Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thailand

4 plaatsers

Ga naar beneden

Thailand Empty Thailand

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 8:21

Weet iemand een strandbungalow/guesthouse niet te ver vanaf Bangkok en wat max 30euro per nacht kost? Periode is van 12 of 13 tot en met 22 of 23 februari.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand Empty Re: Thailand

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 10:44

Nou, het is bijna onmogelijk om mee te betalen dan dat voor een overnachting in Thailand, dus ik zou zeggen: kies een leuke uit en boeken maar!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 17:43

Dat is dus wèl mogelijk: we zitten precies in het hoogseizoen. Wat ik gezien heb was al gauw rond de 40euro of meer. Dan is er wel airconditioning..

Gast
Gast

Bericht  litllejoy do 11 aug 2011 - 23:00

40 euro per nacht is wel erg veel...
Wij hebben aan de kust gezeten en in bangkok voor niet meer dan 10 euro per nacht..
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:11

Was dat ook in het hoogseizoen? En in wat voor soort accomodatie? Heb je nog namen van waar je was?

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 12 aug 2011 - 9:55

ik denk dat je ook beter moet zoeken. ben er in voorjaar geweest, en toen echt niet meer dan tientje uitgegeven aan guesthouses per nacht.
Goedkoopste was trouwens omgerekend 1 euro..bamboehutje Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:07

Het voorjaar in NL is daar laagseizoen en alles dus goedkoper.
Februari is hoogstehoog seizoen.
Ik zoek wel goed denk ik, want ik zie accomodaties die in laagseizoen idd 10euro zijn en dan in mijn periode 30 worden. Inmiddels wel wat leuke dingen. Maar nog niet ons droomhutje direct aan zee...

Gast
Gast

Bericht  litllejoy ma 15 aug 2011 - 20:10

Ik ben in mei geweest.
Mijn eerste week dat ik er was, was het nog hoogseizoen. De rest was laagseizoen.
Het hoogseizoen loopt veel langer door dan dat ze zeggen.

Waar wil je percies naartoe? Ik heb namelijk een paar dagen op een eiland (Koh Chang) gezeten, ongeveer 4 a 5 uur reizen van Bangkok af voor 4,5 euro per nacht (200 baht). Paradise Cottage heette het en ik vond het helemaal fantastisch daar. Mijn hutje was het goedkoopst (zonder airco). Dan waren er nog huisjes met airco voor 9,50 euro per nacht (400 baht) en huisje met airco en zeezicht waren 17,00 euro per nacht (700 baht).
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:35

Leuk je reageert in beide topics :-)

Ik ga de eerste 2 weken Bangkok -Chiang Mai- Phuket - Ko Phi Phi doen. De 7 daaropvolgende weken weet ik nog niet. Laatste 2 weken naar Koh Chang.
Jou Paradise Cottage heb ik naar gekeken. In onze periode wordt de 700baht 1500 baht. (Voor een kamer met Airco, dat wil mijn vriend). Mijn oog is nu gevallen op Tropical Beach resort. Die is dan wel 2200 per nacht, maar we hebben een mazzeltje dus dan kan het wat luxer :-) Wel onze 'droom' een huisje op/aan het strand!

Gast
Gast

Bericht  litllejoy ma 15 aug 2011 - 22:54

Tropical Beach Resort ziet er inderdaad erg mooi uit! (net ff opgezocht)
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  *Rainbow di 16 aug 2011 - 7:51

Je zoekt dus accommodatie op Koh Chang of niet? Toen ik voor daar accommodatie zocht vond ik dat best lastig te vinden omdat er in de lonely planet niet veel staat en op internet vond ik ook niet heel veel. Dacht dus dat het lastig zou worden, heb me daar gewoon op lonely beach af laten zetten en daar bleek genoeg accommodatie te zijn. Alleen zal dat in het hoogseizoen wel anders zijn. Er zit echt superveel en hele mooie luxe dingen aan het strand.
Mijn ervaring is trouwens wel dat Koh Chang niet zo dicht bij Bangkok is als je denkt. Ik had om 10 uur de ferry vanaf Koh Chang naar vaste land en was pas om 19.00 in Bangkok. Best nog een lange rit dus (wel een uur gewacht voordat ik de bus in mocht).
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 7:59

In de LP en op internet lees je dat het 5-6 uur is met de bus en de ferry va Bangkok...

Ik zit nu ook te lezen over Paradise Beach. Ook daar zijn de recenties positief over, maar het is mi wat minder luxe allemaal.
Kun je er makkelijk uit eten? Zijn restaurantjes makkelijk lopend te bereiken?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 6:40

Jip83 schreef:In de LP en op internet lees je dat het 5-6 uur is met de bus en de ferry va Bangkok...

Ik zit nu ook te lezen over Paradise Beach. Ook daar zijn de recenties positief over, maar het is mi wat minder luxe allemaal.

In Thailand loop je snel wat vertraging op, het OV is heel anders dan hier. Over dat soort afstanden rekende ik al snel twee uur extra, dan kan het vervolgens alleen maar meevallen.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 20 aug 2011 - 6:52

Twellie schreef:
Jip83 schreef:In de LP en op internet lees je dat het 5-6 uur is met de bus en de ferry va Bangkok...

In Thailand loop je snel wat vertraging op, het OV is heel anders dan hier. Over dat soort afstanden rekende ik al snel twee uur extra, dan kan het vervolgens alleen maar meevallen.

Haha idd, maar het kan ook andersom! Zo zijn wij met de bus vanuit Krabi naar Kuala Lumpur gegaan, we zouden om 7 uur smorgens aankomen ofzo.. Toen waren we dus om 3 uur/half 4 snachts al in Kuala Lumpur.. Vindt dan maar eens een hostel dat nog open is!

Toen we met de trein naar Chiang Mai gingen vanuit Bangkok hadden we ook heel wat uur vertraging, op een gegeven moment is er maar 1 spoor ofzo, en toen kwam er een trein aan vanuit de andere kant, dus moesten we achteruit en hebben we een tijd stil gestaan. Achja, in de trein zit je toch wel relaxt, we hadden gevraagd of onze bank als bed mocht blijven, dus we konden beide lekker languit blijven zitten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud