Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Wij werden geen seconde samen gelaten bij mijn ouders. Stel je voor dat we seks hadden terwijl we nog niet getrouwd waren...
Zijn ouders letten er gelukkig iets minder op, al begon zijn moeder vaak wel een serieus gesprek er over. Bij hun in de kerk trouwen ze regelmatig heel jong omdat ze zwanger zijn...dan moet je he?!
Zijn ouders letten er gelukkig iets minder op, al begon zijn moeder vaak wel een serieus gesprek er over. Bij hun in de kerk trouwen ze regelmatig heel jong omdat ze zwanger zijn...dan moet je he?!
Gast- Gast
Ik kocht toen ons huis, was daardoor ook altijd hier, alleen sliep thuis.Alex schreef:Ik ging gewoon op mijn 19de uit huis
Op mijn 20e trouwde ik en sliep ik ook niet meer thuis
Gast- Gast
Muts... Je steekt je neus weer in mijn zaken!!Alex schreef:ProudMama schreef:en sliep ik ook niet meer thuis
Je meent het
Maar wat raar dat je mijn berichten niet krijgt... grrr... Ben je wel online?
Gast- Gast
Ik woooooordddddd GEK.... van dat mens dat op het terras zo gigantisch uitbundig zit te lachen. En dan niet even, maar ze is al een half uur aan het gieren..... Wheeeeeehhhhhh hahahahahaha, wheeeeeehhhh, hahahaha *gier, gier, gier* Wheeeeehhhhh, hahahahahaha. Mijn god, dat ze haar niet van het terras zetten....
Gast- Gast
haha, ik zie het al helemaal voor me
en is het hier nou zo rustig of ligt dat aan mij?
en is het hier nou zo rustig of ligt dat aan mij?
Gast- Gast
Op het moment dat ik het hier neerzette gierde ze voor de laatste keer. Ik denk dat ze me heeft gelezen en eieren voor haar geld heeft gekozen.
Het is hier inderdaad heel erg rustig. Maar dat is meestal in het weekend.
Het is hier inderdaad heel erg rustig. Maar dat is meestal in het weekend.
Gast- Gast
Hallo
Ik vond het ook erg gezellig Lily
Ik vond het ook erg gezellig Lily
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
fijn dat je het gezellig vond lotus, maare ik ben er weer weg van. We moeten zo naar een verjaardag
Fijn weekend allemaal
Fijn weekend allemaal
Gast- Gast
Pff gaat lekker hier. Mijn vriend is thuis aan het trainen en liet gewichten op zijn voet vallen. Hoor ik een paar minuten later weer wat vallen denk ga even kijken en helpen. Gooi ik een lamp om Alles dus vol met glas..
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ai Lotus gaat lekker dan Heb je geen glas op je gekregen of je vriend? En hoe is het met zijn voet?
Gast- Gast
PM, ik heb net Reva 'gesproken', ze heeft me zelfs een naam gegeven, wat een eer he? Dus ik ben online, ja.
Gast- Gast
wat raar dan, ik zie je wel gewoon in mijn lijst. Misschien moet je mijn nummer opslaan met +31 ipv 06 om mij te zien? Of sta ik er al zo in?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: