Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Brennuss schreef:Waren het darmkrampen Anousch? Ik ben daar namelijk een keer van flauwgevallen. Er gaat zoveel bloed naar dat gebied dat je ligt in je hoofd kunt worden. Flauwvallen is eigenlijk een beveiliging van het lichaam. Doordat je vaak neervalt, en dus horizontaal ligt krijg je weer voldoende bloed in je hoofd. Misschien ben je flauwgevallen? Wel een beetje vreemd, want je lag al neem ik aan.
Klopt, ik herken het.
Ik werd een paar weken geleden wakker van enorme buikpijn, ik kon nog wel naar de wc strompelen, maar daar had ik het idee out te gaan. Door op de koude badkamervloer te gaan liggen heb ik mezelf bij kunnen houden. Heeft 20 minuten geduurd voor ik voorzichtig aan weer op mijn benen kon staan en terug naar bed kon kruipen. Heb er nog de hele dag last van gehad toen.
Maar vreemd is het niet hoor, als iets zoveel pijn doet, kun je gewoon out gaan, liggend of niet
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, die heb ik gisterenavond al gehadZwoesj schreef:_Donnaa schreef:Ja ik was half 3 al thuis.. Maar ik ontbijt vandaag gewoon wat m`n moeder eet.. Geen idee nog eigenlijkZwoesj schreef:
Goedemorgen Donnaa, wat ben jij vroeg wakker? Wat word je ontbijt vandaag?
Gen Mc chicken vandaag dus. He jammer
Oow dan heb je het netjes gehouden dus Was het niet de moeite waard?
Het was wel gezellig gisteren idd haha!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Goedemorgen!!
Jaaa ik gaa vandaag meeten met 3 dames van het forum, wordt hopelijk heel gezellig Dus denk wel dat ik iets leuks ga doen vandaag Dat is toch maar goed dat ik hier eens lees... Jij dénkt dat je wel iets leuks gaat doen? Bedankt hè...
En nog even klooien wat ik allemaal met mn nieuwe kapsel kan (niet veel geloof ik maarja )
En jij / jullie?
Kut sinds wanneer kom jij in het dagcafe
Betrapt! Je bent nergens veilig hier op 't forum; I will be watching you... :cyclops:
Ga jij nou maar rijen tutje, anders ben je te laat hier!
Ik ga al hoor! Zorg jij nou maar dat je kapsel 'n beetje goed zit
Tot zo!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ow oeps TD, haha. Ik keek alleen naar je ticker.
Anousch: wat naar! Door pijn kan je idd out gaan. Heb je nu nog buikpijn? Anders even de HAP bellen.
Anousch: wat naar! Door pijn kan je idd out gaan. Heb je nu nog buikpijn? Anders even de HAP bellen.
Gast- Gast
Purple, denk maar zo, onderwater ziet niemand het... Gewoon met een rotvaart naar het zwembad snellen, een goed bommetje maken en er niet meer uitkomen
Hoe kom je aan een doorschijnende huid?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Bedoel je aders enzo, Purple? Weet niet hoe erg je dat hebt, maar bij mij zie je ook wel veel aders hoor. Dat geeft toch niet?
Gast- Gast
Kon ik maar zo makkelijk denken... Ik ben zo vreselijk blank en ik heb zo'n dunne huid dat je al mijn aderen er blauw door heen ziet schijnen. Met zwemmen wordt dat dus alleen maar erger.Zwoesj schreef:Purple, denk maar zo, onderwater ziet niemand het... Gewoon met een rotvaart naar het zwembad snellen, een goed bommetje maken en er niet meer uitkomen
Gast- Gast
Ik denk ook niet zo hoor, heb er ook altijd moeite mee, maar dat is wat mn vriend altijd zegt tegen mij meestal helpt het wel een beetje.
Maar dat hebben heel veel meiden.. Daar moet je je niet voor schamen, ik zat altijd onder de donkerrode striae, schaamde ik me ook rot voor, maar toen ik om me heen keek, viel me op dat heel veel mensen dat soort dingen hebben. Je bent niet de enige! (Helpt dat een beetje?)
Maar dat hebben heel veel meiden.. Daar moet je je niet voor schamen, ik zat altijd onder de donkerrode striae, schaamde ik me ook rot voor, maar toen ik om me heen keek, viel me op dat heel veel mensen dat soort dingen hebben. Je bent niet de enige! (Helpt dat een beetje?)
Zwoesj- Ratel
Ik ben ook kleur Lijk, maar ik vind het wel mooi eigenlijk. Wel onhandig met foundation, want die kleuren zijn gewoon niet te koop in NL, haha. Ik zon ook niet (nou is dat ook niet mooi, want mijn huid kleurt niet mooi/egaal). Je ziet bij mijn polsen zeker een stuk of 10 blauwe en paarse aders lopen, tot aan mn bovenarm. Als ik er overheen wrijf bewegen ze ook
Lekker gaan zwemmen joh! Aders heb je nou eenmaal hoor:D (gelukkig maar:P)
Lekker gaan zwemmen joh! Aders heb je nou eenmaal hoor:D (gelukkig maar:P)
Gast- Gast
Haha, lief van jullie. Ik weet ook wel dat ik me erover heen moet zetten... Ik had mezelf beter te dik kunnen vinden denk ik, daar kon ik wat aan doen.
Reva, gebruik je wel vaak foundation?
Gast- Gast
Purple schreef:Haha, lief van jullie. Ik weet ook wel dat ik me erover heen moet zetten... Ik had mezelf beter te dik kunnen vinden denk ik, daar kon ik wat aan doen.
Alleen op mn gezicht hoor
Blijf je ook alles zien op jouw huid? Bij mij zie je in mn armholtes bijvoorbeeld nog altijd waar jaren geleden een paar keer bloed is afgenomen. Heel kleine gaatjes/rondjes van de naald
Gast- Gast
Dat zie je bij mij ook nog Reva, heb precies hetzelfde. En aangezien er de laatste tijd nogal veel bloed afgetapt is, zie je allemaal kleine puntjes zitten
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Dat zie je bij mij ook nog Reva, heb precies hetzelfde. En aangezien er de laatste tijd nogal veel bloed afgetapt is, zie je allemaal kleine puntjes zitten
Echt raar toch Sommige zijn zeker vier jaar terug!! Mishandeling
Gast- Gast
Ik snap er ook niets van, stomme is nog dat je het bij mijn linker arm niet meer ziet, maar mijn rechter nog wel
Aanklagen die handel!
Aanklagen die handel!
Zwoesj- Ratel
Haha, das helemaal gek. Had je een paar keer een verkeerde prikker?
Ik had een keer een spuitarm/ader Liep ik het kamertje uit en door de wachtkamer begonnen er opeens allemaal mensen te roepen, whaha. Spoor bloed achter me aan. Allemaal mensen geschokt in de wachtkamer die nog moesten
Volgende keer vraag ik of ze misschien is het gat van de vorige keer kunenn prikken. Tsss.
Ik had een keer een spuitarm/ader Liep ik het kamertje uit en door de wachtkamer begonnen er opeens allemaal mensen te roepen, whaha. Spoor bloed achter me aan. Allemaal mensen geschokt in de wachtkamer die nog moesten
Volgende keer vraag ik of ze misschien is het gat van de vorige keer kunenn prikken. Tsss.
Gast- Gast
Bij mij zie je dus ook alles. Heb ook altijd blauwe plekken, vroeger dachten ze dat ik mishandelt werd thuis.
Gast- Gast
Angela is hier nu, de rest komt eraan! Tot later!!!!
Zwoesj- Ratel
Haha, ja herkenbaar. De schooldokter bleef toen ik nog heel jong was ook een keer maar door en doorvragen hoe ik aan die blauwe plekken kwam. Volgens mn moeder heb ik toen -6jaar- op een gegeven moment heel geirriteerd met mn armen over elkaar gezegd of ik soms nog een keer moest zeggen dat ik van fietsen en bomen klimmen hield
Gast- Gast
Goedemiddag dames
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Bij mij ook. En sinds ik zwanger ben is het nog erger, heb ook overal van die onderhuidse bloedinkjes, dan zie je echt van die spinnetjes zeg maar...Purple schreef:Bij mij zie je dus ook alles. Heb ook altijd blauwe plekken, vroeger dachten ze dat ik mishandelt werd thuis.
Gast- Gast
+1Jordana schreef:Goedemiddag dames
Vergat het te zeggen haha, wel zo netjes om het te doen
Gast- Gast
Hoe gaat het hier?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ben er net, geen idee hoe het hier gaat op het moment. Heb maar ongeveer 60 pagina's gemist...
Gast- Gast
Ook goedemiddag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: