Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Trusten ABE!
Hoi Donnaa! Nog nieuws?
Hoi Donnaa! Nog nieuws?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:Hahaha, ja he? Wij noemen hem altijd bij z`n achternaam hahaCaroow schreef:_Donnaa schreef:Hiii!
Hee!
Ik keek gister echt een beetje vreemd op van jouw tweet "film kijken bij -achternaam Caroow-". Ik moest echt drie keer nadenken voordat ik doorhad dat je dus niet mij bedoelde
Dat wilde ik nog zeggen
Ik ken eigenlijk niet echt iemand met mijn achternaam, dus het is wel raar omdat zo te zien
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hee Donnaa! Hoe is het met je? En met W.? Heb je hem al gesproken?
Storm, ik ken het gevoel.
Storm, ik ken het gevoel.
Gast- Gast
Misselijk? Voortaan dan maar niet meer zoveel oude ijsjes eten
Slaap lekker meissie!
Slaap lekker meissie!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mja, ik weet ook niet hoe het komt, ik heb toch een hele leuke dag gehad gister. Ga zo maar een potje janken denk ik.
Gast- Gast
Hello everyone!
Mag ik zo twee foto's plaatsen van outfits waar jullie op kunnen oordelen welke ik aan moet doen voor m'n date morgen/overmorgen?
I'm still in doubt!
Mag ik zo twee foto's plaatsen van outfits waar jullie op kunnen oordelen welke ik aan moet doen voor m'n date morgen/overmorgen?
I'm still in doubt!
Gast- Gast
Ik kan me ook wel eens eenzaam voelen, voor jou, Storm!
Hoi Marin, foto's
Hoi Marin, foto's
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Marin schreef:Hello everyone!
I'm still in doubt!
Toch wel een date met die internet jongen? Leuk.
En ik wil best even een oordeel geven hoor
Caroow- Lady Post-a-lot
Storm, zo'n gevoel kan je echt ineens overvallen, misschien juist wel omdát je het gister zo leuk had (wat heb je gedaan?) en nu in een 'gat' valt? Tenminste, dat is bij mij de trigger...
Marin, een date? Leuk! Kom maar op met die outfits!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Misselijk? Voortaan dan maar niet meer zoveel oude ijsjes eten
Slaap lekker meissie!
Het ligt niet aan het ijsje. Het ligt ergens anders aan, want ik ben de hele dag al een beetje ziekig. Het gaat gelukkig wel weer over voor ik old wief ben. Trusten!
Gast- Gast
Ok niet quoten uiteraard want deze foto's gaan zo weer offline. Ik sta er echt vreselijk op maar het gaat echt even om de outfit. Ik baal want ik heb overal een muffintop/zwemband in, en daar ontkom ik gewoon niet aan. De eerste komt dus over m'n kont heen, dus dat scheelt al. Maar die ander vind ik ook leuk en kan ik eventueel een vestje omknopen.
Maar twijfel dus tussen deze twee :
Maar twijfel dus tussen deze twee :
Laatst aangepast door Marin op zo 17 apr 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja misschien is het dat. Ik weet het even niet.Sjaantje schreef:Storm, zo'n gevoel kan je echt ineens overvallen, misschien juist wel omdát je het gister zo leuk had (wat heb je gedaan?) en nu in een 'gat' valt? Tenminste, dat is bij mij de trigger...
Gast- Gast
Sjaantje, ik snap helemaal wat je bedoeld. Als je het leuk hebt gehad dat je even daarna je je zo verdrietig voelt.
Gister voelde ik me ook zo naar, en toen mocht ik bij mijn vriend op schoot boeken bestellen op internet. Dat vond ik zo lief van hem!
Gister voelde ik me ook zo naar, en toen mocht ik bij mijn vriend op schoot boeken bestellen op internet. Dat vond ik zo lief van hem!
Caroow- Lady Post-a-lot
Marin, ik vind zelf de eerste outfit de leukste, maar het lijkt alsof je je in de tweede fijner voelt, dus dan zou ik die aandoen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Ik vind de tweede leuker, Marin. De eerste lijk je een beetje zwanger
Gast- Gast
Sorry, ik bedoelde het niet lullig. Ik vind het truitje wel mooi, maar hij 'suit' je gewoon niet, vind ik.
Gast- Gast
Hoe kan jij met jouw figuur nou een BMI van 28 hebben? Dan wil ik die van mij echt nooit weten.
Gast- Gast
Haha nou ja ik vind 't toch best wel lullig gezien ik daar zo onzeker over ben. En dat is zo ongeveer het enige truitje waar ik niet zwanger in lijk vind ik zelf, vandaar dat dat zo ongeveer de enige optie is om aan te trekken. Maar ik weet het dus niet steeds niet. Een van deze sowieso.
Gast- Gast
Nee, we zijn nog steeds niet on speaking terms..Alex schreef:Hee Donnaa! Hoe is het met je? En met W.? Heb je hem al gesproken?
Met mij gaat het goed.. Hij heeft een boete gekregen van een paar 100 euro, moet zo`n alcoholcursus doen (en zelf betalen) en niet verzekerd (door de drank) dus de schade en het bergen van de auto komt ook voor zijn rekening.. Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik hem de komende tijd tegenkom met uitgaan, ghhehe:P
@Caroow, haha kan ik me voorstellen dat dat raar lijkt, zo je achternaam zien..
Gast- Gast
Ik heb ook een BMI van (bijna) 26 en dat zou je ook echt niet zeggen.. Als ik dat even over mezelf mag zeggenReva schreef:Hoe kan jij met jouw figuur nou een BMI van 28 hebben? Dan wil ik die van mij echt nooit weten.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: