Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Alvast trusten, Ziz!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
What happened Donnaa? Heeft ie een boom/paal geraakt of is er ook iemand gewond geraakt (hijzelf wellicht?)?
Gaat ie een beetje met jou?
Gaat ie een beetje met jou?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Donnaa, dat is zéker heftig! Fijn dat je het nog even komt vertellen want ik was wel benieuwd na je laatste post. Weet je verder of hij zelf iets heeft? Of er slachtoffers zijn? Weet je wát er precies gebeurd is?
Ik hoop dat hij er goed vanaf is gekomen en dat hij dit nooit meer zo doet.
voor jou!
voor jou!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jeetje Donnaa, wat heftig! Begrijp ik goed dat W. dronken achter het stuur zat en de auto in de kreukels heeft gereden?
Gast- Gast
Try, jawel he? Dan kan ik gedurende 4 dagen (vrijdagavond t/m maandagavond) binnenlopen wanneer ik wil terwijl ik anders voor ieder wedstrijdonderdeel apart entree moet betalen. 2x rolstoeldansen is dan al 25,- en de entree voor ballroom is ook al 14,- zie ik net. Alleen streetdance heeft mijn interesse niet, voor de rest vind ik het wél leuk! Weet alleen nog niet wat de familie-paasplannen zijn, toch maar eens informeren.
Had ook helemaal niet in de gaten dat het volgend weekend al pasen is, tijd gaat zó snel!
Had ook helemaal niet in de gaten dat het volgend weekend al pasen is, tijd gaat zó snel!
Gast- Gast
Nee niet dronken, 'gewoon' met een biertje te veel.. Maximaal 3, maar dat is sowieso te veel..
Gast- Gast
Try schreef:
Sjaantje; ik zou voor die van 30 gaan. Die 5 euro is misschien een groot verschil voor jou, maar als je er nu al over twijfelt krijg je er wellicht spijt van. Denk dat het erg leuk is om de rest ook te zien
Eens!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Donnaa, dat is zéker heftig! Fijn dat je het nog even komt vertellen want ik was wel benieuwd na je laatste post. Weet je verder of hij zelf iets heeft? Of er slachtoffers zijn? Weet je wát er precies gebeurd is?
voor jou!
+1!
Sjaan, als ik het nu zo lees, zou ik ook voor de passe-partout gaan.
Qiara- Ratel
Eerste gedachte toen ik het las was: "ik ben blij dat jij er niet naast zat", tweede gedachte: "met jou erbij was dit waarschijnlijk nooit gebeurd", derde gedachte: "wat een aap om met drank op te rijden, maar erg kut dat dit is gebeurd, en dat het waarschijnlijk niet met een sisser afloopt"..
Try- Kletskop
Oef, dat weglopen zal hem zwaar aangerekend worden, vrees ik En de rest ook... Het is in ieder geval ontzettend fijn dat er verder geen slachtoffers zijn en dat hij ook in orde is. Hoe vervelend ook, materiële schade is te fixen.
Ben je de schrik al een beetje te boven?
Ik zou het doen. 5 euro hierop is niet zo veel geld, al kan ik me voorstellen dat 5 euro voor jou op het moment wellicht wel veel geld is, ik denk dat het het waard is als je al aangeeft dit leuk te vinden. Ik zou, in jouw situatie, best wel willen bezuinigen op iets anders voor een week of 2 (of gewoon een paar keer bij mijn ouders eten ) om een passepartout te kopenSjaantje schreef:Try, jawel he? Dan kan ik gedurende 4 dagen (vrijdagavond t/m maandagavond) binnenlopen wanneer ik wil terwijl ik anders voor ieder wedstrijdonderdeel apart entree moet betalen. 2x rolstoeldansen is dan al 25,- en de entree voor ballroom is ook al 14,- zie ik net. Alleen streetdance heeft mijn interesse niet, voor de rest vind ik het wél leuk! Weet alleen nog niet wat de familie-paasplannen zijn, toch maar eens informeren.
Try- Kletskop
+1 (ik ben niet zo goed in dingen te verwoorden, Sjaan, jij wel altijd (Y) , dus ik sluit me gewoon hierbij aan/heb hier niets aan toe te voegen )Sjaantje schreef:Oef, dat weglopen zal hem zwaar aangerekend worden, vrees ik En de rest ook... Het is in ieder geval ontzettend fijn dat er verder geen slachtoffers zijn en dat hij ook in orde is. Hoe vervelend ook, materiële schade is te fixen.
Try- Kletskop
Try schreef:+1 (ik ben niet zo goed in dingen te verwoorden, Sjaan, jij wel altijd (Y) , dus ik sluit me gewoon hierbij aan/heb hier niets aan toe te voegen )Sjaantje schreef:Oef, dat weglopen zal hem zwaar aangerekend worden, vrees ik En de rest ook... Het is in ieder geval ontzettend fijn dat er verder geen slachtoffers zijn en dat hij ook in orde is. Hoe vervelend ook, materiële schade is te fixen.
Ook ik wil me hierbij aansluiten . Ik ben ook niet altijd even goed in dingen verwoorden.
Qiara- Ratel
Haha Try, mijn vader woont 50 km verderop dus benzine is duurder dan die 5,- extra voor het kaartje En ik zit deze maand al erg krap omdat ik vorige maand iets teveel uitgegeven had en dat nu wil compenseren. Maar goed, ik moet en zal die wedstrijd gaan kijken
Ow nou dankje voor jullie complimentjes Maar ik heb voor mezelf juist het idee dat ik me typend niet zo goed uit kan drukken als ik eigenlijk zou willen!
(om dat te compenseren gebruik ik ook altijd veel smileys en uitroeptekens enzo )
(om dat te compenseren gebruik ik ook altijd veel smileys en uitroeptekens enzo )
Sjaantje schreef:Oef, dat weglopen zal hem zwaar aangerekend worden, vrees ik En de rest ook... Het is in ieder geval ontzettend fijn dat er verder geen slachtoffers zijn en dat hij ook in orde is. Hoe vervelend ook, materiële schade is te fixen.
+1! En inderdaad, gaat het met jou weer een beetje?
Gast- Gast
Gast- Gast
Sjaan, ga je de familie-paas-plannen eerst nog checken voor je de knoop doorhakt?
Qiara- Ratel
Dat doe ik ook heel erg vaak! Vooral als ik iets zeg dat 'lullig' over kan komen dan zet ik er een smiley bij Of als ik gewoon een zin met een lach 'uitspreek'Sjaantje schreef:Ow nou dankje voor jullie complimentjes Maar ik heb voor mezelf juist het idee dat ik me typend niet zo goed uit kan drukken als ik eigenlijk zou willen!
Try- Kletskop
Haha! Maar je zus woont in de buurt, dus dan kan je daar een keertje bij blijven eten Of evt pannenkoeken maken met je nichtje (kost geen drol, beetje bloem, een ei, en wat water -of melk-).Sjaantje schreef:Haha Try, mijn vader woont 50 km verderop dus benzine is duurder dan die 5,- extra voor het kaartje En ik zit deze maand al erg krap omdat ik vorige maand iets teveel uitgegeven had en dat nu wil compenseren. Maar goed, ik moet en zal die wedstrijd gaan kijken
Try- Kletskop
Haha, die auto valt niet meer te fixen.. Heb wel even een mooi filmpje gemaakt dat het bergingsbedrijf 'm kwam halen.. Misschien kunnen ze nog een achterlicht gebruiken, maar dan houdt het ook wel op
Ik weet niet.. Het doet me heel veel om eerlijk te zijn.. Zo stom dat je met wat drank op gaat lopen ouwehoeren, je hebt toch minder reactievermogen.. En omdat ik erg bang ben voor de consequenties.. Thank god heeft hij die fietser niet geraakt die vlakbij fietste..
Ik weet niet.. Het doet me heel veel om eerlijk te zijn.. Zo stom dat je met wat drank op gaat lopen ouwehoeren, je hebt toch minder reactievermogen.. En omdat ik erg bang ben voor de consequenties.. Thank god heeft hij die fietser niet geraakt die vlakbij fietste..
Gast- Gast
Ik hoop het ook.. Kan hij niet zeggen dat ie een biertje heeft gedronken om van de schrik te bekomen? Of was het pas net gebeurd toen de politie hem kwam halen?
Try- Kletskop
Ja die kans zit er wel in, maar als ik voor de passe-partout ga, ben ik denk ik toch eerder geneigd om hoe dan ook te gaan maar dan gewoon niet de hele dag te blijven ofzo. Verwacht dat ik zaterdag sowieso vrij ben dus dan kan ik de hele dag gaan kijken en zondags zal wel familie-bijeenkomst zijn maar dan kan ik vantevoren gaan kijken (wedstrijd begint al om 10u) Dus denk dat ik sowieso maar voor de passe-partout ga.Qiara schreef:Sjaan, ga je de familie-paas-plannen eerst nog checken voor je de knoop doorhakt?
Heb zelf meermaals aan die wedstrijd meegedaan dus dan is het extra leuk om te kijken!
Dan moet je het helemaal doen!! Wat gaaf zeg! Deed je aan rolstoeldansen? Op het NK? Knap hoor!Sjaantje schreef:Ja die kans zit er wel in, maar als ik voor de passe-partout ga, ben ik denk ik toch eerder geneigd om hoe dan ook te gaan maar dan gewoon niet de hele dag te blijven ofzo. Verwacht dat ik zaterdag sowieso vrij ben dus dan kan ik de hele dag gaan kijken en zondags zal wel familie-bijeenkomst zijn maar dan kan ik vantevoren gaan kijken (wedstrijd begint al om 10u) Dus denk dat ik sowieso maar voor de passe-partout ga.Qiara schreef:Sjaan, ga je de familie-paas-plannen eerst nog checken voor je de knoop doorhakt?
Heb zelf meermaals aan die wedstrijd meegedaan dus dan is het extra leuk om te kijken!
*edit: ik denk idd dat je met zo'n passepartout sneller geneigd ben 'even' te gaan kijken, en als het toch in de buurt is..
Try- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: