Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Hoe komt dat volgens jou?Smikkell schreef:het dagcafe is ook niet meer wat het geweest is.
Gast- Gast
He Smikkel! Jou heb ik lang niet gezien/gesproken/tegen aan getypt! Hoe gaat het met je?
Gast- Gast
Omdat die boze, gemene groep waardoor anderen niet meer wilden posten in het dagcafe nu niet meer in het dagcafe komt?Storm schreef:Hoe komt dat volgens jou?Smikkell schreef:het dagcafe is ook niet meer wat het geweest is.
Gast- Gast
Klopt, ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest.Brennuss schreef:He Smikkel! Jou heb ik lang niet gezien/gesproken/tegen aan getypt! Hoe gaat het met je?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Omdat die boze, gemene groep waardoor anderen niet meer wilden posten in het dagcafe nu niet meer in het dagcafe komt?Storm schreef:Hoe komt dat volgens jou?Smikkell schreef:het dagcafe is ook niet meer wat het geweest is.
???
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Waar heb je het over? Welke groep?Smikkell schreef:Omdat die boze, gemene groep waardoor anderen niet meer wilden posten in het dagcafe nu niet meer in het dagcafe komt?Storm schreef:Hoe komt dat volgens jou?Smikkell schreef:het dagcafe is ook niet meer wat het geweest is.
Gast- Gast
Welk groepje weet niemand. Ik denk dat alleen de mensen die zich daardoor niet welkom voelden in het dagcafe daar antwoord op kunnen geven. Het gaat vast over de mensen die er vaak waren, maar die zijn er nu niet (zo vaak) meer en opeens valt het stil. Vraag me dus af hoe 'slecht' dat groepje werkelijk was.
Gast- Gast
Hoezo valt het hier stil? Doordeweeks is er toch nog steeds veel leven in het dagcafé. Dat het op zaterdag wat minder is, lijkt me niet zo raar.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell ik denk toch echt dat je dat verkeerd ziet. Het is hier heel vaak ook super gezellig hoor, met of zonder 'nare groepjes'. Het is meer het tijdstip nu dat het hier zo rustig is.
Maar als jij vindt dat dat komt omdat er geen naar groepje meer is, dan mag je dat rustig denken hoor.
Maar als jij vindt dat dat komt omdat er geen naar groepje meer is, dan mag je dat rustig denken hoor.
Gast- Gast
En trouwens, ik snap niet waarom je die discussie nou weer aankaart, daar wordt het er niet gezelliger op.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Welk groepje weet niemand. Ik denk dat alleen de mensen die zich daardoor niet welkom voelden in het dagcafe daar antwoord op kunnen geven. Het gaat vast over de mensen die er vaak waren, maar die zijn er nu niet (zo vaak) meer en opeens valt het stil. Vraag me dus af hoe 'slecht' dat groepje werkelijk was.
Je bent best een beetje een drama queen, wist je dat?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zie nog steeds dezelfde mensen overdag.
Ik ook. Alleen Lotus zie ik niet zoveel reageren, en Dolores en Smikkell niet, verder wel.
Gast- Gast
Ahh dat vind ik echt heel lief van je met mij gaat het wel, vandaag een hele leuke dag gehad en ik ga vanavond met mijn vriend nog naar een bevriend stel, wat ongetwijfeld weer gezellig gaat worden. Dus al met al een hele leuke dag!Isabella schreef:Storm; ik ben benieuwd of het een beetje met jou gaat.
Gast- Gast
Isabella schreef:Reva schreef:Ik zie nog steeds dezelfde mensen overdag.
Ik ook. Alleen Lotus zie ik niet zoveel reageren, en Dolores en Smikkell niet, verder wel.
Dolores is weg van forum
Maar ja ik reageer ook wat minder, werk tegenwoordig meer dus minder tijd (en ook soms minder zin) om hier te reageren.
Gast- Gast
Storm schreef:Ahh dat vind ik echt heel lief van je met mij gaat het wel, vandaag een hele leuke dag gehad en ik ga vanavond met mijn vriend nog naar een bevriend stel, wat ongetwijfeld weer gezellig gaat worden. Dus al met al een hele leuke dag!Isabella schreef:Storm; ik ben benieuwd of het een beetje met jou gaat.
Dat vind ik heel fijn om te horen! Gelukkig kun je wel van die dagen genieten; dat is leuk
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat deze discussie wordt gevoerd in het weekend. Het is nog nooit druk geweest in het weekend. En dat het dagcafé daarom niet meer is wat het was kan simpelweg kloppen, omdat het weekend is.
Daarentegen staat het topic nog altijd bovenaan in de pijler, dus hij is nog steeds in trek. En ik zie ook wel nieuwe mensen reageren, al kan ik me voorstellen dat het voor buitenstaanders wat moeilijker is om te reageren. Maar ik wil iedereen aanraden om gewoon te reageren, want iedereen is hier leuk en vind het leuk als er nieuwe mensen zich aansluiten.
Daarentegen staat het topic nog altijd bovenaan in de pijler, dus hij is nog steeds in trek. En ik zie ook wel nieuwe mensen reageren, al kan ik me voorstellen dat het voor buitenstaanders wat moeilijker is om te reageren. Maar ik wil iedereen aanraden om gewoon te reageren, want iedereen is hier leuk en vind het leuk als er nieuwe mensen zich aansluiten.
Gast- Gast
Wat is leuk om iemand te geven die pas is gaan samenwonen en over 4 maanden een baby krijgt. Ze zijn 21 jaar. Tips?
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: