeten dingen te doen zijn, maar ook lekker makkelijk eten en mooi strand. Ik heb mijn vriend zo ver dat hij wel iets wil reizen in Thailand, maar niet te veel en te ver. Koh Chang vond hij vorig jaar uiteindelijk best ver. We gaan nu naar Bangkok, Kanchanaburi, en dan willen we naar het strand (of nog iets dichtbij voor een korte stop).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand Empty Re: Thailand

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 19:39

Je kan ook vliegen van Bangkok naar Koh Samui? Binnenlandse vluchten kosten daar bijna niks (AirAsia) en je bent er zo! Dan zit je wel op een prachtig eiland (ik kan je aanraden om vanaf Koh Samui naar Koh Pahnang, of Koh Tao te gaan, maar ook op Koh Samui zelf zijn mooie stranden etc. alleen wat toeristischer en duurder allemaal, maar misschien vinden jullie dat niet erg).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 19:43

Ik ben daar geweest en vond het te toeristisch en daarmee ook te duur. De kosten van binnenlandse vluchten vallen overigens ook tegen qua prijs...tenminste dat vond ik. Ik was 89€ kwijt van Bangkok naar Phuket.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 19:59

Jip83 schreef:Ik ben daar geweest en vond het te toeristisch en daarmee ook te duur. De kosten van binnenlandse vluchten vallen overigens ook tegen qua prijs...tenminste dat vond ik. Ik was 89€ kwijt van Bangkok naar Phuket.

Ik ben niet op Koh Samui geweest, puur door de verhalen van het enorme toerisme. Op Koh Pahnang en Koh Tao zijn echter nog genoeg prachtige en wat stillere plekken te vinden. (Ik hou er zelf van om aan de kant van het eiland te zitten waar je niet in de grote drukte zit, maar waar nog wel een paar restaurantjes/barretjes aan het water zitten.)

Voor 40 euro heb je al een vlucht naar Koh Samui, van daar kun je voor een euro of 6 naar de andere eilanden. Ik vind dit niet duur, maar snap dat het voor je vriend misschien teveel reistijd zal zijn. Wel jammer, want het is daar zó prachtig! :P

Oja, wat betreft de prijs. Op zowel Koh Tao als Koh Pahnang zat ik in klein huisjes, alles voor mezelf, tweepersoonsbed incl badkamer voor 200 tot 400 baht ongeveer. Ik vond dat juist helemaal niet duur!

Gast
Gast

Bericht  Pancake za 27 apr 2013 - 21:27

Ik vond de prijzen van binnenlandse vluchten ook best tegenvallen. Misschien als je alles ruim van te voren boekt dat het dan wel goedkoop is.

Is Ko Samet niet iets voor tussen Bangkok en Ko Chang? Ik ben er zelf niet geweest, maar vrienden van mij wel en die waren daar best wel over te spreken. Het ligt er volgens mij ook echt tussen in.

Ik ben nu bezig mijn fotoboek van Thailand en ik wil ook wel weer.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Inge zo 28 apr 2013 - 3:19

Wij gaan in juni naar Thailand en gaan naar koh tao en ko phangan
1e en laatste nacht slapen we in Bangkok.

Iemand nog tips smile
Kim heb jij nog tips?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 3:38

Koh Tao is vooral om te duiken en dat kan mijn vriend niet, helaas...
Koh phanang ben ik niet geweest ivm de feesten, daar had ik geen behoefte aan.

Inge wil je in Bangkok nabij de bekende Kao San Road? Dan is Happy house wel een fijn hotel.

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 28 apr 2013 - 3:40

Die heb ik vaker gelezen als aanrader, zal eens kijken

Gaan idd ook oa voor het duiken naar tao
Wanneer ga je jip? Als wij gaan is er geen fullmoonparty op phangan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 3:45

Wij gaan in oktober.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie di 30 apr 2013 - 8:54

Wij zijn drie keer naar Hua Hin geweest. Is ongeveer drie uur rijden vanaf bangkok.

Het is hier niet super toeristisch. Er is een leuk centrum met veel eet tentjes. Je hebt er best veel te doen. Grote lokale markt. Indoor winkelcentrum, olifantenpark etc.

Wij verblijven in een prive appartement. Maar het hotel Anatasila ligt op 300 meter van waar wij verbleven. Daar heb je een ruim strand. De hotels in het centrum zijn ook erg mooi maar bij vloed is het strand bijna helemaal weg.

Met de tuktuk is het 10 minuten van dat hotel naar het centrum.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud