Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Nou, daar zat wel 3 kwartier tussen denk ik.. Ik hoop dat hij zo slim is om dat te bedenken inderdaad..Try schreef:Ik hoop het ook.. Kan hij niet zeggen dat ie een biertje heeft gedronken om van de schrik te bekomen? Of was het pas net gebeurd toen de politie hem kwam halen?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja die kans zit er wel in, maar als ik voor de passe-partout ga, ben ik denk ik toch eerder geneigd om hoe dan ook te gaan maar dan gewoon niet de hele dag te blijven ofzo. Verwacht dat ik zaterdag sowieso vrij ben dus dan kan ik de hele dag gaan kijken en zondags zal wel familie-bijeenkomst zijn maar dan kan ik vantevoren gaan kijken (wedstrijd begint al om 10u) Dus denk dat ik sowieso maar voor de passe-partout ga.Qiara schreef:Sjaan, ga je de familie-paas-plannen eerst nog checken voor je de knoop doorhakt?
Heb zelf meermaals aan die wedstrijd meegedaan dus dan is het extra leuk om te kijken!
Je moet het geld er dan wel uit halen, he . Als je zeker weet dat dat lukt, ondanks de plannen, zou ik het wel doen, denk ik.
Gaaf dat je zelf ook mee hebt gedaan!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:Het doet me heel veel om eerlijk te zijn..
Snap ik lieverd, gelukkig is het 'goed' afgelopen (geen slachtoffers) Nu hopen dat het ook daadwerkelijk met een sisser afloopt.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Fingers crossed_Donnaa schreef:Nou, daar zat wel 3 kwartier tussen denk ik.. Ik hoop dat hij zo slim is om dat te bedenken inderdaad..Try schreef:Ik hoop het ook.. Kan hij niet zeggen dat ie een biertje heeft gedronken om van de schrik te bekomen? Of was het pas net gebeurd toen de politie hem kwam halen?
Try- Kletskop
Oei Donnaa, dan heeft hij het goed voor elkaar *NOT* maar ook al is de auto niet meer te fixen, vervangbaar is ie wel en dat is een fietser niet.
En dat het je veel doet, is toch niet gek? Hij is belangrijk voor je en door dit voorval word je even met je neus op de feiten gedrukt dat het zomaar in een split-second ineens allemaal anders is. En ook al heeft hij niet véél te veel gedronken, het heeft toch invloed op hem gehad. Dus iets wat 'onschuldig' lijkt, blijkt niet zo onschuldig te zijn! Nu is het relatief goed afgelopen, maar wat als hij die fietser wél had geraakt? Óók dat houdt je nu waarschijnlijk even bezig.
Laat alles even rustig bezinken, wees blij met de relatief goede afloop en duim voor hem dat het allemaal mee gaat vallen. En dat hij hiermee zijn lesje heeft geleerd!
Hahaha Try, die pannenkoeken heb ik dinsdag al gegeten omdat ik aan het eind van mijn geld een stukje maand overhield
En dat het je veel doet, is toch niet gek? Hij is belangrijk voor je en door dit voorval word je even met je neus op de feiten gedrukt dat het zomaar in een split-second ineens allemaal anders is. En ook al heeft hij niet véél te veel gedronken, het heeft toch invloed op hem gehad. Dus iets wat 'onschuldig' lijkt, blijkt niet zo onschuldig te zijn! Nu is het relatief goed afgelopen, maar wat als hij die fietser wél had geraakt? Óók dat houdt je nu waarschijnlijk even bezig.
Laat alles even rustig bezinken, wees blij met de relatief goede afloop en duim voor hem dat het allemaal mee gaat vallen. En dat hij hiermee zijn lesje heeft geleerd!
Hahaha Try, die pannenkoeken heb ik dinsdag al gegeten omdat ik aan het eind van mijn geld een stukje maand overhield
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik hoop ook dat het toch met een sisser afloopt! Sterkte !
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Je moet het geld er dan wel uit halen, he . Als je zeker weet dat dat lukt, ondanks de plannen, zou ik het wel doen, denk ik.
Ja was zeker gaaf, en ik mis het dansen ook echt! Maar ja, door onenigheid met mijn danspartner heb ik ermee moeten stoppen. Maar ik blijf het een supermooie sport vinden om te zien, zéker de selectieklasse...
*opschep-modus aan*
De allereerste keer dat ik aan het NK meedeed, werd ik zelfs eerste in mijn klasse!!!! Erica Terpstra deed toen de prijsuitreiking, dat was echt bijzonder
*opschep-modus uit*
+1Sjaantje schreef:Oei Donnaa, dan heeft hij het goed voor elkaar *NOT* maar ook al is de auto niet meer te fixen, vervangbaar is ie wel en dat is een fietser niet.
En dat van die pannenkoeken herken ik Sjaan Dat komt je ook je neus uit als je dat te vaak eet.
Try- Kletskop
Donnaa, hou je ons op de hoogte?
Wow, wat knap, nog gefeliciteerd!Sjaantje schreef:Qiara schreef:Je moet het geld er dan wel uit halen, he . Als je zeker weet dat dat lukt, ondanks de plannen, zou ik het wel doen, denk ik.
Ja was zeker gaaf, en ik mis het dansen ook echt! Maar ja, door onenigheid met mijn danspartner heb ik ermee moeten stoppen. Maar ik blijf het een supermooie sport vinden om te zien, zéker de selectieklasse...
*opschep-modus aan*
De allereerste keer dat ik aan het NK meedeed, werd ik zelfs eerste in mijn klasse!!!! Erica Terpstra deed toen de prijsuitreiking, dat was echt bijzonder
*opschep-modus uit*
*edit: dit is niet opscheppen, maar gewoon gave feiten vertellen
Laatst aangepast door Try op vr 15 apr 2011 - 13:14; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Ja, houd je ons op de hoogte?Sjaantje schreef:Donnaa, hou je ons op de hoogte?
Try- Kletskop
Hahaha als we nou een keer tegelijkertijd op zwart zaad zitten, gaan we samen pannenkoeken etenTry schreef:En dat van die pannenkoeken herken ik Sjaan Dat komt je ook je neus uit als je dat te vaak eet.
Ja, ik ben er in het weekend nooit zoveel.. Maar ik neem aan dat hij onze vriend wel even op de hoogte stelt van hoe het is gegaan op het bureau, dus dan hoor ik het ook wel..
Gast- Gast
Try schreef:Wow, wat knap, nog gefeliciteerd!
Thanx!
Foto met Erica heb ik niet online, maar dit ben ik tijdens Latin op het NK van 2008
Haha, ja! Nouja, ik zit nu weer of alsnog krap. Sinds januari amper gewerkt, in feb collegegeld betaald (a 418 euro), toen mijn been gebroken dus weer niet kunnen werken vanaf dat moment, en nu deze maand moet ik weer collegegeld betalen + hogere huur omdat ik mijn kamer uit moest. Daar waren sowieso veel kosten mee gemoeid. Oja, en door mijn been kan ik nu ook niet werken :S Dus het blijft ook nog wel even een maandje of 2 zo helaas Gelukkig kosten groenten in mijn straat maar heel weinig dus kan ik op wortels gaan knagen ofzo als afwisseling met de pannenkoekenSjaantje schreef:Hahaha als we nou een keer tegelijkertijd op zwart zaad zitten, gaan we samen pannenkoeken etenTry schreef:En dat van die pannenkoeken herken ik Sjaan Dat komt je ook je neus uit als je dat te vaak eet.
Try- Kletskop
He, wat ontzettend jammer , Sjaan.
Wat ontzettend gaaf ! Ik kan me goed voorstellen dat dat bijzonder was.
Eens: geen opscheppen.
Ik wil ook graag weten hoe het verder gaat, Donnaa.
Wat ontzettend gaaf ! Ik kan me goed voorstellen dat dat bijzonder was.
Eens: geen opscheppen.
Ik wil ook graag weten hoe het verder gaat, Donnaa.
Qiara- Ratel
Toch wel gek. Ik moest er zonet op de fiets aan denken dat ik dinsdag heb gedroomd dat ik met m`n auto in het water terecht kwam en dat ik vanacht heb gedroomd dat m`n motorblok van de auto ontplofte tijdens het rijden.. Ik droom nooit over m`n auto en helemaal niet zo..
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Try schreef:Wow, wat knap, nog gefeliciteerd!
Thanx!
Foto met Erica heb ik niet online, maar dit ben ik tijdens Latin op het NK van 2008
-FOTO-
Knap hoor! Gave foto
Try- Kletskop
Raar.. Doe jij dan extra voorzichtig dit weekend meis?_Donnaa schreef:Toch wel gek. Ik moest er zonet op de fiets aan denken dat ik dinsdag heb gedroomd dat ik met m`n auto in het water terecht kwam en dat ik vanacht heb gedroomd dat m`n motorblok van de auto ontplofte tijdens het rijden.. Ik droom nooit over m`n auto en helemaal niet zo..
Try- Kletskop
_Donnaa schreef:Toch wel gek. Ik moest er zonet op de fiets aan denken dat ik dinsdag heb gedroomd dat ik met m`n auto in het water terecht kwam en dat ik vanacht heb gedroomd dat m`n motorblok van de auto ontplofte tijdens het rijden.. Ik droom nooit over m`n auto en helemaal niet zo..
Dat is wel maf .
Qiara- Ratel
Ik hoef dit weekend alleen nog maar op de fiets dus dat moet enigzins goed komen
Maar het water stomme situaties hoor.. Ik kwam in het water terecht omdat een afslag was verplaatst en het nu een haarspeldbocht was geworden boven een kanaal
Maar het water stomme situaties hoor.. Ik kwam in het water terecht omdat een afslag was verplaatst en het nu een haarspeldbocht was geworden boven een kanaal
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Toch wel gek. Ik moest er zonet op de fiets aan denken dat ik dinsdag heb gedroomd dat ik met m`n auto in het water terecht kwam en dat ik vanacht heb gedroomd dat m`n motorblok van de auto ontplofte tijdens het rijden.. Ik droom nooit over m`n auto en helemaal niet zo..
Ieuw...
Voor Try:
en
Die foto die ik net plaatste (heb t even opgezocht) met de latin werd ik toen 3e van Nederland
_Donnaa schreef:Ik droom regelmatig voorspellend dus dat zal het wel weer zijn..
Ah nee! Ik wilde nog zeggen: 'Marco B. zingt gelukkig 'de meeste dromen zijn bedrog'!' maar dat gaat voor jou dus niet op?
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: