Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Kom je gezellig hierheen, neem je je ijssie mee voor mij en dan krijg jij wat chippies van mijABE schreef:Nu heb ik zin in chippies... Maar die heb ik niet in huis... Nooit eigenlijk....
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Nu heb ik zin in chippies... Maar die heb ik niet in huis... Nooit eigenlijk....
Klinkt bekend, heb ook heel veel zin in iets lekkers
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Oh nou, altijd welkom om voordien/nadien een drankje te doen bij ons thuis hoor. Maar dat moet je zelf even aankijken natuurlijk, ik ga niemand verplichtenStorm schreef:
Op 5 juni, de dag voor mijn verjaardag ik ga dan met mijn vriend en onze zoon.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zwoesj schreef:ABE schreef:Nu heb ik zin in chippies... Maar die heb ik niet in huis... Nooit eigenlijk....
Loop de hele dag al te loeren in mijn voorraadkast en in mijn diepvries of er nog iets te eten is. Ik heb echt ontzettend veel trek in van alles en nog wat.
Sjaan; Zou wel willen, maar het ijs is op.
Gast- Gast
Haha lief van je ik zou het zelf heel leuk vinden, maar ik denk mijn vriend iets minder aangezien wij met z'n drietjes uit eten gaan. Maar wel heel lief aangeboden hoor!
Gast- Gast
ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE schreef:Nu heb ik zin in chippies... Maar die heb ik niet in huis... Nooit eigenlijk....
Loop de hele dag al te loeren in mijn voorraadkast en in mijn diepvries of er nog iets te eten is. Ik heb echt ontzettend veel trek in van alles en nog wat.
Als je al de hele dag loopt te loeren, waarom heb je dan niet iets gehaald?
Zwoesj- Ratel
En tegen de tijd dat je hier zou kunnen zijn, zijn mijn chippies ook op, mij kennendeABE schreef:Sjaan; Zou wel willen, maar het ijs is op.
Dat snap ik helemaal hoor, Storm. Maar altijd welkom als je toch een drankje wilt doen, geheel vrijblijvend
Anyway, nu ga ik echt!
Anyway, nu ga ik echt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE schreef:Nu heb ik zin in chippies... Maar die heb ik niet in huis... Nooit eigenlijk....
Als je al de hele dag loopt te loeren, waarom heb je dan niet iets gehaald?
Mijn huishoudpas staat op nul en dus wil ik eigenlijk geen geld meer uitgeven.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:En tegen de tijd dat je hier zou kunnen zijn, zijn mijn chippies ook op, mij kennendeABE schreef:Sjaan; Zou wel willen, maar het ijs is op.
Haha, ik blijf hier dan wel op de bank zitten.
Gast- Gast
Dan moet je misschien toch maar gaan dromen over lekkere dingen.. Wel minder leuk... Ook niets iets waar je nog wat lekkers van kan maken?
Zwoesj- Ratel
ABE, tja, da's dan wel de beste oplossing
Sorry, die heb ik niet voor je...Reva schreef:Ik wil een groentekroket!
Zwoesj schreef:Dan moet je misschien toch maar gaan dromen over lekkere dingen.. Wel minder leuk... Ook niets iets waar je nog wat lekkers van kan maken?
Het is niet zo dat ik niets in huis heb, maar om continu pizzabroodjes, moz-pizza's, loempia's in de oven te duwen of bapaobroodjes in de magnetron is ook zo iets.
Gast- Gast
Storm schreef:Wow, het wordt gewoon 23 graden deze week??
Wanneer??
Lekker!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ABE schreef:Zwoesj schreef:Dan moet je misschien toch maar gaan dromen over lekkere dingen.. Wel minder leuk... Ook niets iets waar je nog wat lekkers van kan maken?
Het is niet zo dat ik niets in huis heb, maar om continu pizzabroodjes, moz-pizza's, loempia's in de oven te duwen of bapaobroodjes in de magnetron is ook zo iets.
Ooooooow loempia!!!
Zwoesj- Ratel
Storm schreef:Wow, het wordt gewoon 23 graden deze week??
Ja, lekker he? Vanaf dinsdag blijft het vooralsnog elke dag boven de 20 graden.
Gast- Gast
Jaaah! Ook echt!!! *even opgezocht* hier zelfs 24 graden met zonStorm schreef:Wow, het wordt gewoon 23 graden deze week??
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Dan moet je misschien toch maar gaan dromen over lekkere dingen.. Wel minder leuk... Ook niets iets waar je nog wat lekkers van kan maken?
Ooooooow loempia!!!
Toch heb ik gekozen voor een vega bapaobroodje....
Gast- Gast
ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Dan moet je misschien toch maar gaan dromen over lekkere dingen.. Wel minder leuk... Ook niets iets waar je nog wat lekkers van kan maken?
Ooooooow loempia!!!
Ja maak me maar jaloers...
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Dan moet je misschien toch maar gaan dromen over lekkere dingen.. Wel minder leuk... Ook niets iets waar je nog wat lekkers van kan maken?
Ooooooow loempia!!!
Ja maak me maar jaloers...
Weet je wat, ik gooi je een loempia toe. Heb je hem gevangen?
Gast- Gast
Lekker hoor, ik baal alleen ontzettend dat ik behalve mijn 9 cm hoge pumps helemaal geen zomerschoenen heb. Laat staan dat ik geld heb voor leuke jurkjes of t-shirts
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: