Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Nee en weet je, ik snap heus wel dat je je er druk om maakt, ik heb zo ongeveer hetzelfde qua onzekerheid over mijn 'mislukte' lijf want dat vind ik ook niet mooi. Dus begrijp me niet verkeerd, ik kan me heus wel in je inleven. Mijn antwoord is ook meer gebaseerd op het geheel want ik ken je redelijk goed en daardoor weet ik dat je soms meer problemen ziet dan er eigenlijk zijn. En dáár wil ik je voor behoeden. Het leven is niet altijd zo moeilijk als jij soms vreest...
Truste!
Truste!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Maar bij mij kan je er niet omheen (kijken)
Nou als we gaan vergeljiken. Bij mij ook niet.
Gast- Gast
Toen ik net seks had met mijn vriend had ik maat 44, nu heb ik 36. Hij ziet het verschil niet. Hij vond mij toen mooi, en nu nog steeds. Ik snap niet hoe hij het nou niet kan zien, maar het zal wel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Sorry ABE, maar de laatste keer dat ik je zag, zag je er goed uit. Misschien geen topmodel, maar je zag er goed uit!ABE schreef:Reva schreef:Maar bij mij kan je er niet omheen (kijken)
ABE schreef:Reva schreef:Maar bij mij kan je er niet omheen (kijken)
*Vraagt zich af of dat echt zo is en of het niet heel erg meevalt* Sorry
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
+1!Qiara schreef:ABE schreef:Reva schreef:Maar bij mij kan je er niet omheen (kijken)
Ik moet even terugdenken aan mijn topic van eergister (jaja het houdt me nog steeds bezig) en daaruit bleek ook dat anderen mijn 'mankementjes' veel minder zien dan ik dacht dat diegenen dat zouden zien.
Ik denk dat de meeste vrouwen zichzelf dikker zien dan ze zelf zijn. En ik denk ook dat mannen dat allemaal niet zo zien.
Caroow- Lady Post-a-lot
Trusten, ABE!
Ik wil graag wat afvallen, mijn BMI is te hoog, maar ik vind eten te lekker .
Daar zit wel wat in, Caroow!
Ik wil graag wat afvallen, mijn BMI is te hoog, maar ik vind eten te lekker .
Daar zit wel wat in, Caroow!
Qiara- Ratel
Ik hoor mijn vriend binnen komen, dus ik ben ook off. Fijne avond iedereen en welterusten alvast!
Caroow- Lady Post-a-lot
Trusten, Caroow!
Qiara- Ratel
Precies Caroow!
Hmm, wat zal ik doen??
Wil volgend weekend wedstrijden rolstoeldansen gaan kijken (NK en worldcup wordt hier in mijn woonplaats gehouden). Nu is het erg waarschijnlijk dat ik beide dagen (zaterdag én zondag) wil gaan kijken maar dat weet ik nog niet zeker. Entree voor 1 dag is 12,50, en een passepartout voor alle dagen (er zijn ook nog wedstrijden streetdance en ballroom/latin voor niet-rolstoelers) kost 30,-. Ik wil dus waarschijnlijk wel 2 dagen gaan kijken omdat ik voor verschillende klasses benieuwd ben naar zowel ballroom als latin en ook dansen voor validen vind ik mooi om te zien. Wat zal ik nou doen?? 30,- is voor mij héél veel geld maar ja als ik toch 2 dagen rolstoeldansen ga kijken ben ik toch al 25,- kwijt... *twijfels, twijfels, twijfels*
Hmm, wat zal ik doen??
Wil volgend weekend wedstrijden rolstoeldansen gaan kijken (NK en worldcup wordt hier in mijn woonplaats gehouden). Nu is het erg waarschijnlijk dat ik beide dagen (zaterdag én zondag) wil gaan kijken maar dat weet ik nog niet zeker. Entree voor 1 dag is 12,50, en een passepartout voor alle dagen (er zijn ook nog wedstrijden streetdance en ballroom/latin voor niet-rolstoelers) kost 30,-. Ik wil dus waarschijnlijk wel 2 dagen gaan kijken omdat ik voor verschillende klasses benieuwd ben naar zowel ballroom als latin en ook dansen voor validen vind ik mooi om te zien. Wat zal ik nou doen?? 30,- is voor mij héél veel geld maar ja als ik toch 2 dagen rolstoeldansen ga kijken ben ik toch al 25,- kwijt... *twijfels, twijfels, twijfels*
Weet ik. Maar voor perfecte liefde, wil ik een perfect figuur.Sjaantje schreef:+1!Qiara schreef:ABE schreef:Reva schreef:Maar bij mij kan je er niet omheen (kijken)
Ik moet even terugdenken aan mijn topic van eergister (jaja het houdt me nog steeds bezig) en daaruit bleek ook dat anderen mijn 'mankementjes' veel minder zien dan ik dacht dat diegenen dat zouden zien.
Gast- Gast
Waarom is er geen nachtcafe?
Daar was ik naar op zoek, maar kon het niet vinden haha
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Perfectie bestaat niet. Niet in de liefde, niet in ons figuur...ABE schreef:Weet ik. Maar voor perfecte liefde, wil ik een perfect figuur.
Zininzon schreef:Waarom is er geen nachtcafe?
Omdat de zon 's nachts niet schijnt Haha sorry flauw maar daar dacht ik aan in combinatie met je naam...
Geen idee waar t nachtcafé is, er wordt gewoon zo doorgeklets hier dat we ook na sluitingstijd hier blijven hangen denk ik? Vroeg het me net ook al af namelijk!
Haha geeft niet hoor
Tsja, of omdat de nachtburgemeester al een tijdje niet is gespot, dacht ik
Zininzon- Ratel
Sjaantje schreef:Zininzon schreef:Waarom is er geen nachtcafe?
Omdat de zon 's nachts niet schijnt Haha sorry flauw maar daar dacht ik aan in combinatie met je naam...
Geen idee waar t nachtcafé is, er wordt gewoon zo doorgeklets hier dat we ook na sluitingstijd hier blijven hangen denk ik? Vroeg het me net ook al af namelijk!
Omdat niemand het opent, maar wat mij betreft mag iedereen het doen
Qiara- Ratel
Ik had net trouwens een housewarming gehouden. Mijn buurvrouw was al naar huis, maar buurman bleef nog wel lang. Toen hij naar huis ging, sliep zijn vrouw al en buurman had geen sleutel. Hij heeft haar naam echt wel 30 keer geroepen en ze werd maar niet wakker... Was echt grappig om hem zo op het raam horen te bonzen (ik kende deze mensen nog niet)
Zininzon- Ratel
Nee hoor, dat mag iedereen doen!Zininzon schreef:Haha geeft niet hoor
Mijn laptop valt trouwens zo uit, batterij is op. Lader ligt beneden en ik lig zo lekker in bed, dus ik zeg alvast welterusten!!
Zininzon- Ratel
Slaap lekker alvast!
Gast- Gast
Dat lijkt me vrij apart eigenlijk Zinzizon.
Sjaantje; ik zou voor die van 30 gaan. Die 5 euro is misschien een groot verschil voor jou, maar als je er nu al over twijfelt krijg je er wellicht spijt van. Denk dat het erg leuk is om de rest ook te zien
Sjaantje; ik zou voor die van 30 gaan. Die 5 euro is misschien een groot verschil voor jou, maar als je er nu al over twijfelt krijg je er wellicht spijt van. Denk dat het erg leuk is om de rest ook te zien
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: