nutriton/johannesbroodpitmeel
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
nutriton/johannesbroodpitmeel
Na elke voeding geeft L flink wat voeding terug, eigenlijk elke keer kan ik wel haar bedje/hydrofieldoeken in bed verschonen. Ook haar shirtje zit steeds onder.
We hebben haar hoofdgedeelte al omhoog gehaald door een handdoek eronder te doen.
Ze krijgt 90 cc + 3 schepjes Friso 1 standaard, en ze drinkt het nagenoeg elke keer leeg.
Ze heeft ook last van maagzuur, maar dat is logisch. Het is ook echt al in haar maagje geweest, want het ruikt naar overgeven.
Ik vind het vooral voor haar heel vervelend, ze heeft er echt last van.
Ze is nog maar 2 weken, ik heb wat gelezen/gehoord over Nutriton/Johannesbroodpitmeel, is dit 'schadelijk'? Hoe werkt het? Heeft het bij jullie gewerkt? Waar kan je het krijgen?
Het is niet dat ik het gelijk aan haar ga geven, in principe blijft er ook flink wat voeding binnen, poept/plast ze goed, en groeit ze goed. Alleen als het niet schadelijk is, en ze er wel degelijk baat bij kan hebben, wil ik erover nadenken.
En nog een vraagje, de papfles van Difrax, bedoelen ze daar die 3 standen speen mee? Of niet?
We hebben haar hoofdgedeelte al omhoog gehaald door een handdoek eronder te doen.
Ze krijgt 90 cc + 3 schepjes Friso 1 standaard, en ze drinkt het nagenoeg elke keer leeg.
Ze heeft ook last van maagzuur, maar dat is logisch. Het is ook echt al in haar maagje geweest, want het ruikt naar overgeven.
Ik vind het vooral voor haar heel vervelend, ze heeft er echt last van.
Ze is nog maar 2 weken, ik heb wat gelezen/gehoord over Nutriton/Johannesbroodpitmeel, is dit 'schadelijk'? Hoe werkt het? Heeft het bij jullie gewerkt? Waar kan je het krijgen?
Het is niet dat ik het gelijk aan haar ga geven, in principe blijft er ook flink wat voeding binnen, poept/plast ze goed, en groeit ze goed. Alleen als het niet schadelijk is, en ze er wel degelijk baat bij kan hebben, wil ik erover nadenken.
En nog een vraagje, de papfles van Difrax, bedoelen ze daar die 3 standen speen mee? Of niet?
Gast- Gast
Re: nutriton/johannesbroodpitmeel
Ik deed bij S een tijdje 1 schepje op een fles van 200cc, dus minimaal verdikken, maar dat werkte al voldoende. Inmiddels gaat het weer prima zonder.
Dus kon ook door de normale speen.
Zou, als je er mee start, beginnen met een half schepje en dan steeds meer toevoegen tot je resultaat hebt en er niet gelijk dikke pap van maken .
Dus kon ook door de normale speen.
Zou, als je er mee start, beginnen met een half schepje en dan steeds meer toevoegen tot je resultaat hebt en er niet gelijk dikke pap van maken .
Gast- Gast
Het is niet schadelijk. Je kan het vinden bij de flesvoeding. Niet teveel doen, het word snel te dik. Je kan ook met deze klachten naar de osteopaat. Straks gaat je dochter meer drinken en aktief spelen en word het spugen erger.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het wel overleggen op cb of huisarts, want misschien is er meer aan de hand, zoals reflux. Verder hebben wij altijd de voeding ingedikt, omdat T reflux had. Wij deden dat gewoon in de difrax fles met s speen. Wij hadden trouwens blokken onder haar hoofd eind van het bed gezet i.p.v een handdoek. Je zet dan gewoon het bed omhoog en blijft het matrasje wel plat liggen. Was een tip van het ziekenhuis.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gebruiken op advies van het cb voeding met johannesbroodpitmeel erin. Wij hebben de Comfort voeding van AH.
We gebruiken de gewone normale S speen van difrax.
We gebruiken de gewone normale S speen van difrax.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Zoals je al weet gebruik ik voor E. de papspeen inmiddels, en ik doe op een fles van 150 + 5 maar 1 schepje (blijkbaar een luie dochter ) Voor haar helpt het echt, eerst gaf ze weer mondjes melk terug, nu helemaal niet meer, dus voor L. zou het misschien ook wel goed werken... Het kan geen kwaad, er zit geen smaakje aan, maar zoals iemand anders al zei, zou ik het in overleg met het cb of ha geven. Nu heeft ze waarschijnlijk nog niet veel last van haar slokdarm doordat ze steeds spuugt, maar dat gaat wel steeds meer irriteren natuurlijk.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Nu het matrasje een stuk hoger ligt is het vannacht best goed gegaan!
Ik kijk het even aan, en anders bel ik vd week even de ha!
Thanks!
Ik kijk het even aan, en anders bel ik vd week even de ha!
Thanks!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton
» Johannesbroodpitmeel
» johannesbroodpitmeel vraagjes
» johannesbroodpitmeel: hoeveel en welke speen?
» Nutriton
» Johannesbroodpitmeel
» johannesbroodpitmeel vraagjes
» johannesbroodpitmeel: hoeveel en welke speen?
» Nutriton
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: