Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

johannesbroodpitmeel vraagjes

+3
Annie24
Kat1980
duckie
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

johannesbroodpitmeel vraagjes - Pagina 2 Empty Re: johannesbroodpitmeel vraagjes

Bericht  duckie za 16 apr 2011 - 1:37

Maple schreef:Waarom koop je niet een grotere speen van Avent, of misschien nog beter, een standenspeen van Avent?

ik heb een 3 standenspeen van avent maar zelfs op stand 1 gaat het dan nog te snel
heb verder de gewone avent spenen, als je van avent een grotere speen neemt word het gat niet groter er komt alleen een gaatje bij en die blijft net zo klein.

heb nu een difrax M speen gekocht en die past mooi op de aventfles inderdaad, en nu gaat het wel goed, nog wel iets aan de snelle kant denk ik maar al een stuk beter als de avent speen

en ik doe er ook niet zoveel jbpm door als op de verpakking staat, ik doe 1,5 schepje op 180cc ofzo
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

johannesbroodpitmeel vraagjes - Pagina 2 Empty Re: johannesbroodpitmeel vraagjes

Bericht  duckie za 16 apr 2011 - 4:17

weet trouwens ook iemand of het gaatje van de difrax S speen net zo groot is als een gaatje in de avent speen of is ie toch nog iets groter? hier hadden ze geen S speen dus kon het niet bekijken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw za 16 apr 2011 - 5:20

ik gebruik ook nutriton en gebruik de M speen van diffraxx S speen gaat echt niet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  duckie za 16 apr 2011 - 5:24

ok bedankt, dan hou ik het bij de M speen, zal er van de week een paar bij kopen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw za 16 apr 2011 - 5:32

duckie schreef:ok bedankt, dan hou ik het bij de M speen, zal er van de week een paar bij kopen
ik doe trouwens wel 3,5 schepje in de fles,zie net pas dat je 1,5 schepje doet dus misschien dat het wel gaat
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  duckie za 16 apr 2011 - 5:34

ja moet de speen maar even in de winkel bekijken hoe het gaatje eruit ziet, verwacht dat ie net zo klein is ongeveer als de avent maar kan wel eens gaan kijken...

kan het zijn dat je na 3 flessen al verschil merkt in de ontlasting? vanmorgen was het opeens een stuk vaster dan normaal om het zo te zeggen en ook een andere geur (sorry Embarassed )
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: